Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rapid Rogde
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Rapid Rogde (Pagina: 2 van 2)
Topic: Nieuw mengpaneel!! (15-12-2002 21:03:00)
Bol.com heeft een paar oude en free record shop ook... (niet de nieuwste)Die gary D D-techno is zekers goed trouwens. Niet veel is nummers zijn commercieel dus das beterz.
Zeker die eerste 2 nummers van cd zijn super chill!
N-SON-X > Take me to the bass
Bend over > Ein guter tag zum sterben.
En het is inderdaad geen techno maar een soort vroege hardstyle.
Kijk aan deze man heb ik wat!
Ik ben wel iemand die van die poespas houdt met extra functies, heb daarom ook een pdt-6000 besteld.Dus ik denk idd dat daar wel een ppd bij past.Wel balen dat daar die efx-500 waarschijnlijk niet oppast.Op welke mixers past ie dan wel.Zeker alleen die van pioneer
!Of zijn er nog andere fx apparaten op de markt?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (15-12-2002 19:25:00)
Ik ben wel iemand die van die poespas houdt met extra functies, heb daarom ook een pdt-6000 besteld.Dus ik denk idd dat daar wel een ppd bij past.Wel balen dat daar die efx-500 waarschijnlijk niet oppast.Op welke mixers past ie dan wel.Zeker alleen die van pioneer
!Of zijn er nog andere fx apparaten op de markt? Ok tnx.
Maar dre, als je mocht kiezen tussen de XTC en de PPD01 voor welke zou jij dan gaan?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (14-12-2002 13:29:00)Maar dre, als je mocht kiezen tussen de XTC en de PPD01 voor welke zou jij dan gaan?
en ohwja kan je op de Numark een Pioneer EFX 500 op aansluiten?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (14-12-2002 13:26:00)Heej mensen...euhm wat dachten jullie van de PPD01 Numark mixer?
Die voldoet toch aan de eisen van JSPR*.
Hij heeft een lange levensduur door zijn digitale faders, zit aardig op zijn budget en heeft effecten.Wat wil je nog meer.Volgens mij is dit wat JSPR* zoekt.
Ik ben trouwens benieuwd of de PPD01 nou geluidsdichter is de de XTC. Wil een van de twee kopen maar ik draai hardhouse/hardstyle dus het moet een goeie "dichte" EQ hebben voor de lage tonen.Dus welke is "dichter"
Can u help me out?
Topic: cd's met volledige nummers (12-12-2002 15:13:00)Die voldoet toch aan de eisen van JSPR*.
Hij heeft een lange levensduur door zijn digitale faders, zit aardig op zijn budget en heeft effecten.Wat wil je nog meer.Volgens mij is dit wat JSPR* zoekt.
Ik ben trouwens benieuwd of de PPD01 nou geluidsdichter is de de XTC. Wil een van de twee kopen maar ik draai hardhouse/hardstyle dus het moet een goeie "dichte" EQ hebben voor de lage tonen.Dus welke is "dichter"
Can u help me out?
UneXpeCteD schreef:
welke nederlandse winkels verkopen ze?Bol.com heeft een paar oude en free record shop ook... (niet de nieuwste)
Zeker die eerste 2 nummers van cd zijn super chill!
N-SON-X > Take me to the bass
Bend over > Ein guter tag zum sterben.
En het is inderdaad geen techno maar een soort vroege hardstyle.