Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Zephir
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Zephir (Pagina: 2 van 3)
Topic: Nieuwe Mixers van Denon (15-2-2005 19:34:00)
BTW atrekbaar en de afschrijving.
Dat zijn termen en geneugtes van het ondernemen
Ok, ik dacht goed gelezen te hebben, maar je moet dus wel degelijk een eigen onderneming (bedrijf) hebben bedoel je. Geregistreedr bij de KvK etc. Toch?
Verder maar dit topic niet verder bevuilen en gewoon weer over denon mixers laten gaan
Topic: Nieuwe Mixers van Denon (15-2-2005 16:57:00)
), mag je, mits je binnen je garantietermijn zit, na herhaaldelijk gedoe (lees: fouten die onder de garantievoorwaarden vallen) een nieuwe cd-speler eisen. Bovendien heb je dan ook de mogelijkheid om tot ontbinding van de koop over te gaan en dus je geld terug te krijgen (en ja, de cdj weer in te leveren
).
Let op, dit geldt dus in het geval van een consumentenkoop!Nadeek is dat veel van dit soort apparatuur als 'professionele' apparatuur wordt verkocht. Dus gelden een heleboel consumentenrechten niet, zoals dat je geen 3 jaar gaarantie hebt op electronische apparatuur, dus zou me niets verbazen als deze rechten ook niet gelden voor deze cdj-800...
Eigenlijk wel raar dat consumentenartikelen beter beschermd/geregeld zijn bij wet dan pro-gear!?
Of ben ik nu gewoon heel erg uit mijn nek aan het lullen...Topic: Advies voor een nieuw mengpaneel tussen de € 200,- en € 400,- (7-12-2004 20:45:00)Hmm das dan duidelijk. Is het makkelijk om bij dat apparaat te switchen van de ene input naar de ander? zijn bijvoorbeeld de kanalen toe te wijzen of hoe gaat dat? In de produktfolder kan ik niet zo verschrikkelijk veel vinden. Op de vestax site is ook niet veel info? hmmm heeft iemand ervaring met het gebruik van vier apparaten (of misschien zelfs 2x dn-s5000) met deze mixer? in de reviews staat daar 1 negatieve reactie over, maar het lijkt mij niet zo'n probleem af en toe over te schakelen?
btw: dré, het lijkt erop dat ik pas in januari het geld bij elkaar heb, geldt dan die eindejaarsactie nog?Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (7-12-2004 13:42:00)[OffTopic schreef:We hebben het al de hele thread over HeadPhones. Go figure. Al moet ik bekennen dat het me ook enkele postings duurde voor ik het doorhad. 
[/OffTopic]Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (5-12-2004 14:01:00)
fredje schreef:
Goed lezen-BTW atrekbaar en de afschrijving.
Dat zijn termen en geneugtes van het ondernemen
Verder maar dit topic niet verder bevuilen en gewoon weer over denon mixers laten gaan

[offtopic]
Moet je daarvoor een eigen bedrijf hebben of kan elke dj die wel eens een betaalde gig heeft dat zo doen?
En hoe gaat dat dan precies in zijn werk?[/offtopic]
Ik heb er ook gelijk een besteld, kan niet wachten!
Topic: probleem cdj 800 (9-12-2004 11:50:00)Moet je daarvoor een eigen bedrijf hebben of kan elke dj die wel eens een betaalde gig heeft dat zo doen?
En hoe gaat dat dan precies in zijn werk?[/offtopic]
Ik heb er ook gelijk een besteld, kan niet wachten!
Sjapper schreef:
Zover als ik weet van mijn opleiding en van het lezen van de Consumentengids (jaja,
), mag je, mits je binnen je garantietermijn zit, na herhaaldelijk gedoe (lees: fouten die onder de garantievoorwaarden vallen) een nieuwe cd-speler eisen. Bovendien heb je dan ook de mogelijkheid om tot ontbinding van de koop over te gaan en dus je geld terug te krijgen (en ja, de cdj weer in te leveren
).Let op, dit geldt dus in het geval van een consumentenkoop!
Eigenlijk wel raar dat consumentenartikelen beter beschermd/geregeld zijn bij wet dan pro-gear!?
Of ben ik nu gewoon heel erg uit mijn nek aan het lullen...
precies! ok dat leek me ook. Ik vond gewoon de produktfolder zo matig informatief. Ook aan het plaatje is natuurlijk niet zoveel te zien opd it formaat. maargoed ik ben wel overtuigd dat dit een goede keus is. Nu alleen nog afwachten of die 'eindejaarsactie' ook nog in januari/februari geldt, of dat er misschien een soepel overgang naar een 'nieuwjaarsactie' zal zijn. 
Topic: Advies voor een nieuw mengpaneel tussen de € 200,- en € 400,- (7-12-2004 14:18:00)
Dré schreef:
PCV-275!btw: dré, het lijkt erop dat ik pas in januari het geld bij elkaar heb, geldt dan die eindejaarsactie nog?
ow het valt dus nogal mee. Stanton is dus best goed bezig op de HP markt...
Topic: Advies voor een nieuw mengpaneel tussen de € 200,- en € 400,- (6-12-2004 14:20:00)Zullen we het balletje nog amar ff hooghouden dan?
Ik ben op een termijn van enkele maanden op zoek naar een vierkanaals mixer, voor gebruik met dn-s5000. Budget is 300-450 euro. Effecten boeien niet, daar heb ik een alesis AirFX voor, maar als t er toch opzit hef ik niet altijd dat ding ook mee te nemen
. Wel wil ik ook een beetje kunen scratchen, dus liefst enigszins stevige crossfader. Ik zal de apparatuur ook wel eens moeten vervoeren om er op locatie mee te draaien. Dus liefst niet 1x niezen en kapotte knopjes etc.
Totnutoe heb ik mij gered met een ps626i, die nog steeds naar behoren functioneert. Alleen dus jammer dat ik niet alle functies van mijn dn-s5000 kan benutten!
Ik heb wel al wat producten in de webshop gezien natuurlijk, maar weet niet zo goed welke daarvan in aanmerking zouden komen. Gezien: Vestax VMC-004, Reloop RMX-40 BPM, Gemini CS-19, Gemini PS-900 i. De synq smx1 is ook interessant, maar ligt iets buiten mijn budget.
Tips?
Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (6-12-2004 11:01:00)Ik ben op een termijn van enkele maanden op zoek naar een vierkanaals mixer, voor gebruik met dn-s5000. Budget is 300-450 euro. Effecten boeien niet, daar heb ik een alesis AirFX voor, maar als t er toch opzit hef ik niet altijd dat ding ook mee te nemen
. Wel wil ik ook een beetje kunen scratchen, dus liefst enigszins stevige crossfader. Ik zal de apparatuur ook wel eens moeten vervoeren om er op locatie mee te draaien. Dus liefst niet 1x niezen en kapotte knopjes etc.Totnutoe heb ik mij gered met een ps626i, die nog steeds naar behoren functioneert. Alleen dus jammer dat ik niet alle functies van mijn dn-s5000 kan benutten!
Ik heb wel al wat producten in de webshop gezien natuurlijk, maar weet niet zo goed welke daarvan in aanmerking zouden komen. Gezien: Vestax VMC-004, Reloop RMX-40 BPM, Gemini CS-19, Gemini PS-900 i. De synq smx1 is ook interessant, maar ligt iets buiten mijn budget.
Tips?
hehe daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Maar ik geloof dat het in die context hier niet gebruikt is.
Kan dat trouwens nog ergens nuttig voor zijn? Volgens mij verneukt het je geluid slechts, wat het mixen alleen maar kan bemoeilijken.
Ik hoor trouwens (jaja, via via) best wat verhalen over stanton 3000 koptelefoons die uit erlkaar vallen. Gelukkig wordt dit door Stanton en de betrokken dealers goed opgelost, maar het lijkt ahast wel of er een foutje in de produktie heeft gezeten. Kan iemand dit vermoeden bevestigen danwel ontkrachten?
Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (5-12-2004 23:05:00)Kan dat trouwens nog ergens nuttig voor zijn? Volgens mij verneukt het je geluid slechts, wat het mixen alleen maar kan bemoeilijken.
Ik hoor trouwens (jaja, via via) best wat verhalen over stanton 3000 koptelefoons die uit erlkaar vallen. Gelukkig wordt dit door Stanton en de betrokken dealers goed opgelost, maar het lijkt ahast wel of er een foutje in de produktie heeft gezeten. Kan iemand dit vermoeden bevestigen danwel ontkrachten?
djberjo schreef:
kan iemand mij uitleggen wat hp is want ik ben nog een beetje nieuw met die termen
[/OffTopic]
check de reviews in de webshop: www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=13307