Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Koentjes
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 11 bijdrage(n) van Koentjes (Pagina: 2 van 2)
Topic: Krachtstroom vraagje (28-12-2003 19:27:00)
ja, ik ben het met het bovengenoemde eens betreft het afblijven als je er niks vanaf weet....
Wat ik las over het weglaten van de nulleider... ik snap niet dat iemand dat als oplossing voor iets kan gebruiken! (Bijna) alles wat je hier aan oplossingen ziet met berekeningen, zijn theoretische plaatjes, en in praktijk niet altijd toepasbaar.
Je moet voor de gein maar eens proberen bij jou in de groepenkast de nulleider weg te halen, en daarna tellen hoeveel apparaten er kapot zijn door een te hoge spanning! (nee doe het niet... dit was enigszins sarcastisch bedoeld)
Maargoed, die CEE-form stekkers zijn niet voor niks rood, oppassen dus, en niet zelf gaan prullen!
Wat ik las over het weglaten van de nulleider... ik snap niet dat iemand dat als oplossing voor iets kan gebruiken! (Bijna) alles wat je hier aan oplossingen ziet met berekeningen, zijn theoretische plaatjes, en in praktijk niet altijd toepasbaar.
Je moet voor de gein maar eens proberen bij jou in de groepenkast de nulleider weg te halen, en daarna tellen hoeveel apparaten er kapot zijn door een te hoge spanning! (nee doe het niet... dit was enigszins sarcastisch bedoeld)
Maargoed, die CEE-form stekkers zijn niet voor niks rood, oppassen dus, en niet zelf gaan prullen!