Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rapid Rogde

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Rapid Rogde (Pagina: 2 van 2)

Topic: Nieuw mengpaneel!! (15-12-2002 21:03:00)
Kijk aan deze man heb ik wat! laugh :D

Ik ben wel iemand die van die poespas houdt met extra functies, heb daarom ook een pdt-6000 besteld.Dus ik denk idd dat daar wel een ppd bij past.Wel balen dat daar die efx-500 waarschijnlijk niet oppast.Op welke mixers past ie dan wel.Zeker alleen die van pioneer shocked 8O !Of zijn er nog andere fx apparaten op de markt?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (15-12-2002 19:25:00)
Ok tnx.
Maar dre, als je mocht kiezen tussen de XTC en de PPD01 voor welke zou jij dan gaan?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (14-12-2002 13:29:00)
en ohwja kan je op de Numark een Pioneer EFX 500 op aansluiten?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (14-12-2002 13:26:00)
Heej mensen...euhm wat dachten jullie van de PPD01 Numark mixer?
Die voldoet toch aan de eisen van JSPR*.
Hij heeft een lange levensduur door zijn digitale faders, zit aardig op zijn budget en heeft effecten.Wat wil je nog meer.Volgens mij is dit wat JSPR* zoekt. wink ;)

Ik ben trouwens benieuwd of de PPD01 nou geluidsdichter is de de XTC. Wil een van de twee kopen maar ik draai hardhouse/hardstyle dus het moet een goeie "dichte" EQ hebben voor de lage tonen.Dus welke is "dichter"
Can u help me out? sad :(
Topic: cd's met volledige nummers (12-12-2002 15:13:00)

UneXpeCteD schreef:

welke nederlandse winkels verkopen ze?

Bol.com heeft een paar oude en free record shop ook... (niet de nieuwste)
Die gary D D-techno is zekers goed trouwens. Niet veel is nummers zijn commercieel dus das beterz. wink ;)
Zeker die eerste 2 nummers van cd zijn super chill!
N-SON-X > Take me to the bass
Bend over > Ein guter tag zum sterben. happy :)

En het is inderdaad geen techno maar een soort vroege hardstyle.