Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DjWhite
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 21 bijdrage(n) van DjWhite (Pagina: 1 van 3)
Topic: DAP Basskasten En Toppen (21-3-2006 18:33:00)
valt het mij nu alleen op of zit ik helemaal fout? Zijn subs zijn volgens de site toch maar 400watt rms en geen 800 of bedoeld hij daar max mee? Sorry ik kan helemaal mis zijn maar ik vraag het maar omdat het dan toch invloed heeft op het aantal personen dat hij ermee aankan.
groetjes Djwhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (7-11-2005 19:11:00)groetjes Djwhite
Het is maar een suggestie maar ik heb nogal een grote venster ( 1 meter breed en 2 meter lang) is er misschien daar niets dat ik aan kan doen om te zorgen dat het geluid minder is buiten?? Iets voor de venster zetten ofzo? zo dat het geluid toch een stuk minder is buiten
groetjes DjWhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (4-11-2005 19:26:00)groetjes DjWhite
De ruimte is 4 op 5 en de speakers staan op een metertje afstand. Ik weet het vele vinden mij gek maar ik vind het gewoon een andere sfeer zo hard draaien.
En ik moet zeggen ik ben al veel geminderd met geluid het draagt toch minder ver;). vroeger had ik twee stage accompany wbins en vier toppen. En hetgene waar ik nu nog mee draai zij 4 dap toppen en 4 dap subs. Dus ben toch al "BRAVER" geworden
groetjes DjWhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (4-11-2005 19:22:00)En ik moet zeggen ik ben al veel geminderd met geluid het draagt toch minder ver;). vroeger had ik twee stage accompany wbins en vier toppen. En hetgene waar ik nu nog mee draai zij 4 dap toppen en 4 dap subs. Dus ben toch al "BRAVER" geworden
groetjes DjWhite
voor op een gewoon niveau te draaien daar had ik dan ook en hifi setje voor kunne gebruiken. Ik Heb speciaal een installatie gekocht omdat ik toch wel hard wou spelen. En Het volume valt voor mijn oren toch wel mee vind ik. Maar dat kan ook aan mij liggen ;). ik draai graag luid dan is er altijd een andere sfeer dan zo stilletjes draaien vind ik persoonlijk.
groetjes DjWhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (4-11-2005 18:41:00)groetjes DjWhite
Ja het gaat om thuis draaien maar dan is mijn kenmerk wel dat ik nogal hard draai en soms een minuut of tien tegen de clip aan. Heb overlaatst telefoon gehad van die bepaalde persoon en hij zei ik siteer KAN DAT GEJENGEL NIET EEN BEETJE STILLER .
groetjes DjWhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 19:07:00)groetjes DjWhite
omdat het toch niet helpt heb het al zoveel geprobeerd maar dan wel aan de telefoon en hij wilt gewoon niet luisteren. Het is al zelfs zo erg dat ik het hier al heb voorgehad dat ze de politie hadden langsgestuurd omdat mijn broer de muziek in zijn auto te hard had staan. Toen dachten ze ook dat ik het was maar daar hebben ze hun wel een beetje belachelijk gemaakt want toen ik zei dat ik het niet was zeiden ze niets meer en waren ze weg.
groetjes DjWhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 19:02:00)groetjes DjWhite
dan denk ik dat ik toch is moet gaan informeren bij de politie want ik draai al niet voor smiddags 1 uur en na 7 uur savonds komt de muziek niet meer op. En het is natuurlijk ook niet zo dat het dan de hele tijd opstaat alles bij elkaar zal het dan ook wel niet meer dan een uurtje zijn dat ik muziek zit te draaien waar iemand last zou van kunne hebben. kmoet wel zeggen mijn versterkers staan helemaal open en soms draai ik misschien tien minuutjes zo tegen de clip aan maar dat is ook nooit lang want zit ook nog met mijn ouders die hier ook nog wonen. En deuren en ramen houd ik altijd gesloten.
groetjes DjWhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 15:36:00)groetjes DjWhite
Dat is het juist de enige die klaagt is die persoon van een aantal huizen verderop een huis of vier verderop. En degene die naast me wonen klagen helemaal niet en ik denk toch dat degene die naast mij wonen er meer last van hebben als die persoon verderop he. Kan het voor mij op een keer eens verkeerd aflopen als ik mijn muziek zo luid blijf spelen voor tien uur savonds? Of kan de politie hier Niets tegen doen?
groetjes Djwhite
Topic: Hoeveel db mag je overdag produceren in een gewone woning (3-11-2005 15:20:00)groetjes Djwhite
Ik zit hier dus met een probleempje. Er is over de jaren heen al een paar keer politie aan mijn deur geweest omdat ze klachten hadden gehad van geluidsoverlast van een persoon in de straat hier. Ze zeggen wel altijd hou er gewoon een beetje rekening mee en dan zijn ze altijd terug weg. Maar nu vraag ik mij af hoelang dat nog gaat duren dat ik zoveel geluk heb. Kunnen ze er nu niks aan doen of moet ik gaan oppassen? En hoeveel db mag je normaal produceren in een gewone woning. En de klacht komt altijd van dezelfde persoon hier een aantal huisen verderop. Wel raar want de buren hebben nog nooit gebeld of iets kome zeggen dat het stiller moet. Dusja daarom mijn vraag.
groetjes Djwhite
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (16-6-2005 22:14:00)groetjes Djwhite
Het probleem is verholpen het was de stopkap die van de conus was afgeschreurd voor een deel en daardoor het bijgeluidje. Het zegt genoeg over de kwaliteit van DAP. In de toekomst komt er B&C de 18ps100 heb deze al gesimuleerd voor die kast.