Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Beweijs
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Beweijs (Pagina: 2 van 2)
Topic: Denon software updates! (6-6-2005 16:13:00)Ik ook
Dit zijn de enige schoenen waarin ik geen pijnlijke voeten en benen krijg. Ik heb al veel soorten schoenen geprobeerd, maar dit is toch wel de lekkerste
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 15:53:00)
Er is ook weer een nieuwe update voor de dn-s1000 met deze eigenschappen:
-Further playback improvement for MP3 files
-Current version number: SYS-1141
-Previous Plug In’s are also included
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 16:09:00)-Further playback improvement for MP3 files
-Current version number: SYS-1141
-Previous Plug In’s are also included
BobW schreef:
beweijs schreef:
Ikzelf sta op Nike Air Max
Ik heb mezelf is de vraag gesteld: Wat voor schoenen zitten nou lekker tijdens het draaien? Ikzelf sta op Nike Air Max, maar op wat voor een schoenen staan jullie nu eigenlijk?
Topic: hoe haal jij je moeder over? (24-9-2004 23:33:00)
Dat was december 2002 en toen heb ik hem voor m'n verjaardag gekregen als eerste dj spullen, maar kijk is op me site www.parratoscar.tk ! Daar staan foto's van m'n recente spullen op! En die spullen die daar staan heb ik in een jaar bij elkaar gespaard!
Topic: hoe haal jij je moeder over? (24-9-2004 19:46:00)Ja ik ben best wel verwend, maar dat komt dus omdat me ouders gescheiden zijn. Ik haal ook op m'n verjaardag meer dan 300 euro op, omdat al mijn opa's en oma's nog leven inclusief stief opa's en oma's. En dan zijn er natuurlijk nog de stiefouders dus dat komt wel goed!
Topic: hoe haal jij je moeder over? (24-9-2004 19:40:00)Ik ben 15 jaar en krijg 80 Euro per maand aan zakgeld, omdat me ouders gescheiden zijn. En wat betreft het rijbewijs, dat krijg ik als ik niet ga roken! En me kleding betaalt me moeder, omdat ik niet zo superveel om kleding geef!
Topic: Home DJ System (23-9-2004 21:44:00)Ik heb em ook gehad en bij mij werkt ie prima en dat doet ie nog steeds na ruim 1,5 jaar. Alleen als je er rare praktijken mee gaat uithalen wil er wel is iets afbreken! Je moet er gewoon aan wennen aan die pitch enzo. Ik vond et erg leuk om mee te beginnen.
Topic: hoe haal jij je moeder over? (23-9-2004 16:46:00)Ik krijg genoeg zakgeld om dj spullen te kopen, alleen willen mijn ouders er geen last van hebben en moet ik minimaal 100 euro overhouden om iets te kunnen kopen! Verder zijn er geen problemen verder bij mij!