Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rega Speed
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Rega Speed (Pagina: 1 van 2)
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 21:44:00)
Wel ik heb nu 2000 euro voor spelers... tell me what to do
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 20:28:00)
OK erg hard sparen is de boodschap
dan kan ik er 2 kopen, of zou ik beter voor de s3000 gaan?
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 19:15:00)
dan kan ik er 2 kopen, of zou ik beter voor de s3000 gaan?dus het is perfect te doen
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 18:06:00)
Inderdaad maar aangezien deze speler het MP3 formaat kent kun je toch aardig wat nummers draaien, daarbij zal ik deze toch enkel voor thuis gebruiken.
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 16:54:00)Wat dachten jullie van 1 DNS-5000 (aplha-track)?
Topic: cd spelers of draaitafels (4-6-2004 18:39:00)Als je het op mij bedoeld, ik bedoel online winkels waar je cd's kunt bestellen enzo...
Topic: cd spelers of draaitafels (4-6-2004 17:25:00)Even vragen,
waar halen jullie al jullie muziek?
Ik heb het niet over top40 maar bijvoorbeeld trance oid die niet gemixed is.
MVG matt
Topic: CD-dj setje (30-5-2004 19:40:00)waar halen jullie al jullie muziek?
Ik heb het niet over top40 maar bijvoorbeeld trance oid die niet gemixed is.
MVG matt
Ik kan altijd nog bij sparen ;-)
Topic: CD-dj setje (30-5-2004 14:47:00)Hmmm, qua cd-speler zit ik nog vast tussen een axis 9 of een pioneer cdj-100...
Wat raden jullie aan?
Groeten en bedankt voor de info,
Matthias
Topic: CD-dj setje (29-5-2004 23:12:00)Wat raden jullie aan?
Groeten en bedankt voor de info,
Matthias
Ooh ik dacht dat die goed waren...
En die nieuwe mixer van SynQ, is dat wat?
Groeten Matt
En die nieuwe mixer van SynQ, is dat wat?
Groeten Matt