Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rega Speed

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Rega Speed (Pagina: 1 van 2)

Topic: CD-dj setje (7-6-2004 21:44:00)
Wel ik heb nu 2000 euro voor spelers... tell me what to do wink ;)
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 20:28:00)
OK erg hard sparen is de boodschap razz :p dan kan ik er 2 kopen, of zou ik beter voor de s3000 gaan?
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 19:15:00)
dus het is perfect te doen laugh :D
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 18:06:00)
Inderdaad maar aangezien deze speler het MP3 formaat kent kun je toch aardig wat nummers draaien, daarbij zal ik deze toch enkel voor thuis gebruiken.
Topic: CD-dj setje (7-6-2004 16:54:00)
Wat dachten jullie van 1 DNS-5000 (aplha-track)?
Topic: cd spelers of draaitafels (4-6-2004 18:39:00)
Als je het op mij bedoeld, ik bedoel online winkels waar je cd's kunt bestellen enzo...
Topic: cd spelers of draaitafels (4-6-2004 17:25:00)
Even vragen,
waar halen jullie al jullie muziek?
Ik heb het niet over top40 maar bijvoorbeeld trance oid die niet gemixed is.

MVG matt
Topic: CD-dj setje (30-5-2004 19:40:00)
Ik kan altijd nog bij sparen ;-)
Topic: CD-dj setje (30-5-2004 14:47:00)
Hmmm, qua cd-speler zit ik nog vast tussen een axis 9 of een pioneer cdj-100...

Wat raden jullie aan?

Groeten en bedankt voor de info,
Matthias
Topic: CD-dj setje (29-5-2004 23:12:00)
Ooh ik dacht dat die goed waren...
En die nieuwe mixer van SynQ, is dat wat?

Groeten Matt