Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Braz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 2 van 20)

Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (21-1-2008 20:53:00)

Watt-Xtra schreef:

Misschien even iets offtopic....
laugh :D het understatement van dit topic! Het is allang niet meer ' on topic'. Die petitie gaat over vrije sluitingstijden en niet over drank- en drugsmisbruik onder kinderen wink ;) dat veelal op straat gebeurt en niet in de kroeg of club waar ik het over heb. Als ik zin heb om te stappen, maar vantevoren nog even wil kletsen thuis met wat vrienden, dan vind ik het persoonlijk heel vervelend dat de stad waarin ik woon (Oss, 76.000 inwoners) de kroeg om 3 uur dicht moet. Dat zou best 4 of 5 mogen zijn, dat dat misschien niet iedereens idee bij een ideale stapavond is....prima. maar ik wil dat zelf kunnen bepalen. En dat plezier laat ik me niet afnemen door kinderen die niet om kunnen gaan met drank. Of je de kroeg nu sluit om 5 uur of om 1 uur, er zijn altijd kids die de grens opzoeken. Prima dat daar aandacht voor is....maar laat mij lekker stappen. Ouders moeten maar op hun kids letten....

BTW: wie heeft zich vroeger niet een keer klem gezopen...of iets anders gedaan wat niet mocht....en nu de ' bezorgde burger' uithangen laugh :D Precies de ' betutteling' waar ik jeuk van krijg.
Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (21-1-2008 16:28:00)

big bang schreef:

Hoewel ik tegen de vervroegde sluitingstijden ben
reden temeer om de petitie te tekenen.

KHN behartigt de belangen van de jongeren juist wel lijkt me (wie wil er nu om 01 uur naar huis?), ook al wordt er ook gewoon aan hun eigen portemonnee gedacht...
Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (21-1-2008 16:08:00)
Ik zou graag iedereen op willen roepen om de petitie op www.laatonsstappen.nl te ondertekenen. Heb ik zelf ook gedaan ;-)

Bericht overgenomen van de site:

Zat van het betuttelen !
De Nederlandse jeugd gaat graag op stap. En dat is natuurlijk prima. Meestal gaat dat uitstekend. Ze drinken een biertje, een breezer, een cola-tic, of iets sterkers. Geen enkel probleem, maar helaas kunnen sommige jongeren geen maat houden.

Dit is een serieus probleem voor iedereen: voor de jongeren, maar ook voor de ouders en de maatschappij. Waarom? Omdat het niet gezond is voor lijf en leden, ruzie veroorzaakt thuis en de maatschappij voor de kosten op korte en lange termijn opdraait.

Twee bezorgde moeders, Hannie Gorter en Myriam Loonen, hebben hier een absurd plan voor bedacht. Zij denken dat de overgrote meerderheid van gezellige stappers gestraft moet worden doordat een enkeling geen maat weet te houden. Ook vinden zij dat niet ouders hun kinderen moeten opvoeden maar dat dit een taak is voor de overheid en nu ook zelfs voor de Horeca.
Daarom moet in hun idee de kroegen maar eerder dicht, zodat iedereen om 1 uur in bed ligt. Ondanks het feit dat dit natuurlijk een waanzinnig idee, is hebben al ruim 80.000 mensen dit plan ondersteund door een handtekening.

Wij vragen jouw steun middels een handtekening voor stappen op het moment dat
jij dat wilt. Wil je meer doen, dan kun je ook een e-mail sturen met als subject: ‘ stop de betutteling’ naar minister Rouvoet (vwsinfo@postbus51.nl) van Jeugd en Gezin.
Topic: Oudejaarsavond? (30-11-2007 11:48:00)
Inderdaad, voor feestdagen vraag ik ook altijd wat extra, of ik doe het geheel vrijwillig. Dit jaar dus helemaal vrijwillig want ik mag het feest zelf vormgeven (muzikaal en visueel) en ik weet zeker dat al mijn vrienden nu eens bij elkaar zijn met NYE. Is me ook veel waard. Maar ken ik de opdrachtgever niet (goed), dan vraag ik de hoofdprijs. Vorig jaar In A'dam gedraait waardoor ik bijna zonder vrienden erbij aan het 'werk' was. Dan vraag ik gerust 400 euro en 2 flessen rum voor 1,5 uur draaien. Dit jaar draai ik dus lekker in mijn Hometown in 2 tenten waar ik zelf gewerkt heb en doe ik het voor een koelkastje bier!
Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (8-12-2006 15:38:00)
Deze nummer vallen bijna geen van allen onder de stiijlen uit de titel van dit topic. Verder wel leuke plaatjes hoor wink ;)
Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (24-11-2006 13:55:00)
classics op beatport?? Kan ik niet vinden (in de techno dan) Ik vind juist best veel nieuw spul op beatport (duurt wel iets langer als in de beter vinylshops) en er worden wekelijks nieuwe labels toegevoegd. Voor mij is beatport toch de beste op mp3-gebied. Maar juist voor de classics moet ik nog naar de vinylboer helaas....
Topic: Gekopieerde cd's: problemen bij de douane? (1-9-2006 14:09:00)

martyndegraaf schreef:

Gewoon in je koffer stoppen. Die wordt doorgaans niet grondig gecontroleerd. Met handbagage is dat wel s anders.

Maar volgens mij zal het om een paar cd's op een vakantievlucht wel meevallen. Het lijkt mij anders als je met 3 platentassen de grens over wil.
Nou het gaat over een map met 64 cd's. Ga toch proberen om een gig te scoren op de Full Moon party in Thailand... wink ;) zijn bijna allemaal legale downloads van Beatport of gidigitaliseerd vinyl ( en een paar illegale kopie-en ashamed :$ )
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (25-8-2006 14:33:00)

Dacide schreef:

op dit moment neig ik erg naar richie hawtin, ricardo villalobos, alexander kowalski en paul kalkbrenner.

aardig in de minimal en techno dus
Je bent de eerste waar ik me bij aan kan sluiten! Al ben ik niet zo'n kowalski-fan. Villa kan niet mixen maar is een geweldige 'performer' en hawtin is gewoon een pionier. Kalkbrenner verdient het meeste respect vanwege zijn geweldige live-set. Qua Nederlandse dj's zou ik zeggen: Benny Rodrigues voor het meer gangbare werk en darko esser voor de wat 'diepere' shit. En de mixjes van Harm Rhebergen (spil hier op het forum) vind ik ook altijd prima te pruimen (slijm slijm wink ;) )
Topic: Gekopieerde cd's: problemen bij de douane? (25-8-2006 13:28:00)
Hoi,

ik ga volgende week een maand naar Thailand en ik kan niet zonder mijn muziek. Nu heb ik veel gekopieeerde cd's voor thuisgebruik. Verder ook een aantal cd's met legale downloads van beatport. Nu verteld iemand me dat ik daarmee uit moest kijken bij de douane en dat wanneer je gepakt wordt met illegale downloads of gekopieerde cd's je een dikke boete kan verwachten? Klopt dat? Je mag toch ook gewoon je mp3 speler meenemen op vakantie? Die heb ik niet dus ik moet het met cd's en een discman doen.

grt Bram de Winter
Topic: Burnproof... (17-8-2006 16:53:00)

Dré schreef:

Heeft Nero geen logfile waar gemeld wordt of de burnproof optie is aangesproken bij het branden van een CD?
Dat is een goeie, zal eens kijken hoe dat werkt. Thx!