Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mickey
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van Mickey (Pagina: 2 van 2)
Topic: Combinatie platenspeler met table top cd-speler?? (9-12-2004 12:14:00)
joew, nogmaals bedankt voor de reacties en ik heb de knoop doorgehakt, het zullen twee jb systems T3 draaitafels worden en een jb systems BEAT 6 mengpaneel.
greets mickey
Topic: Combinatie platenspeler met table top cd-speler?? (5-12-2004 17:06:00)greets mickey
Hey manne , ik wil elle toch al bedanken voor de reacties die der gekomen zijn, kzal der nog is een paar nachtjes over napeinzen
greets michie
Topic: Combinatie platenspeler met table top cd-speler?? (4-12-2004 20:23:00)
greets michie
Hellow, ik heb een vraagske.
Ik heb al veel de vraag (cd-spelers of platenspelers, oftewel cd of vinyl) gelezen en gehoord, maar waarom kun je de twee niet combineren???
Wil daarme zeggen 1 platenspeler en 1 table top cd speler.
Heb zelf ok veel cd's maar zou ook wel wille beginne met vinyl dus ik zou graag jullie mening hierover hebben wat de nadelen of voordelen zijn,swat alles wat kan helpen.
mercikes iedereen en feel free om te reageren
Topic: Het verbruik (17-6-2004 20:12:00)Ik heb al veel de vraag (cd-spelers of platenspelers, oftewel cd of vinyl) gelezen en gehoord, maar waarom kun je de twee niet combineren???
Wil daarme zeggen 1 platenspeler en 1 table top cd speler.
Heb zelf ok veel cd's maar zou ook wel wille beginne met vinyl dus ik zou graag jullie mening hierover hebben wat de nadelen of voordelen zijn,swat alles wat kan helpen.
mercikes iedereen en feel free om te reageren
Een vraagje, een complete discobar verbruikt toch veel elektriciteit,is het zo niet dat de elektriciteitsrekening fors de hoogte ingaat??
a question from an amature
Topic: Hercules dj console (8-5-2004 13:14:00)a question from an amature
Hte menu van de console is toch het groene mannetje he, dat je daar op meot klikken,wel bij mij staat daar rechts boven geen omschakelblok met advanced boven.
Ik gebruik het new dj programma
Topic: Hercules dj console (7-5-2004 17:48:00)Ik gebruik het new dj programma
Hey tom de fader heb ik al omhoog gezet
maar ik weet nog altijd niet waar ik wat en waa op advanced moet zetten
Greetz
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (6-5-2004 16:38:00)
maar ik weet nog altijd niet waar ik wat en waa op advanced moet zetten
Greetz
Mijn vraag is simpel, hoe zijn jullie aan je budget gekomen om een prof dj set te kopen, bv welk vakantiewerk of dergerlijke hebt ge daarvoor gedaan of hebt ge mss geld van uw bomma of bompa gepikt... of alle jullie weten waar ik naartoe wil
Topic: Hercules dj console (6-5-2004 16:26:00)
ja negatieve dinge, ja mag niet verwachten dat het een prachtig apparaat is.
maar als het dj'en je wel wat zegt en je hebt een low budget,kan je dit wel aanschaffen QuincMan.
want vele gasten vergeten dat er mensen zijn die een low budget hebben en dus niet direct een prof set kunne kopen.
of wat als je nu dhet budget hebt en een prof set koopt en het dj'en staat je niet aan???dan zit ja daar met al die kosten
Oja dank u voor de tip diederik ik zal in het vervolg ook nog hoofdletters zetten
p.s sorry voor het openen van dit nieuwe topic wist niet dat er al een over bestond
greetz michie
Topic: nieuw dingetje van hercules (foto's + lange lap text) (6-5-2004 16:20:00)maar als het dj'en je wel wat zegt en je hebt een low budget,kan je dit wel aanschaffen QuincMan.
want vele gasten vergeten dat er mensen zijn die een low budget hebben en dus niet direct een prof set kunne kopen.
of wat als je nu dhet budget hebt en een prof set koopt en het dj'en staat je niet aan???dan zit ja daar met al die kosten
Oja dank u voor de tip diederik ik zal in het vervolg ook nog hoofdletters zetten
p.s sorry voor het openen van dit nieuwe topic wist niet dat er al een over bestond
greetz michie
indeed, voor thuis wat achter de pc te zitten mixen is dit wel een leuk ding.
zit ik toch wel met een serieusprobleem dat ik geen geluid krijg uit men koptelefoon grrrrr!!!!
iemand een oplossing?? kan me altijd mailen op miechieke@hotmail.com
Topic: Hercules dj console (6-5-2004 15:17:00)zit ik toch wel met een serieusprobleem dat ik geen geluid krijg uit men koptelefoon grrrrr!!!!
iemand een oplossing?? kan me altijd mailen op miechieke@hotmail.com
Jow, ik ben nieuw op de forum dus ik zal me effe voorstellen, ik ben dus michaël alias mickey alias michie mor swat, ik heb deze console gekocht om te ontdekken of het draaien me echt bevalt en ja ik weet het zo op de pc draaien is natuurlijk niet hetzelfde als met decks maar nu had ik deze console gekocht (en geinstaleerd natuurlijk) zonder direct een koptelefoon te kopen en alles werkte prima maar nu heb ik een AKG hoofdtelefoon gekocht en ik krijg geen geluid door deze hoofdtelefoon mss dat andere gebruikers hetzelfde probleem hebben gehad en me willen helpen greetz
mickey
mickey