Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van King ryan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 48 bijdrage(n) van King ryan (Pagina: 2 van 5)
Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (1-3-2004 23:09:00)
Niet dat ik OOIT nog iets bij dit specifieke bedrijf in BE zou bestellen, want alles wat er verder mis kon gaan met die bestelling ging ook mis (verzenden, facturatie, bereikbaarheid, algeheel servicelevel), bagger gewoon. Dan liever enkele tientallen Euro's meer en gewoon bij New-Line kopen.Met andere woorden, je vindt New Line gewoon duur!
Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (29-2-2004 21:01:00)
Zo ga ik vanavond weer eens buurten in de Jimmy Woo en ik werd gewaarschuwd door de technicus dat de DJ van vanavond in tegenstelling tot de normale zondagavond DJs de pioneer wil gebruiken (de Rane MP2016 vindt ie te lastig). Hij waarschuwde me even omdat hij weet dat ik niet heel erg blij word (licht uitgedrukt) wanneer de 'standaard 600' gebruikt wordt. Even de custom meenemen maar.Laat me weten hoe het is gegaan.
tnx alvast!Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (29-2-2004 10:14:00)Dan hier nieuws van de anti Pio 600 beweging: www.pbaudio.nl/pbviewnewsmsg.aspx?cmd=viewmsg&msgid=147
Gisteren ingezet en de crew heeft nog nooit zo'n relaxte avond gehad terwijl er een DJM op het podium stond. Geen problemen met geluidskwaliteit als master in het rood gestuurd wordt, ook geen overstuurde effecten meer ... kortom niet de doffe ellende die je als technicus normaal hebt.
En heel belangrijk ... DJs ook blij dat ze hun geliefde mixertje konden gebruiken.Wat mag het kosten?Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (28-2-2004 09:54:00)
Zoals je kan afleiden uit z'n post (ik althans) is hij "op zoek" naar een mengpaneel met meer dan 2 kanalen, dus valt de pio 909 al af hoor!
Mijn fout,maar de 909 slaat wel degelijk ergens op!
Ik hoop dat dat ze met een 600 variant komen binnen niet al te lange tijd en ja ik weet 't: met meer headroom.
De 909 is vrij duur. Ik ben bang dat de prijs niet zo aantrekkelijk zal zijn als ie met meerdere kanalen wordt uitgebracht.Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (28-2-2004 09:47:00)Zonder uitleg WAAROM heeft de vraagsteller hier weinig aan.
Dit wou ik even kwijt.Het was ook een knipoog naar de anti Pio 600 beweging.Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (27-2-2004 20:54:00)
sylvia schreef:
Zo ging dat anders niet met mijn CD-800 uit België, die hebben ze hier in Nijkerk gewoon gefixt.Niet dat ik OOIT nog iets bij dit specifieke bedrijf in BE zou bestellen, want alles wat er verder mis kon gaan met die bestelling ging ook mis (verzenden, facturatie, bereikbaarheid, algeheel servicelevel), bagger gewoon. Dan liever enkele tientallen Euro's meer en gewoon bij New-Line kopen.
michel van de beek schreef:
Ik ben het met je eens ... toch blijkt in de praktijk een heel groot deel van de DJ's de voorkeur te geven aan de DJM omdat ie zo makkelijk is. Gemak verkiezen ze dus boven geluidskwaliteit. Ook garage / house DJs.Zo ga ik vanavond weer eens buurten in de Jimmy Woo en ik werd gewaarschuwd door de technicus dat de DJ van vanavond in tegenstelling tot de normale zondagavond DJs de pioneer wil gebruiken (de Rane MP2016 vindt ie te lastig). Hij waarschuwde me even omdat hij weet dat ik niet heel erg blij word (licht uitgedrukt) wanneer de 'standaard 600' gebruikt wordt. Even de custom meenemen maar.
tnx alvast!
Bedankt voor je reactie. Voor particulieren niet interessant dus.
Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (28-2-2004 20:44:00)Ik bedoel de prijzen van de 600 verschillen enorm!
Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (28-2-2004 20:42:00)michel van de beek schreef:
king ryan schreef:
Het was ook een knipoog naar de anti Pio 600 beweging.Gisteren ingezet en de crew heeft nog nooit zo'n relaxte avond gehad terwijl er een DJM op het podium stond. Geen problemen met geluidskwaliteit als master in het rood gestuurd wordt, ook geen overstuurde effecten meer ... kortom niet de doffe ellende die je als technicus normaal hebt.
En heel belangrijk ... DJs ook blij dat ze hun geliefde mixertje konden gebruiken.
Dj Noise schreef:
Die Pioneer 909 slaat echt nergens op.Zoals je kan afleiden uit z'n post (ik althans) is hij "op zoek" naar een mengpaneel met meer dan 2 kanalen, dus valt de pio 909 al af hoor!
Ik hoop dat dat ze met een 600 variant komen binnen niet al te lange tijd en ja ik weet 't: met meer headroom.De 909 is vrij duur. Ik ben bang dat de prijs niet zo aantrekkelijk zal zijn als ie met meerdere kanalen wordt uitgebracht.
Snake schreef:
king ryan schreef:
Pioneer 600! De 909 mag ook.Dit wou ik even kwijt.
Pioneer 600! De 909 mag ook.
Topic: pioneer djm500 vs djm600 (26-2-2004 14:49:00)Ik vond het zeker een interessante discussie. Ik kan absoluut wat leren van Dre en Mod's.
Ik ben danwel 30 , maar nog jong van geest. Ik zit nog steeds plaatjes te draaien!(niet dat ik weer een discussie wil aansnijden wat de maximum leeftijd van een plaatjesdraaier zou moeten zijn
)
Het is wel gebleken uit de reacties dat Dre en de Mod's een goede reputatie genieten op de forum. Voor de goede orde!!........daar twijfelde ik ook niet over.
Topic: pioneer djm500 vs djm600 (26-2-2004 13:08:00)Ik ben danwel 30 , maar nog jong van geest. Ik zit nog steeds plaatjes te draaien!(niet dat ik weer een discussie wil aansnijden wat de maximum leeftijd van een plaatjesdraaier zou moeten zijn
)Het is wel gebleken uit de reacties dat Dre en de Mod's een goede reputatie genieten op de forum. Voor de goede orde!!........daar twijfelde ik ook niet over.
Duidelijk!,maar even voor de goede orde, het ging mij niet specifiek om het geslachtsdeel k*t.
Voor Sylvia: ik ben 30, heb ruime ervaring in de detailhandel, dus ik ben daarin niet geheel onbekend.
Voor Sylvia: ik ben 30, heb ruime ervaring in de detailhandel, dus ik ben daarin niet geheel onbekend.