Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rega Speed

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Rega Speed (Pagina: 2 van 2)

Topic: CD-dj setje (29-5-2004 16:54:00)
En hoe zit het met die 2 kanaals mixer van Technics?
Topic: CD-dj setje (29-5-2004 16:49:00)
Sorry voor mijn ongeduld sad :(
Technics was inderdaad als mengtafel bedoeld.
Topic: cd spelers of draaitafels (29-5-2004 15:09:00)
Ik verschiet er even van hoe goedkoop dat is, £1.11 shocked 8O
Topic: CD-dj setje (29-5-2004 15:03:00)
Goed idee?
Topic: cd spelers of draaitafels (29-5-2004 12:46:00)
Bestaan er al sites waar je house/trance/wateva tegen betaling kunt downloaden?

Groeten Matt
Topic: CD-dj setje (29-5-2004 12:41:00)
Ik hou het op thuis mixen wink ;)
Mijn eisen voor cd-spelers: extreem snelle start, mooi geluid en degelijkheid.
Mijn eisen voor mengtafel: 3-4 kanalen, mooi geluid.

budget: 1200 ofzo,

Zelf dacht ik aan 2 maal numark axis 2 en die nieuwe tafel van Technics.

Groeten Matt
Topic: CD-dj setje (29-5-2004 11:24:00)
Ik draai nu ruim 3 jaar met cds (jb systems cd-700) en ik zou een nieuw setje willen.
Wat raden jullie me aan?
Hoe hoog moet ik mijn budget leggen om deftige spelers te hebben?

Groeten, Matthias
Topic: cd spelers of draaitafels (28-5-2004 18:23:00)
Wat is dan de beste speler om mee te rippen?

PS: mooi forum razz :p
PS 2: DJ Tim, you've got mail!

Groeten Rega Speed