Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djwouter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Djwouter (Pagina: 1 van 3)
Topic: En dan nòg maar een keertje: BPM (19-5-2004 18:39:00)
sorry, heb je mischien nog een andere keus, want ik heb net dat laatste nummer van dj danjo niet.
Topic: En dan nòg maar een keertje: BPM (18-5-2004 18:28:00)Ik ben ook nog steeds aan het oefenen om de beats gelijk te zetten, maar weet niet iemand gewoon 2 dance nummers waar je goed mee kunt oefenen
Topic: Behringer vmx200 (3-5-2004 16:03:00)Ja ik zal eerst es vragen of de mixer helemaal goed is
Topic: Behringer vmx200 (3-5-2004 15:39:00)Ik zat net op markplaats te kijken bij mengpanelen en toen kwam ik dit mengpaneel tegen www.new-line.nl/v/7539 tegen voor 90 euro, dat lijkt me toch ook wel een goede mixer heb iemand daar nog ervaringen mee.
Topic: Behringer vmx200 (1-5-2004 18:28:00)Ja ik ga de vmx300 kopen, bedankt voor je hulp
Topic: Behringer vmx200 (28-4-2004 21:04:00)Ik zal ze nog een keer goed nakijken
Topic: Behringer vmx200 (28-4-2004 18:45:00)Ik denk dat ik er nu wel uit ben, het word toch de vmx300 denk ik, bedankt voor de reactie's
Topic: Behringer vmx200 (28-4-2004 12:35:00)maar wat heb je aan de vmx300 als je het mengpaneel voor een dubbele cd speler gebruikt, dan heb je dat derde kanaal toch niet nodig of zie ik dat verkeerd, dan kun je toch beter de vmx 200 nemen.
Topic: Behringer vmx200 (27-4-2004 21:05:00)ja bedankt hier kan ik wat mee, maar de bpm counter werkt dat ook of is dat alleen show
Topic: Behringer vmx200 (27-4-2004 19:40:00)Ik ben van plan een mengpaneel Behringer vmx200 te gaan kopen, ik weet dat daar al veel topics over zijn geweest maar het is mij nog steeds niet duidelijk of het de moeite waard is of niet.
ik wil het voor thuis gaan gebruiken, en mij lijkt het wel een fijne mixer. ik heb er niet meer dan 200 euro voor over dus dan leek mij deze mixer het beste, mijn vraag is nu is het ook de moeite waard
ik wil het voor thuis gaan gebruiken, en mij lijkt het wel een fijne mixer. ik heb er niet meer dan 200 euro voor over dus dan leek mij deze mixer het beste, mijn vraag is nu is het ook de moeite waard