Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Berry

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 114 bijdrage(n) van Berry (Pagina: 2 van 12)

Topic: P2000 of V3000 ??? (26-12-2005 12:16:00)
Misschien ook omdat relatief VEEL mensen zeer tevreden zijn over de V3000 en omdat je er nauwelijks iets negatiefs over kunt vinden? sneaky :V
Maar eerlijk is eerlijk, dit is geen objectieve vergelijking, daarvoor zijn de meningen nodig van mensen die met BEIDE versterkers werken/hebben gewerkt. wink ;)
Topic: omroepen (23-12-2005 20:51:00)
Ha, nou begrijp ik het. Iemand in een leren broekje met een onbegrijpelijk verhaal over de Master. Tja, da's een enge combinatie laugh :D
Topic: omroepen (22-12-2005 19:54:00)
Nah, laat ik mijn nieuwsgierigheid dan ook maar niet onder stoelen of banken steken ...
Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (23-11-2005 11:36:00)

Dré schreef:

In het geval van de geperforeerde "protectors" zijn die te hacken met een gemiddelde saté prikker (verkrijgbaar op vrijwel elke locatie).
laugh :D laugh :D laugh :D
Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (22-11-2005 21:08:00)

mdk schreef:

Je hebt toch ook limiders waar hele platte knopjes aanzitten?
Dus gelijk aan het paneel, dat de helft van de instellingen aan de achterkant zitten en aan de voorkant je alles met een schroevendraaier moet instellen en er dan een glazen plaatje voor moet schroeven
Ik begrijp hieruit dat je je installatie uitsluitend beschikbaar stelt aan huurders die absoluut geen schroevendraaier in hun bezit hebben waarmee ze alles kunnen veranderen? shocked 8O
Oh ja, natuurlijk: zegellak, nietwaar?

En als je toch een geschroefd glazen (niet echt van glas mag ik hopen) plaatje wil: 4 afstandbusjes en iets langere schroefjes/boutjes is misschien eenvoudiger en goedkoper dan een bepaald model limiter met platte knopjes.
Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (21-11-2005 16:07:00)

Dré schreef:

Zegellak!
....
Je kunt zelfs voorgesneden stickertjes nemen.
En vergeet daarbij niet evt. ongebruikte mixer outputs en versterker inputs om te voorkomen dat een "slimme" huurder met een simpel extra kabeltje de hele boel met slotjes, lak, zegels en stickers kan bypassen razz :p
Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (19-11-2005 22:42:00)

prosoundandlight schreef:

Dan kan je nog altijd gewoon ff kabeltjes versteken. Bij zulke dingen moet je gewoon op alles voorbereid zijn. Het is niet moeilijk om de limiter ertussenuit te nemen.
En solidair als we zijn: helemaal mee eens! wink ;)
Kabeltjes vanuit mixer direct omsteken naar inputs versterker en whoppaaaaa sad :(
Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (19-11-2005 17:52:00)

mdk schreef:

Nu ben ik er waarscheinlijk niet alle dagen bij en wil ik mijn apperatuur graag heel houden. Zachter zetten is een mogelijkheid. Maar wie wil er nu zachte muziek op zijn wagen.
Is het dus verstandig om een limiter te kopen?
Mijn mening:
De aanschaf van een apparaat met limiter-functie is altijd verstandig (zoals Victor al zei) sowieso als een beetje zelfbescherming in een enthousiaste stemming, MAAR:
Als je zo'n ding niet achter slot en grendel zet zodat niemand jouw instellingen kan uitzetten of veranderen, is de beoogde veiligheid heel betrekkelijk!
Zoals je zelf al zegt: "Maar wie wil er nu zachte muziek op zijn wagen", als je er zelf niet bij bent, en een dj heeft in de smiezen waarom het niet hard genoeg gaat naar zijn zin, wordt er misschien snel aan wat knopjes gerommeld en GAAN met die banaan!

Boodschap:
Denk dus, bij evt. aanschaf van zo'n apparaat, ook even na over het BORGEN van jouw ingestelde veiligheid, want als het niet "hufter-proof" is kan je investering weleens bijzonder weinig zin hebben.
Topic: omroepen (22-10-2005 21:27:00)

djmouse schreef:

hoop dat het aanbod nog geld
Je hebt mazzel, mijn ruimtegebrek heeft nog niet geleid tot het dumpen van oude spullen in de container.
Mijn mailadres staat in mijn profiel dus ik hoor het wel.
Topic: Informatie 100V systeem (20-10-2005 23:10:00)

Dj thaan schreef:

....... maar kon zo even snel niks vinden(algemene informatie)
Kunnen jullie mij hier bij helpen?
Check mail.
Is zoals gevraagd algemene info, maar let ook op Tom's opmerking.