Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Muhrijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Muhrijn (Pagina: 1 van 3)
Topic: Nieuw mengpaneel!! (23-10-2002 23:34:00)100mm werken echt heerlijk hoor, en wie gebruikt er tegenwoordig nou nog een X-fader tijdens het mixen?
De pioneers liggen niet alleen ver boven je budget, ze worden ook nog eens onwijs warm. Werkt niet echt lekkerIk mix techno en gebruik hem meer dan geregeld, ik vin die 60mm faders net iets sneller als die 100mm en je kunt er ook langzaam mee mixen. De ideale combinatie, met die 100mm fader ben je gewoon genoodzaakt om geleidelijk in te mixen maar dit is mijn oppinie. De mixer hang grotendeels af van welk gerne muziek je mixed.Ik draai ook techno, als ik een plaat direct in wil gooien heb ik altijd nog een X-Fader op mn Mengpaneel zitten, niet dat ik die nou graag gebruik Topic: Nieuw mengpaneel!! (20-10-2002 19:58:00)100mm werken echt heerlijk hoor, en wie gebruikt er tegenwoordig nou nog een X-fader tijdens het mixen?
De pioneers liggen niet alleen ver boven je budget, ze worden ook nog eens onwijs warm. Werkt niet echt lekkerTopic: jb-systems cd4000 (15-10-2002 22:42:00)
Ik draai zelf ook techno, maar 100 mm faders wil niet zeggen dat je minder creatief kan zijn, ik gooi een 100mm fader net zo snel omhoog als jij een 60 mm hoor
Ik werk ook veel met techno loops en sampletjes en 100mm faders is daar echt geen hinder voor hoor
Topic: belasting (23-10-2002 23:29:00)
Ik werk ook veel met techno loops en sampletjes en 100mm faders is daar echt geen hinder voor hoor
ach joh, dat vinden ze allemaal wel best
Je geeft je uitkomsten toch weer uit in t begin aan nieuwe apparatuur, is ook weer belasting voor hun
Topic: Nieuw mengpaneel!! (22-10-2002 13:17:00)
Je geeft je uitkomsten toch weer uit in t begin aan nieuwe apparatuur, is ook weer belasting voor hun
Vergif schreef:
Muhrijn schreef:
Vergif schreef:
Ik heb nu dus een Rodec MX180MKII gekocht vin dat ie beter mixed dan die XTC heb ze alle 2 geprobeerd, ik vind de faders van de XTC veel te lang. De X-fader is ook niet zoals hij zou moeten Imo. En hij heeft ook geen effecten bus om een effector van pioneer op aantesluiten.De pioneers liggen niet alleen ver boven je budget, ze worden ook nog eens onwijs warm. Werkt niet echt lekker
Vergif schreef:
Ik heb nu dus een Rodec MX180MKII gekocht vin dat ie beter mixed dan die XTC heb ze alle 2 geprobeerd, ik vind de faders van de XTC veel te lang. De X-fader is ook niet zoals hij zou moeten Imo. En hij heeft ook geen effecten bus om een effector van pioneer op aantesluiten.De pioneers liggen niet alleen ver boven je budget, ze worden ook nog eens onwijs warm. Werkt niet echt lekker
Ja, kijk hoe die aanvoelt, of de play buttons een beetje lekker rammen.
Of je niet helemaal door de bocht moet om de cue functie te laten werken enzovoort.
Topic: DJ-nickname (14-10-2002 17:32:00)Of je niet helemaal door de bocht moet om de cue functie te laten werken enzovoort.
Muhrijn
kheet normaal merijn
Topic: MTV GAAT WEG (5-9-2002 16:34:00)kheet normaal merijn
Je mag mijn MTV en TMF wel hebben, het enige leuke wat op mtv komt is THE OSBOURNES, tmf sucks compleet
Topic: Numark CDN-90 (5-9-2002 16:31:00)Hij is mooooooooooooi
prijs?
Topic: Hoe wordt je LJ ? (2-9-2002 23:31:00)prijs?
Lj zijn is moeilijker dan ik dacht!
Het is echt bijna continue met je vingers in beweging zijn in een discotheek en dan ook nog de dj proberen aan te voelen.
Topic: waar koop ik platen (8-8-2002 01:34:00)Het is echt bijna continue met je vingers in beweging zijn in een discotheek en dan ook nog de dj proberen aan te voelen.
Online shoppen is echt niets voor mij, uren luisteren in de platenzaken en in de bakken graaien enzo. Is toch leuk en houdt zijn charme.