Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rapid Rogde

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Rapid Rogde (Pagina: 1 van 2)

Topic: Numark PPD01 (9-5-2003 16:32:00)
*Update* Ik heb de laatste tijd toch wat problemen gehad met een van de faders. Ze begonnen als nog te kraken.Wat ik allereerst heel vreemd vond voor dit apparaat. Maar het is heel simpel op te lossen.Ik ben zelf met de oplossing gekomen... (dit klinkt raar) maar hijg in de spleet van de fader waardoor beter contact kan worden gemaakt waardoor hij het weer gewoon normaal doet. happy :) probleem opgelost!
Topic: Numark PPD01 (7-4-2003 22:54:00)
Sorry hoor maar ik heb hem nu een poosje, en nergens last van. happy :) En je kan hem ook wel gebruiken voor "normaal" mixwerk hoor. En wat die effecten betreft komen denk ik beter bij normaal mixen tot hun recht dan bij het scratchen. Ik gebruik ze nog steeds regelmatig. Ik vind dat gating effect wel wijs.Waar je gewoon ook nog eens de snelheid van kan instellen. Klinkt echt strak als je dat toepast bij stemmen. Voorbeeld:here we gooooooooooooooo wordt: here we goo ooo ooo ooo ooo ooo. Ik ben nog lang ni uitgekeken op dit beestje.Ik snap alleen de varicut effect nog ni echt.Maar ach,tis allemaal leuk!
Topic: Numark PPD01 (27-2-2003 15:37:00)
Euhm....mensen?

Ik kocht hem JUIST om die mooie blauwe kleur! razz :p
Topic: naald kapot ??? (26-12-2002 15:58:00)
ja dat zei een kerel bij midtown dat ie aan 2 kanten was geslepen.Opzich wel raar ja.
En weer us bedankt voor je antwoord.
Topic: naald kapot ??? (26-12-2002 03:58:00)
En moet je trouwens de anti-skate op nul zetten ookal als je wil backcue'en?
Topic: naald kapot ??? (26-12-2002 00:52:00)
het is trouwens trackmaster.

Maar nu ik het er toch over heb, zou ik zo'n naald op het pro element kunnen zetten?
Is het geluid dan wel ok?
Wil het eigelijk hebben voor de langere levensduur en kwaliteit.
Topic: naald kapot ??? (25-12-2002 22:15:00)
Wat is de beste naald die je op een ortofon pro element kan zetten?
Ik weet dat de traxxmaster heel goed is omdat ie aan 2 kanten geslepen is, maar als die nou is niet bestond welke zou ik dan moeten nemen om ook mee te kunnen scratchen. Zeg maar zo tussen de 5 en 10% van de tijd dat ik hem gebruik.En er moet aardig geluid uit komen.Of is het toch gewoon de ouwe vertrouwde pro naald?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (17-12-2002 08:29:00)
Ok dan!Toppie!

Ik ga ervoor zorgen dat deze man (dre) bekend(er) gaat worden. wink ;)
Topic: Nieuw mengpaneel!! (16-12-2002 23:28:00)
ok dre ik ben er bijna uit, ik weet niet of ik nou de nieuwe smac-360 zou nemen of de ppd.
En de features?Welke heeft de betere?

Wat denk jij dre?
Topic: Nieuw mengpaneel!! (16-12-2002 21:00:00)
Heey dre
zou je wat meer kunnen vertellen over de ecler smac-30? Zoals de kwaliteit van de wegfiltering en de levensduur.Wat zijn de voor en nadelen van het apparaat?
jaja nieuwsgierig ben ik he? razz :p