Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Funkymaster
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 26 bijdrage(n) van Funkymaster (Pagina: 2 van 3)
Topic: Welke laser (budget 200-600 euro) (25-6-2007 16:20:00)
Dat klopt, maar als je koopt bij de juiste dan heb je wel gewoon een jaar garantie en snelle service. Ik zal hier geen link plaatsen naar 'de juiste' want dat is niet eerlijk tov dre en new-line. Ik durf te wedden dat showtec, jb en andere oem shoppers binnenkort bigdipper gaan contracteren dus dan heb je ook een k1000+ met de directe aanspraak die je krijgt bij een leverancier als showtec, weet alleen niet welke prijs zij gaan vragen... maar voor service willen wij betalen, toch?
Topic: Welke laser (budget 200-600 euro) (22-6-2007 20:15:00)Kijk ook eens naar de bigdipper laser k1000+, hierin zitten galvos ipv steppers. De beams zijn dan een stuk mooier en en een stuk minder druk. Als je een adresje wilt om te kijken moet je maar even mailen
Topic: Bigdipper profile 575 (18-6-2007 18:21:00)
Heb jij ze zelf geimporteerd of heb je ze via iemand in Nederland ingekocht. Dit laatste heb ik gedaan en ik kan mij niet voorstellen dat zon tandwieltje veel tijd kost. Heb laatst ook lampen vervangen, die kwamen direct van de fabriek, en dat duurde in totaal maar een week!
Topic: Bigdipper profile 575 (7-6-2007 17:20:00)
Heb er hier in Maastricht 2 in de kroeg hangen, werkt geweldig en nog geen problemen gehad (+/- hangen ze nu 3 maanden), komen uit de verhuur. Als je me een mail stuurt kan ik je wel wat info sturen als je wilt.
Topic: showtec explorer 250 basic probleem (3-3-2007 11:18:00)Kun je wat vertellen over de sensoren (zitter er sensoren in, zijn ze vies, zijn ze misschien verbogen, zit het magneetje nog op 'de target')?
Topic: Bigdipper laser: K1000 vs K1000+ (10-2-2007 09:21:00)Een diode laser, dpss dacht ik.
Topic: Showtec Minimax (7-7-2006 10:49:00)Jullie kennen vast de dropled, die veel voor decoratie wordt toegepast. Die dingen kosten een godsvermogen. Ik denk dat dit lampje een leuke tegenhanger is, helaas geen rgb en een hoger stroomverbruik, maar wel een leuke kleine eye catcher? Ik ga binnenkort eens langs bij highlite en laat jullie mijn bevindingen weten.
Topic: Showtec Minimax (6-7-2006 17:13:00)
Beste licht liefhebbers. Ik zag op de highlite site dit kleine lampje staan:
Klik
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk erover om er 4 te kopen. Ik verwacht niet dat het high end spul is, maar voor deco langs het podium lijkt me het erg grappig, zeker voor de prijs.
Topic: snelle laser vraag ?? (14-6-2006 17:23:00)Klik
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk erover om er 4 te kopen. Ik verwacht niet dat het high end spul is, maar voor deco langs het podium lijkt me het erg grappig, zeker voor de prijs.
Jazeker, ik heb gehoord dat er binnenkort weer een nieuwe inkoopactie/samenkoop start, naar mijn weet ook met ander interessant spul als headjes, ledproducten etc. Ik verheug me er nu al op!
Topic: Overstappen naar LED Parren (28-5-2006 20:22:00)Nou kom maar op met de foto's! Moet onderhand toch wel gelukt zijn