Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Flax

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 34 bijdrage(n) van Flax (Pagina: 2 van 4)

Topic: Cd player (24-7-2004 12:21:00)
idd, ik heb er ook al naar gekeken en vind hem imo niet mooi en nogal kaal..
Topic: Cd player (23-7-2004 22:02:00)
wel ja die mixer is voor later maar ik ben al es aan het kijken in de toekomst toe ;) momenteel ga ik wel nog wat voort doen met mijn o zo leuke beat 4 hehe :) maarja ik ben ook nog maar een jaar ermee bezig en vind het al een puike prestatie om leuke cd spelers deze zomer binnen te halen ;)
Topic: Cd player (23-7-2004 21:40:00)
ik zit nu een jaartje met crappy CD100's van JB, en kan er toch behoorlijk goed mee beatmatchen, je moet eerst ruwweg je tracks proberen gelijk te zetten en indien die reeds in de mix zijn en er minime foutjes inzitten, met de pitch bend corrigeren, zo doe ik het toch.. meer kan je met die spelertjes eignelijk niet doen en wil daarvoor nieuwe kopen.. backspin etc kunnen uitvoeren. Probeer met je beatmatchen eens 2 songs gedurende de hele tijd gelijk te laten lopen.. dss proberen 3 min aan een stuk elkar door elkaar te laten lopen!

OFF TOPIC: als ik mij 2 axis 9 cr's ga aanschaffen (denk wel degelijk voor deze te gaan imo door het prijsverschil ook met die cdj-800's) welke degelijke mixer zou ik later kunnen aanschaffen.. zonder effects dan want die heb ik op de axissen (ging eerst voor synq mixer gaan).. zou een degelijke mixer moeten zijn max 300 a 400 euro
Topic: Cd player (23-7-2004 20:32:00)

Dré schreef:

flax schreef:

ik ben toch nog altijd niet overtuigd over die axis 9 cr.. heb nog es zitten rondneuzen en mn conclusie, ok je hebt meer waar voor je geld met een axis 9 cr (zitten nl meer prullen aan of hoe je het ook moet uitdrukken) maar die 'meerwaarde' zit em eigenlijk in de effecten enzo.. het heeft geen quick return,
Wel dus (en zelfs een BOP functie!!!)
mastertempo
Dus wel!
dit maakt het des te intressanter om dan toch voor die axis9cr's te gaan..
Topic: Cd player (23-7-2004 14:27:00)
ik ben toch nog altijd niet overtuigd over die axis 9 cr.. heb nog es zitten rondneuzen en mn conclusie, ok je hebt meer waar voor je geld met een axis 9 cr (zitten nl meer prullen aan of hoe je het ook moet uitdrukken) maar die 'meerwaarde' zit em eigenlijk in de effecten enzo.. het heeft geen quick return, mastertempo etc? dus om toch nog eens naar het nut van mijn thread te komen, in combinatie met een synq mixer, heb ik ook effecten genoeg.. en eignelijk zijn het die speciale functies van een cdj-800 die ik wel wil en niet echt al die effecten.. want een mix overladen van effecten is ook niet echt het van het.. (ja ik twijfel verdomme nog enorm) :) het is meer effecten tegen over handige cdj functies.. btw MOEST ik nu axissen nemen, welke mixer (dan zonder effecten) is erg goed prijs/kwalitiet en bv max 400 euro?
Topic: Cd player (23-7-2004 14:12:00)
Wat voor nummers zijn dat dan ??

Hoe heten een paar van die nummers ??

Wat voor gerne is dat ?? (dj ?? :D)

Mvg,
Dave
je kan dat best met songs waar je bassline goed doorkomt.. als je het dan toch over de basis van beatmatchen hebt.. bv hardhouse
Topic: Cd player (22-7-2004 18:21:00)
idd wat is eignelijk het grote verschil tss de 1000 en de 800? is die jog en die zoals hierboven vermelde 'search' het zelfde of zitten er verschillen in? maw is die van de 1000 verfijnder of niet?
Topic: Cd player (21-7-2004 22:09:00)
gewoon om nu al es te checken :) en omdat ik dit weekend niet es in dj shop kan binnenspringen en de komende week moet werken.. dus gewoon eigenlijk om mn nieuwsgierigheid al wat te doven :) off courz voor ik ga kopen zal ik de verschillende toestellen testen.

grtz
Topic: Cd player (21-7-2004 20:52:00)
hebben jullie url's van filmpjes met een axis 9 cr? ik vind hier gene van op het net?! zou die graag es in werking zien..
Topic: Cd player (17-7-2004 13:01:00)
mja dnw.. ik zie wel, als ik er da budget wil aan geven ga ik toch voor cdj-800's, want zit nu met JB cd100 en das best wel crap, en wil nu overgaan tot een goeie installatie die ik niet meer moet hervernieuwen.. mja eerst geld hebben en dan ga ik testen en dan zie ik wel :D