Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 2 van 11)

Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (16-12-2008 22:29:00)

Martijn schreef:

Ik zou de subjes aan de P1050 hangen, door de processor die erin zit klinkt het behoorlijk wat harder. S1200 vind ik niet echt je van het, klinkt op toppen niet echt goed en doet op het laag ook weinig.
Oke bedankt voor de tip ik hoop toch zo snel mogelijk een degelijke goede versterker er bij te hebben maar zo lang het nog niet anders kan gaan ze nog op de p1050. nog mensen aanbevelingen voor een goede versterker voor de dynacord cobra phw,
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (16-12-2008 18:10:00)
hallo ik heb nu 2x dynacord s-1200, p1050 en een l-300
de cobra`s zullen de eerste maand op de s-1200 draaien maar als men loon weer binnen is wil ik gaan kijken voor de lx serie 2200 of een 3000, iemand ervaring mee?

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (15-12-2008 18:05:00)
hallo,

de kogel is door de kerk, of terwijl de keuze is gemaakt het worden 2 dynacord cobra phw subs hoop ze binnen nu en 2 tot 4 weken te hebben iedereen bedankt voor de info en dergelijke. zal men bevindingen nog wel even hier plaatsen als ik ze heb. mocht er intresse zijn door mensen die ze willen horen, mail me dan maar even. maar eerst nog even wachten tot ze hier zien.

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (14-12-2008 19:47:00)
hallo,

waarom wij toch voor dynacord gaan heeft ook de volgende reden een band hier uit de buurt heeft ook een dynacord set en bij grotere feesten huren ze wat spul bij en aan gezien wij al het roadie werk en dergelijke voor hun doen is het voor hun ook makkelijk om straks bij ons extra subs te huren vandaar dat wij ook voor dynacord willen gaan.

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (14-12-2008 13:24:00)
hallo,

de toppen gaan dat ook zeker niet bij houden op hoog vermogen maar wanneer er wat groter`s is huren we wat bij,
het klopt ja de cobra subs is voor lange afstanden ik heb deze set gister beluistert in een behoorlijk grote zaal maar op kleine afstand geeft hij ook gewoon een lekkere bass en ook op heel laag vermogen dus het probleem met dat het een lange afstand kast is klopt wel maar na mij idee lukt het ook voldoende op korte afstand. ik heb ze beluistert met men eige toppen en met de dynacord d15-3 toppen, moet zeggen dat die ook zeer goed klinken.ik ben er dan ook behoorlijk van overtuigd dat ik toch maar iets meer geld uit wil geven en het meteen goed hebt zon set koopje natuurlijk niet voor 1 jaar, en ben er nu ook wel achter gekomen dat goedkoop duur koop is (behalve de pas 212 toppen die ik van watt-extra gekocht hebt) en daarom wil ik het dit maal wat beter aan pakken.

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (13-12-2008 13:00:00)

Sylvia schreef:

Cobra...
sorry het is de dynacord pwh cobra sub,

Ben zo net wezen luisteren na een complete ax set dus 2x fx12 en 4x fx20
en 2x cobra pwh sub met 2x dynacord d153 top er op. toen we aan het luisteren ging tussen bijde sets was het meteen al duidelijk de cobra set klinkt stukke beter ondanks dat deze maar 1 sub per kant had. het geluid was kwa klank veel mooier en klonk ook stukke warmer. maar dat is natuurlijk mijn mening iemand anders kan er wel geheel anders over denken. maar ben hier door, door het geluid overtuigt van de cobra`s, terwijl ik eerst eigelijk voor de ax set wou gaan maar na het luisteren en vergeljken gaan het waarschijnlijk toch 2 cobra pwh subjes worden.

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (13-12-2008 02:35:00)
heej morgen gaa ik verschillende subjes beluisteren onderandere de f-8 fx-20 en de cobera
uiteraat is de cobera sub natuurlijk een stuk duurder.

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (11-12-2008 17:18:00)
heb je ook de sub 18 en de fx20 langs elkaar kunnen horen. helaas hebben ze bij de plaatseljke zaak niet de fx20 en sub 18 dus even gaan zoeken naar een lokatie waar dit wel mogelijk is. heb onlangs ook de cobora`s kunnen beluisteren maar dit is me te prijzig af voor de doel einde waar wij het voor gaan gebruiken.

mvg mathijs
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (10-12-2008 22:23:00)
ervaring met de sub 18 ? hoor het graag
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (9-12-2008 15:27:00)
hij mag op zich wel wat verder dragen vooral met buiten evenementen en dergelijke, maar ben er al uit vandaag nog even wezen luisteren en kijken en het worden de fx-20 subs maar de toppen beginnen bij hard vermogen wat scheller te klinken. past op de fx 20 ook een ander soort top kast.

mvg mathijs