Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djwouter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van Djwouter (Pagina: 2 van 3)

Topic: Muziek plakken op PC (28-12-2003 20:04:00)
Gewoon Met nero muziek op cd branden daar kun je het instellen
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (23-12-2003 19:31:00)
Nou ik krijg het echt niet voor elkaar om het geluid via de boxen van de computer te laten lopen of via andere boxen,

wat mij wel gelukt is om 1 line via mijn stereo en 1 line via mijn discman en dan de master op 1 gewone box aan te sluiten, en toen deed alles het perfect, maar ik wil het via mijn computer als het effe kan, weet iemand hier alstublief een antwoord op
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (22-12-2003 17:03:00)
ja maar het probleem is ik heb bij elk kanaal alleen maar line r en l wat is dan line in en line out, ik heb wel een master en rec en dat zijn ook een r en l
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (22-12-2003 16:59:00)
ja hier heb ik wat aan, heel erg bedankt
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (22-12-2003 12:45:00)
Nou het is mij bijna allemaal duidelijk

maar nog 1 vraag:

heb ik nieuwe boxen nodig of kan ik het geluid via de boxen van de computer laten lopen
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (22-12-2003 12:35:00)
Nou ik ga het proberen iedereen bedankt
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (21-12-2003 20:22:00)
Ik heb niks kunnen vinden
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (21-12-2003 20:13:00)
Nou ik heb hier al vaker gezocht, want ik ben de hele week al 's avonds bezig geweest met het proberen aan te sluiten van het mengpaneel op mijn computer, maar ik zal nog even verder zoeken voor de zekerheid
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (21-12-2003 20:10:00)
Nou ik heb zitten zoek maar ik kan er niets over vinden, alleen om het mixen op te nemen maar niet om het geluid via je mengpaneel te regelen
Topic: Mengpaneel op computer aansluiten (21-12-2003 20:04:00)
Ik heb een demo van bpm studio en die gebruik ik ook niet zo vaak, ik gebruik meestal atomixmp3 en die heb ik van kazaa