Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 2 van 8)
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (27-4-2008 13:36:00)
Hey Cyber,
lees nu pas je post.
Heb gisteren met het tafeltje gewerkt en het went snel moet ik zeggen.
Chases maken gaat snel en oproepen kan ook via number toets + scroll.
Hou je de number toets even ingedrukt zie je ook aan de leds welke kanalen opgenomen zijn in de chase.
De tap functie zoals jij ze uitlegt had ik nog niet ontdekt, maar is verder goed verlopen.
Ik had van zinzi de handleiding voor de behringer LC doorgekregen, deze is zeer goed en werkt in grote delen ook voor de MA tafel. Enkel is het gebruik van de shift toets wat anders bij MA.
Als ik mocht kiezen voor een klein tafeltje ga ik voorlopig toch nog voor de botex, werkt heel makkelijk, snel chases oproepen en makkelijk en snel te syncen met muziek via tap toets.
alvast bedankt voor jullie tijd en een prettige zondag verder!
Pieter
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (25-4-2008 22:44:00)lees nu pas je post.
Heb gisteren met het tafeltje gewerkt en het went snel moet ik zeggen.
Chases maken gaat snel en oproepen kan ook via number toets + scroll.
Hou je de number toets even ingedrukt zie je ook aan de leds welke kanalen opgenomen zijn in de chase.
De tap functie zoals jij ze uitlegt had ik nog niet ontdekt, maar is verder goed verlopen.
Ik had van zinzi de handleiding voor de behringer LC doorgekregen, deze is zeer goed en werkt in grote delen ook voor de MA tafel. Enkel is het gebruik van de shift toets wat anders bij MA.
Als ik mocht kiezen voor een klein tafeltje ga ik voorlopig toch nog voor de botex, werkt heel makkelijk, snel chases oproepen en makkelijk en snel te syncen met muziek via tap toets.
alvast bedankt voor jullie tijd en een prettige zondag verder!
Pieter
bedankt allemaal!
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (25-4-2008 22:04:00)En hoe worden deze dan juist opgeroepen?
ik veronderstel dat ik dus in level zal werken, zoals eerder werd aangegeven.
De chases kan ik dus toewijzen aan faders 13 tot 16.. Hoe start ik deze dan als er meerdere chases onder 1 fader staan?
werkt de 'step' button trouwens als een tap sync of kan je telkens maar 1 stap vooruit?
Krijg hier bijna het schaamrood op de wangen, zijn misschien dwaze vragen maar ik vrees dat ik morgen niet de tijd zal hebben om nog veel uit te zoeken ..
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (25-4-2008 21:47:00)ik veronderstel dat ik dus in level zal werken, zoals eerder werd aangegeven.
De chases kan ik dus toewijzen aan faders 13 tot 16.. Hoe start ik deze dan als er meerdere chases onder 1 fader staan?
werkt de 'step' button trouwens als een tap sync of kan je telkens maar 1 stap vooruit?
Krijg hier bijna het schaamrood op de wangen, zijn misschien dwaze vragen maar ik vrees dat ik morgen niet de tijd zal hebben om nog veel uit te zoeken ..
hm dat vond ik toch wel weer leuk aan de botex..
wat is trouwens het verschil tussen een chase maken in level en memory?
Is er nog iets waar ik op moet letten eer ik start met proggen?
Ik zal dus op de bovengenoemde manier enkele chases maken, voor de rest moet ik enkel live aanpassingen kunnen doen en flashen..
Super bedankt al voor jullie hulp, dank aan het new-line forum :)
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (25-4-2008 21:12:00)wat is trouwens het verschil tussen een chase maken in level en memory?
Is er nog iets waar ik op moet letten eer ik start met proggen?
Ik zal dus op de bovengenoemde manier enkele chases maken, voor de rest moet ik enkel live aanpassingen kunnen doen en flashen..
Super bedankt al voor jullie hulp, dank aan het new-line forum :)
Hey,
alvast bedankt.
Eens ik een chase gemaakt heb, sla ik die dan op onder een van de onderste rij faders?
En werkt de flash button dan voor die chase of voor de dimkanalen die bij de fader hoort?
Het is voor een metal optreden dus het zou handig zijn als ik een chase kan laten lopen over de blinders en tegelijk wat kan spelen met de parren..
Het zal allemaal wel mogelijk zijn veronderstel ik, alleen lastig dat ik de tafel niet ken.
Bij de Botex DC was dit eenvoudig, kon je de chase 'flashen' en de toegewezen dimkanalen.
Op de MA zie ik echter maar 1 rij flashtoetsen..
hopelijk is er nog iemand met ervaring online :)
Groetjes
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (25-4-2008 17:13:00)alvast bedankt.
Eens ik een chase gemaakt heb, sla ik die dan op onder een van de onderste rij faders?
En werkt de flash button dan voor die chase of voor de dimkanalen die bij de fader hoort?
Het is voor een metal optreden dus het zou handig zijn als ik een chase kan laten lopen over de blinders en tegelijk wat kan spelen met de parren..
Het zal allemaal wel mogelijk zijn veronderstel ik, alleen lastig dat ik de tafel niet ken.
Bij de Botex DC was dit eenvoudig, kon je de chase 'flashen' en de toegewezen dimkanalen.
Op de MA zie ik echter maar 1 rij flashtoetsen..
hopelijk is er nog iemand met ervaring online :)
Groetjes
Hey mensen,
ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met deze tafel en die me op weg kan helpen met enkele basisstappen.
Ik ken de tafel nog niet en heb een last-minute call gekregen om deze te bedienen met wat parren en blinders op een 12-kanaals dimmer.
Met de botex scene setter heb ik reeds gewerkt en ik herinner me dat ik daar makkelijk een chase kon maken voor bv de blinders, snelheid regelen met tap button.
Nu dus mijn vraag; hoe maak ik enkele eenvoudige chases en waar plaats ik die zodat ik toch nog controle hou over mijn 12 kanalen manueel?
Ik heb de handleiding hier bij me maar geraak er jammer genoeg niet helemaal wijs uit, vooral omdat ik de tafel niet bij me heb..
Ik hoop wat van jullie te horen, alvast bedankt
Pieter
Topic: Lichtsturing via laptop? (29-1-2008 17:27:00)ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft met deze tafel en die me op weg kan helpen met enkele basisstappen.
Ik ken de tafel nog niet en heb een last-minute call gekregen om deze te bedienen met wat parren en blinders op een 12-kanaals dimmer.
Met de botex scene setter heb ik reeds gewerkt en ik herinner me dat ik daar makkelijk een chase kon maken voor bv de blinders, snelheid regelen met tap button.
Nu dus mijn vraag; hoe maak ik enkele eenvoudige chases en waar plaats ik die zodat ik toch nog controle hou over mijn 12 kanalen manueel?
Ik heb de handleiding hier bij me maar geraak er jammer genoeg niet helemaal wijs uit, vooral omdat ik de tafel niet bij me heb..
Ik hoop wat van jullie te horen, alvast bedankt
Pieter
en hopla.. zo gebruikt er binnenkort weer iemand illegaal lightjockey.
Zonder weer over hetzelfde onderwerp te gaan mekkeren.. als je je diensten aanbiedt en je wordt ervoor betaald, koop dan de LEGALE producten.
Voor die 800€ die ik hem betaald heb wou ik dat toch even zeggen
Topic: rookmachine in movinghead ??? (30-12-2007 14:04:00)Zonder weer over hetzelfde onderwerp te gaan mekkeren.. als je je diensten aanbiedt en je wordt ervoor betaald, koop dan de LEGALE producten.
Voor die 800€ die ik hem betaald heb wou ik dat toch even zeggen
gewoon even klikken op https://www.futurelight.de/ en doorklikken naar moving fogger..
is een fogger ingebouwd in een phs moving head.
Grtjs
Topic: fogjet (17-12-2007 22:45:00)is een fogger ingebouwd in een phs moving head.
Grtjs
de tuit staat bij deze toestellen bovenaan. Het maakt dus echt wel uit of je hem gewoon of op zn kop zet.
op de foto zie je de vloeistof in de truss staan .. het toestel ligt dus op zn kop (zie je trouwens ook aan de plaats van het power-knopje)
Hoe zit dat trouwens met de fog-moving heads? deze kunnen toch ook boven het publiek geplaatst worden.. hier moet er dan toch ook een risico zijn op (hete) druppels uit de tuit?
Topic: fogjet (17-12-2007 19:51:00)op de foto zie je de vloeistof in de truss staan .. het toestel ligt dus op zn kop (zie je trouwens ook aan de plaats van het power-knopje)
Hoe zit dat trouwens met de fog-moving heads? deze kunnen toch ook boven het publiek geplaatst worden.. hier moet er dan toch ook een risico zijn op (hete) druppels uit de tuit?
geen probleem, dan doen we het niet dus ;)
bedankt voor de reacties
bedankt voor de reacties