Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Muhrijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Muhrijn (Pagina: 2 van 3)
Topic: Gemini PT-2400 of de PT-2100 (18-7-2002 23:45:00)
Dat d8 ik wel, de laser word dan groter en de stralen dunner, ik zat te denken om hem dan gewoon 3 meter van een muur af te zetten, zodat ie er dan wel vet uit ziet.
De laser die ik had gezien was wel megavet en je kan er heel veel patronen mee maken, zelf creeren enzo.
----------
Heeft iemand een plaatje van zo'n laser, in rook??Topic: Laser (12-6-2002 23:25:00)Schijnt een erg goed 'recept' te zijn voor bellenvloeistof
Andre, op deze site vind je ook de Antari B1000WR, die is te koop inclusief Wireless remote dinges:
www.discowinkel.nl/webshop/index.php?categorie=licht&hocat=antariTopic: Bellenblaas machine (8-6-2002 00:19:00)
De PT2400 heeft bijvoorbeeld Quartz-Lock en heeft 3 snelheid functies.
De kleine verschillen maken die prijzen.
Andre is degene die je het hele verhaal kan vertellen hierover
Topic: Leuk met een moon (18-7-2002 01:07:00)De kleine verschillen maken die prijzen.
Andre is degene die je het hele verhaal kan vertellen hierover
Wat mij gaaf lijkt is om er een Dia in te doen met jou naam erin uitgesneden, zodat je alleen je naam geprojecteerd ziet. En dan als het kan nog met een bewegende spiegel, zodat je naam door de zaal bounced, das wel lachuh
Topic: Laser (19-6-2002 15:32:00)Maar ik zie t liefst wel wat van de stralen
Topic: Laser (18-6-2002 22:34:00)Waar t mij om gaat, is gewoon van die kleine figuurtjes op de muur, en dat je door niet al te veel rook. Wij hebben ook maar zo'n baby antari staan een leuk effect krijgt.
Iig niet zo als die op sensation enzo, daar heb k geen geld voor.
Topic: Laser (14-6-2002 16:25:00)Iig niet zo als die op sensation enzo, daar heb k geen geld voor.
Zie je m dan serieus niet? hoe kan dat dan
Topic: Laser (13-6-2002 16:34:00)Tom schreef:
Verdubbel de afstand en het licht kun je door 4en delen
De laser die ik had gezien was wel megavet en je kan er heel veel patronen mee maken, zelf creeren enzo.
----------
Heeft iemand een plaatje van zo'n laser, in rook??
Ik heb vandaag dus op klaarlichte dag een:
JB Systems Superlaserzien werken.
Ik vond t een heel leuk ding, op klaarlichte dag heel mooie figuren en in het donker dus een stuk helderder.
En met rook nog vetter.
Alleen liet hij hem 3 meter ver schijnen ofzo, verder weg waren geen muren, kan ik dit ook op 6 meter goed bekijken??? die figuren
Topic: Laser (9-6-2002 22:39:00)JB Systems Superlaserzien werken.
Ik vond t een heel leuk ding, op klaarlichte dag heel mooie figuren en in het donker dus een stuk helderder.
En met rook nog vetter.
Alleen liet hij hem 3 meter ver schijnen ofzo, verder weg waren geen muren, kan ik dit ook op 6 meter goed bekijken??? die figuren
Ik zoek een laser van onder de de 100 euro die het toch leuk doet.
Ik zag er een aantal in de webshop staan, alleen zonder foto.
Wat is een beetje een goede voor deze prijs?
mzzlz, Merijn
Topic: Bellenblaas machine (8-6-2002 14:52:00)Ik zag er een aantal in de webshop staan, alleen zonder foto.
Wat is een beetje een goede voor deze prijs?
mzzlz, Merijn
Dj Alf schreef:
Gaan we nu ook al kookles geven?Andre, op deze site vind je ook de Antari B1000WR, die is te koop inclusief Wireless remote dinges:
www.discowinkel.nl/webshop/index.php?categorie=licht&hocat=antari
Kijk wat ik heb gevonden:
Het ideale recept voor bellenblazen:
- 2 liter water
- 100 gram suiker (opgelost)
- 150 ml dreft (groene)
- 5 a 10 gram behangselplaksel
Alles goed door elkaar roeren, 24 uur laten staan en steeds even
roeren.
dit kwam van een kleutersite dus dit zal ook wel kleervrij zijn neem ik aan.
Het ideale recept voor bellenblazen:
- 2 liter water
- 100 gram suiker (opgelost)
- 150 ml dreft (groene)
- 5 a 10 gram behangselplaksel
Alles goed door elkaar roeren, 24 uur laten staan en steeds even
roeren.
dit kwam van een kleutersite dus dit zal ook wel kleervrij zijn neem ik aan.