Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick van Vugt
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 2 van 20)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (18-12-2005 16:31:00)
Rendezvous - Tiesto feat. Paul van Dyk
That Sound - Steve Lawler
Love Generation - Bob Sinclair
De eerste is niet echt legaal verkregen dus misschien noemt die wel anders...Het is Paul van dyk ft. Tilt - Rendezvous, hij staat wel op een oud album van tiesto...Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (6-12-2005 19:06:00)
Wat is nog het verschil met de Numark TT1650, Stanton T.60 en de Stanton STR8-30 L die allemaal rond dezelfde prijs schommelen.
Vriendelijk bedankt,De Stanton S60 heeft een straight arm, de numark heeft armlagers die niet af te stellen zijn, die andere stanton kan ik niet vinden...
Bedoel je met dat HQ 30 de JB-Systems q30?(mk11) Zoja, dan zou ik er een reloop rp 4000 bij halen. Maar echt mooi is dit natuurlijk niet. Je kunt ook je q30 verkopen, en 2 rp4000 halen...Topic: Synq SMX-2 (6-12-2005 19:00:00)mocht je hem verkopen, houd ik me aanbevolen
Ik zou als ik jou was even wachten tot de smx2 gerealsed word. Dan zakt de prijs van de smx-1 ook waarschijnlijk... Of hij gaat er helemaal uit.Topic: Synq SMX-2 (6-12-2005 17:44:00)
(DUH?)
De kabel van de 2000 is iets anders. Past wel als je de boel wat verkracht MAAR waarom zou je...Tja, dat kan natuurlijk ook...
Ik wist niet dat die ook in de shop staat;)Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (29-11-2005 18:38:00)
Helemaal boven aan bij de conector.
Ik probeer hem nog te maken maar ik weet niet zeker of dat dat lukt.
Maar welke kabel past? Zou de kabel voor de pioneer hpj-1000 ook passen?
zo nee zou new-line wel de stanton kabel verkopen?
Met vriendelijke groet,
Bjorn BerkvensHet lijkt me gewoon de kabel die ook aan de 2000 past, ik heb deze volgens mij wel eens in de web-shop gezien (pin me d'r niet op vast)Topic: Het Denon DN-S3500 topic (29-11-2005 18:37:00)
Zoals ik bij een TT even met mijn vingers met de platter meedraai om te corrigeren, doe ik dat bij cd-spelers met de pitchbend. Gewoon even 4% sneler of langzamer, en dat is echt onhoorbaar als je hem even indrukt, maar daardoor loopt hij wel weer lekker strak! Als ik het met de pitch zelf doe, is het lastiger voor mij om het goed te doen. Meestal loopt hij er dan juist uit bij mij. Of ik schiet door, waardoor hij weer later loopt, of whatever. Nu heb ik het wel over een Gemini CDJ-02, waarbij de picht best langzaam reageerd, het duurt hoorbaar langer voordat hij op de ingestelde snelheid is.Dat is zeker iets heel anders als een cdj 800, ik heb deze zelf niet, maar weet wel hoe het voelt. Pitchbend is zeker handig, maar als je sommige nummers grof op elkaar gooit is het zeker wel hoorbaar, en dan pak ik pitch fader...Topic: Het Denon DN-S3500 topic (27-11-2005 17:00:00)Dan slippen die matjes een stuk lekkerder als die gewone vilte, ik denk dat ik daar dan nog maar een setje van ga halen (heb die reloop gekregen, het was er maar 1)Topic: flodder muziek?? (26-11-2005 18:19:00)
Of je sampelt hem uit de film zelf (flodder 1)...
Het is idd best stevige rock, moet niet zo moeilijk om te vinden zijn lijkt me;)
DJ Munch schreef:
Tijdens "het prutsen" ben ik op de volgende combinatie uitgekomen :Rendezvous - Tiesto feat. Paul van Dyk
That Sound - Steve Lawler
Love Generation - Bob Sinclair
De eerste is niet echt legaal verkregen dus misschien noemt die wel anders...
redgoblin83 schreef:
Vermits Reloop Rp 4000, JBSystems HQ30, Akiyama 3000 en DAB 2500 dezelfde draaitafels zijn, weet iemand ook nog welke andere merken deze leveren. Namelijk heb ik een HQ30 en zou ik nog een tweede willen.Wat is nog het verschil met de Numark TT1650, Stanton T.60 en de Stanton STR8-30 L die allemaal rond dezelfde prijs schommelen.
Vriendelijk bedankt,
Bedoel je met dat HQ 30 de JB-Systems q30?(mk11) Zoja, dan zou ik er een reloop rp 4000 bij halen. Maar echt mooi is dit natuurlijk niet. Je kunt ook je q30 verkopen, en 2 rp4000 halen...
Dj pacific schreef:
Patrick van Vugt schreef:
Maargoed, ik heb voorlopig nog meer dan genoeg aan m'n smx-1;)
Dat ziet er wel heel mooi uit:| zie hem al helemaal staan tussen m'n 2 xtrm's...
Maargoed, ik heb voorlopig nog meer dan genoeg aan m'n smx-1;)
Ik ben eigelijk meer benieuwd naar die nieuwe toploader, wanneer word die verwacht?
Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (30-11-2005 17:13:00)Maargoed, ik heb voorlopig nog meer dan genoeg aan m'n smx-1;)
Ik ben eigelijk meer benieuwd naar die nieuwe toploader, wanneer word die verwacht?
Dré schreef:
Ik zou voor de DJ Pro 3000 de DJ Pro 3000 kabel nemen...(DUH?)
De kabel van de 2000 is iets anders. Past wel als je de boel wat verkracht MAAR waarom zou je...
Ik wist niet dat die ook in de shop staat;)
djberjo schreef:
Bij mij is er een soort kabelbeuk in de kabel.Helemaal boven aan bij de conector.
Ik probeer hem nog te maken maar ik weet niet zeker of dat dat lukt.
Maar welke kabel past? Zou de kabel voor de pioneer hpj-1000 ook passen?
zo nee zou new-line wel de stanton kabel verkopen?
Met vriendelijke groet,
Bjorn Berkvens
DJ Delay schreef:
En de Pitchbend? Zie ik die nou over het hoofd?Zoals ik bij een TT even met mijn vingers met de platter meedraai om te corrigeren, doe ik dat bij cd-spelers met de pitchbend. Gewoon even 4% sneler of langzamer, en dat is echt onhoorbaar als je hem even indrukt, maar daardoor loopt hij wel weer lekker strak! Als ik het met de pitch zelf doe, is het lastiger voor mij om het goed te doen. Meestal loopt hij er dan juist uit bij mij. Of ik schiet door, waardoor hij weer later loopt, of whatever. Nu heb ik het wel over een Gemini CDJ-02, waarbij de picht best langzaam reageerd, het duurt hoorbaar langer voordat hij op de ingestelde snelheid is.
Ik heb eerst op cdspelers leren beatmixen, en dus ook corrigeren met pitch fader, en dan de waarde terugzetten door op het display te kijken. Dus b.v. hij is +1,2 gepitched, ik maak een correctie met de fader naar 1,4 en kijk dan op het display zodat ik hem percies terug kan zetten op de originele waarde (in dit geval 1,2 dus).
Maar ik heb sinds een maandje 2 oem bakken, en daar moet ik toch wel erg aan wennen. Ik corrigeer het meest op de rand van de platter, of op de plaat... Maar dan geen zwiepen, maar rustig mee benden b.v.
Topic: Stroef? (26-11-2005 18:20:00)Maar ik heb sinds een maandje 2 oem bakken, en daar moet ik toch wel erg aan wennen. Ik corrigeer het meest op de rand van de platter, of op de plaat... Maar dan geen zwiepen, maar rustig mee benden b.v.
DJ Delay schreef:
Echt helemaal flexibel alle kanten op kan buigen en vouwen, en hij dikker is dan een normaal matje (bijna halve centimeter, ongeveer), dan is het waarschijnlijk neophreen.jelmer schreef:
En natuurlijk proberen de inmiddels wereld beroemde "maar buurman! Wat doet u nu!?" sample te bemachtigen
Het is idd best stevige rock, moet niet zo moeilijk om te vinden zijn lijkt me;)