Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Zuur

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 35 bijdrage(n) van Zuur (Pagina: 2 van 4)

Topic: Belastingdienst gaat dj's controleren (6-1-2006 15:00:00)

Ronny B schreef:

Deze € 6500,- is niet de grens voor kinderbijslag/ studiefinaciering.
Weet niet waar die grens ligt maar ik dacht lager.
De kinderbijslag grens weet ik niet.
Maar van de grens van bijverdienen voor studiefinanciering is: 10.461,66 (in 2005)

edit: bedrag is netto!
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (25-11-2005 09:55:00)
Hoe werkt hij in vergelijking met de Numark CDX-1?
Hoe is de scratch in vergelijking met de CDJ-1000mk2/CDX-1
Topic: [van plaat op cd] hoe vinyl te digitaliseren? (2-7-2005 19:25:00)
Ik heb ook wel eens de pc op mijn kamer gezet. Opgenomen met Cool edit pro, diet ging allemaal goed.
Mijn pc zat toen ook op een ongeaard stopcontact, evenals de gear.

Tegenwoordig neem ik op met een Hi-md minidisc!
Topic: Defqon1. (14-6-2005 16:05:00)
Ik ga ook heen. Lekker feesten!!
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (15-3-2005 11:44:00)

Dré schreef:

Ook zie ik (dik een jaar nadat ik A-dealer ben geworden) m'n naam nog steeds niet in het dealer overzicht staan.
Ik zat net op de reloop site en daar weten ze nog steeds niet dat Dré verhuisd is!! laugh :D

Adres New-Line
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (21-2-2005 23:53:00)
SynQ komt ook met een koptelefoon. Deze moet in april uitkomen!

https://home.versateladsl.be/mark.ameryckx/HPS1.htm
Topic: Linker kanaal SynQ SMX-1 soms weg! (21-2-2005 23:50:00)
Update!
Ze hebben hem niet vervangen. Ze hadden alle faders vervangen, toen ik hem thuis uitpakte, zaten er een paar kleine beschadegingen op.
Heb Dré gemailt. De volgende dag had ik een nieuwe SMX gekregen van Dré.

Bij de nieuwe SMX zitten er van die stof 'vangers' bij de opening van de faders. Volgens mij zaten die niet op de vorige? Kan dat kloppen Dré?
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (13-2-2005 22:40:00)
Als ik met internetbankieren overschrijf, staat het vrijwel direct op de rekening van de ander. Doordeweeks in ieder geval.

Dan heb ik de bestelling dus net zo snel als onder rembours!!
Topic: Linker kanaal SynQ SMX-1 soms weg! (24-1-2005 12:28:00)
Even een behoorlijke kick!

Mijn mixer is iets meer als een week geleden naar Dré gestuurd.
Staat als het goed is nu bij de fabrikant.

Eerst het probleem met de masterfader.
Later problemen met 2 kanaalfaders die gingen lekken.
Later heeft Dré nog een fader vervangen (alleen de fadermodule opgestuurd)

En nu had ik twee faders die lekten en waar links ook weg viel.

Dus af wachten wat ze nu gaan doen!!
Topic: Review Synq SMX1 (30-7-2004 11:37:00)

Patrick van Vugt schreef:

De faders van een SynQ zijn toch heel makkelijk te vervangen, kopjes (of hoe dat ook heet) er af halen, 4 schroeven los draaien en ik ben al bij het gene waar ik moet zijn wink ;) .
Zou het even één keer oefenen. 'T is heel makkelijk ja! Kopjes eraf, 4 schroeven los draaien, plaatje eraf, twee schroeven van de fader los draaien en je kunt de fader eruit trekken.

Denk dat als je dit onder stress moet doen dat het ook nog wel mee valt, want het is binnen 5 minuten wel klaar.