Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DjWhite

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van DjWhite (Pagina: 2 van 3)

Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (16-6-2005 20:51:00)
Mijn subsonische filter staat op 25Hz op 12db
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (16-6-2005 19:56:00)
Dat gaat morgenochtend mijn eerste werk zijn dat ik doe ik hou jullie op de hoogte
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (16-6-2005 19:43:00)
Nee dat is het spijtig genoeg niet daar had ik al voor gekeken.
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (16-6-2005 19:32:00)
Ik vraag mij af of iemand het ook al heeft meegemaakt het is zo een ratel geluid bij hogere volumes. En ligt het nu aan de DAP speakers zelf of zou het iets anders kunnen zijn waardoor ze stuk gegaan zijn?

groetjes DjWhite
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (16-6-2005 19:20:00)
ik heb dus even twee weken geleden een nieuwe set gekocht met vier sm15 toppen en vier AX-18B subs. Nu na twee weken rammelen er al twee subs. Ik moet wel zeggen dat ik de ingebouwde crossover ertussen uit heb geknipt en een gewone cx2310 ertussen heb hangen. En de subs hangen op een v4000 plus twee per kant dus dan krijgen ze 1100watt per twee subs en volgens de specs zijn ze per stuk 500watt rms nu is mijn vraag hoe kunnen ze na twee weken al stuk zijn zonder te clippen en met limiter in mijn flightcase.

graag jullie reacties

groetjes DjWhite
Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (17-8-2004 18:15:00)
nee nee ik breek ze niet helemaal af he ik zeg toch licht eraan waarvoor je ze gebruikt he. ik heb al een paar keer gevraagt waarvoor het gebruikt wordt ma der komt geen antwoordt op blijkbaar en met welke versterker het wordt aangestuurd dan.
groetjes en sorry voort afkappen van mijn woorden :)
Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (17-8-2004 17:42:00)
ja juist omda ze geen geld kosten en hij nie veel geld wilt uitgeven. en by the way ik heb RCF op mijn kamer staan.
ik wil jullie alleen maar raad geven hoor der moet mij niemand aanvallen hoor
het zal miss zijn omda ik RCF gewend ben daik da slechte luidsprekers vind maar ja het is jou keuze ik geef jullie alleen maar raad meer niet

en het ligt er ook aan waarvoor je ze gebruikt he
Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (17-8-2004 16:13:00)
geloof mij ik heb ook ervaring met die speakers hoor en ze zijn nie fantastisch hoor. en mijn maat zelf vind ze ook nie fantastisch hoor ma hij is verdeler van DAP dusja
Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (17-8-2004 15:40:00)
by the way waar wil je het voor gebruiken?
Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (17-8-2004 15:34:00)
die ervaring is gebasseerd op een kameraad van mij die een verdeler is van DAP en een verhuurbedrijf van licht en geluid heeft en die ze ook gebruikt in zijn verhuur. wat versterker wou je er bij gebruiken?

hij heeft ze by the way ook gebruikt op cityparade en we hoorden onze muziek zo goed als niemeer. we hoorde meer muziek van andere als de onze