Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Beweijs
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Beweijs (Pagina: 1 van 2)
Topic: Behringer Mixer DDM4000 (21-4-2007 13:34:00)Sorry je hebt gelijk. Was ook even niet zo helder. Ik zal kijken of ik hem op kan nemen op m'n pc. Het mixje dan.
Grtz Berend 8)Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (24-3-2007 19:11:00)Ik hoop dat ik nooit een flightcase op m'n tenen ga laten vallen, maar ik heb deze schoenen alleen aan onder het draaien en als ik aan het opbouwen ben dan heb ik van die lompe bouwschoenen aan. Dat is voor m'n eigen veiligheid.Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 16:16:00)
Dat heeft niks te maken of het lekker zit en om lang te hoeven staan. Ik vond het zelf wel een aardige vraag en misschien hebben sommige mensen er nog wat aan.
En misschien komt er wel een speciale DJ-schoen op de markt die aan de meeste eisen van de dj's voldoen
Behringer DDM-4000
Er komt een nieuwe mixer van Behringer met een adviesprijs van 392 euro. Ziet er naar mijn mening een beetje onoverzichtelijk uit, maar hij zit wel boordevol met functies. Behringer heeft alleen niet zo'n goede reputatie qua mixers. Dus zullen ze veel verbeterd hebben. Ik vind alleen de hp uitgang op een rare plek zitten.
Klik hier voor foto en specificaties
Grtz Berend
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (26-3-2007 14:21:00)Er komt een nieuwe mixer van Behringer met een adviesprijs van 392 euro. Ziet er naar mijn mening een beetje onoverzichtelijk uit, maar hij zit wel boordevol met functies. Behringer heeft alleen niet zo'n goede reputatie qua mixers. Dus zullen ze veel verbeterd hebben. Ik vind alleen de hp uitgang op een rare plek zitten.
Klik hier voor foto en specificaties
Grtz Berend

jadjong schreef:
Tag team...Grtz Berend 8)
Wat ik laatst probeerde en het klonk nog wel leuk ook was:
Martijn ten Velden - Bleep met daar doorheen MC-Hammer - Whoomp There It Is. Is wel redelijk hetzelfde tempo. Vooral als je beschikking hebt op over master tempo.
Je kan zeggen dat je het niet vindt kunnen, maar daarvoor verschillen smaken natuurlijk
Grtz Berend
Topic: Tunes voor basketbalwedstrijd. (19-3-2007 20:46:00)Martijn ten Velden - Bleep met daar doorheen MC-Hammer - Whoomp There It Is. Is wel redelijk hetzelfde tempo. Vooral als je beschikking hebt op over master tempo.
Je kan zeggen dat je het niet vindt kunnen, maar daarvoor verschillen smaken natuurlijk
Grtz Berend
https://www.amazon.com/s.html/ref=pd_lpo_k2_dp_sq/104-6364758-8894334?ie=UTF8&keywords=jock%20jams&index=blended
Ik zou zeggen kijk hier eens. Er staan ook samples bij en dan moet je zelf maar kijken wat je ermee doet. Het zijn in ieder geval allemaal themas voor sportwedstrijden.
Grtz Berend
Topic: DJ-nickname (18-2-2007 20:13:00)Ik zou zeggen kijk hier eens. Er staan ook samples bij en dan moet je zelf maar kijken wat je ermee doet. Het zijn in ieder geval allemaal themas voor sportwedstrijden.
Grtz Berend
De mijne is op het moment Long-B. Dit komt omdat ik nogal lang ben (2.06 en ik groei nog
) en de eerste letter van mijn voornaam. Vond het wel leuk gevonden.
Grtz Berend
Topic: Numark CDN-90 (10-1-2007 22:50:00)
) en de eerste letter van mijn voornaam. Vond het wel leuk gevonden.Grtz Berend
Kan deze speler CD-RW draaien?
Grtz Berend
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 23:03:00)Grtz Berend
Misschien moeten we een keer met z'n allen bij een schoenenproducent gaan zeiken om de ideale DJ-schoen te gaan maken, die aan bijna alle wensen voldoet.
Bijvoorbeeld dat ze wel netjes moeten zijn, dat je geen pijn in je voeten en benen krijgt tijdens het draaien en misschien moeten we de oldschool schoenen met lichtjes erin weer terugbrengen
. Oja en ze moeten ook stalen neuzen hebben zodat je niet meer van schoenen hoeft te wisselen.
Topic: Denon software updates! (6-6-2005 16:32:00)
Bijvoorbeeld dat ze wel netjes moeten zijn, dat je geen pijn in je voeten en benen krijgt tijdens het draaien en misschien moeten we de oldschool schoenen met lichtjes erin weer terugbrengen
. Oja en ze moeten ook stalen neuzen hebben zodat je niet meer van schoenen hoeft te wisselen.Oke srry
had ik ff niet in de gaten
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (6-6-2005 16:28:00)
had ik ff niet in de gatenVictor schreef:
Leuk die Nike-schoenen. Tot er een keer een flightcase op je tenen terecht komt. Daarna draag je alleen nog maar schoenen met versterkte neuzen (en die zijn tegenwoordig zo netjes dat je ze bijna overal kan dragen).Luc schreef:
En wat voor gel smeren jullie in jullie haren?
En misschien komt er wel een speciale DJ-schoen op de markt die aan de meeste eisen van de dj's voldoen