Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Beweijs

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Beweijs (Pagina: 1 van 2)

Topic: Behringer Mixer DDM4000 (21-4-2007 13:34:00)
Behringer DDM-4000

Er komt een nieuwe mixer van Behringer met een adviesprijs van 392 euro. Ziet er naar mijn mening een beetje onoverzichtelijk uit, maar hij zit wel boordevol met functies. Behringer heeft alleen niet zo'n goede reputatie qua mixers. Dus zullen ze veel verbeterd hebben. Ik vind alleen de hp uitgang op een rare plek zitten.
Klik hier voor foto en specificaties

Grtz Berend laugh :D
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (26-3-2007 14:21:00)

jadjong schreef:

Tag team...
Sorry je hebt gelijk. Was ook even niet zo helder. Ik zal kijken of ik hem op kan nemen op m'n pc. Het mixje dan.

Grtz Berend 8)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (24-3-2007 19:11:00)
Wat ik laatst probeerde en het klonk nog wel leuk ook was:
Martijn ten Velden - Bleep met daar doorheen MC-Hammer - Whoomp There It Is. Is wel redelijk hetzelfde tempo. Vooral als je beschikking hebt op over master tempo.
Je kan zeggen dat je het niet vindt kunnen, maar daarvoor verschillen smaken natuurlijk razz :p

Grtz Berend laugh :D
Topic: Tunes voor basketbalwedstrijd. (19-3-2007 20:46:00)
https://www.amazon.com/s.html/ref=pd_lpo_k2_dp_sq/104-6364758-8894334?ie=UTF8&keywords=jock%20jams&index=blended

Ik zou zeggen kijk hier eens. Er staan ook samples bij en dan moet je zelf maar kijken wat je ermee doet. Het zijn in ieder geval allemaal themas voor sportwedstrijden.

Grtz Berend laugh :D
Topic: DJ-nickname (18-2-2007 20:13:00)
De mijne is op het moment Long-B. Dit komt omdat ik nogal lang ben (2.06 en ik groei noghappy :)) en de eerste letter van mijn voornaam. Vond het wel leuk gevonden.

Grtz Berend laugh :D
Topic: Numark CDN-90 (10-1-2007 22:50:00)
Kan deze speler CD-RW draaien?

Grtz Berend happy :)
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 23:03:00)
Misschien moeten we een keer met z'n allen bij een schoenenproducent gaan zeiken om de ideale DJ-schoen te gaan maken, die aan bijna alle wensen voldoet. razz :p Bijvoorbeeld dat ze wel netjes moeten zijn, dat je geen pijn in je voeten en benen krijgt tijdens het draaien en misschien moeten we de oldschool schoenen met lichtjes erin weer terugbrengen razz :p . Oja en ze moeten ook stalen neuzen hebben zodat je niet meer van schoenen hoeft te wisselen.
Topic: Denon software updates! (6-6-2005 16:32:00)
Oke srry ashamed :$ had ik ff niet in de gaten
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 16:28:00)

Victor schreef:

Leuk die Nike-schoenen. Tot er een keer een flightcase op je tenen terecht komt. Daarna draag je alleen nog maar schoenen met versterkte neuzen (en die zijn tegenwoordig zo netjes dat je ze bijna overal kan dragen).
Ik hoop dat ik nooit een flightcase op m'n tenen ga laten vallen, maar ik heb deze schoenen alleen aan onder het draaien en als ik aan het opbouwen ben dan heb ik van die lompe bouwschoenen aan. Dat is voor m'n eigen veiligheid.
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 16:16:00)

Luc schreef:

En wat voor gel smeren jullie in jullie haren? shut up :X
Dat heeft niks te maken of het lekker zit en om lang te hoeven staan. Ik vond het zelf wel een aardige vraag en misschien hebben sommige mensen er nog wat aan. wink ;)
En misschien komt er wel een speciale DJ-schoen op de markt die aan de meeste eisen van de dj's voldoen razz :p