Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hurricane
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 2 van 20)
Topic: Marco Borsato - Rood gecompressed? (3-8-2006 23:49:00)Was een rigging fout(tje) in het maingrid.nou, foutje. De punt belasting van het maingrid was fout doorgegeven, hierdoor dachten de riggers van de tour dat ze met een zwaardere belasting konden werken. Kwestie van ergens een nulletje vergeten
Topic: Welke lichttafel? (13-10-2005 00:02:00)als je ook even nagaat wat er in een showpech en in een mac zit. hou het maar lekker bij showtecjes
Topic: Martin Mac 500 (13-7-2005 16:15:00)De OP heeft een budget van 3000,- Een pearl2004 kost nieuw 11.000 euro. De Pearl 2000 wordt niet meer gemaakt. Een 2e hands pearl is altijd tricky. Als je er dan toch 1 vind die niet totaal afgeragd is, goeie updates heeft gehad etc etc kosten ze nog 6000,-Topic: Licht tafel, ik kom er echt niet uit. (21-6-2005 21:31:00)
- makkelijk live ingrijpen ( gobo's verandere en dergelijke )
- shape generator, liefst live aan te passen.
Neej ik zoek dus echt wat "hogers" dan de dap en showtec tafeltjes
Naja zit te denken aan 1500 a 1800 euro ???gaat je niet lukken.
als je een goeie lichttafel wilt moet je daar gewoon centen voor neerleggen, en met het budget wat jij hebt kom je er gewoon niet mee. Ik kan niet zo 1.2.3 een tafel bedenken die aan jou eisen moet voldoen.
ik weet wel een leuk tafeltje die al die mogelijkheden heeft maar die kost 11.000 euro
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (9-6-2005 15:50:00)
live klinkt het een stuk beter
Topic: Drive-in show: wat is nog meer handig? (25-12-2005 14:37:00)Mijn "niet vergeten lijstje"
Lichtplan
Patchplan
Progplan
Werkhandschoenen
Klimharnas
Werkschoenen
Sportschoenen
Deo
Leatherman
Maglite
Laptop
Schoon shirt
Floppy's/USB stick voor lichttafel
Portofoons
Topic: Wie zou dat harpje nou vast draaien ?? (18-12-2005 15:51:00)
Lichtplan
Patchplan
Progplan
Werkhandschoenen
Klimharnas
Werkschoenen
Sportschoenen
Deo
Leatherman
Maglite
Laptop
Schoon shirt
Floppy's/USB stick voor lichttafel
Portofoons
Krizio schreef:
Back on topic ?mitchel schreef:
wat was eigenlijk de oorzaak dat de naar beneden kwam?
Ik zou voor een fuif eker voor een avo gaan
Puur vanwege het feit dat je een avo snel begrijpt (Helemaal voor dixo! Je hoeft immers geen theaterstacks en ingewikkelde timing/fanning/delays etc te gebruiken) Een avo is een goeie allround lichttafel. Heb er zelf al meerdere dingen mee voorzien, van grote musicals (meer dan 125kw aan licht, en diverse wappers) tot aan simpele discootjes. Een hog vereist toch enige kennis van zaken wat betreft het operaten. Ikzelf ken amper Hog en kan er een aantal wappers op laten bewegen maar dan houdt het ook op. Chamys ken ik niet dus daar kan ik je weinig over vertellen.
Tevens is de LSX Maxims (wat Harmen vertelde) ook een leuke tafel maar minder uitgebreid dan een pearl. Toch volstaat een maxim al wel aardig, maar als het toch om het huren gaat zou ik voor de pearl gaan.
Topic: Martin Mac 500 (17-7-2005 17:54:00)Puur vanwege het feit dat je een avo snel begrijpt (Helemaal voor dixo! Je hoeft immers geen theaterstacks en ingewikkelde timing/fanning/delays etc te gebruiken) Een avo is een goeie allround lichttafel. Heb er zelf al meerdere dingen mee voorzien, van grote musicals (meer dan 125kw aan licht, en diverse wappers) tot aan simpele discootjes. Een hog vereist toch enige kennis van zaken wat betreft het operaten. Ikzelf ken amper Hog en kan er een aantal wappers op laten bewegen maar dan houdt het ook op. Chamys ken ik niet dus daar kan ik je weinig over vertellen.
Tevens is de LSX Maxims (wat Harmen vertelde) ook een leuke tafel maar minder uitgebreid dan een pearl. Toch volstaat een maxim al wel aardig, maar als het toch om het huren gaat zou ik voor de pearl gaan.
driveinteam schreef:
ja dat heb ik ook maar besloten. Want ze zijn echt te traag naar mijn mening een showtec challenger is 3x sneller als die dingen.
nieuwe mac600? die heb ik nog niet gezien!
ben ook erg benieuwd naar de 700. schijnt een erg leuk spotje te zijn, ben alleen wel bang dat er in de eerste reeks weer behoorlijke software fouten zullen zitten net als bij de kryptons. Heb zo hard moeten lachen en huilen met de eerste kryptons. ook leuk als je net iets te snel wilt wapperen en je hoort 6 kryptons tegen hun eindpositie aanknallen en doorslippen
Topic: Martin Mac 500 (13-7-2005 15:29:00)
ben ook erg benieuwd naar de 700. schijnt een erg leuk spotje te zijn, ben alleen wel bang dat er in de eerste reeks weer behoorlijke software fouten zullen zitten net als bij de kryptons. Heb zo hard moeten lachen en huilen met de eerste kryptons. ook leuk als je net iets te snel wilt wapperen en je hoort 6 kryptons tegen hun eindpositie aanknallen en doorslippen
je bent inderdaad beter af met een mac250 krypton. veel sneller (En echt rete snel) en er komt een bak licht uit (Ooit wel eens een krypton naast een mac250 gezet?) Mac500 is leuk voor in grotere toepassingen maar voor een standaard discofeestje niet echt (Alhoewel Cyberdance daar wel erg goed in is, Bruiloftje met mac600 en 500's
)
Als het moet flitsen, knipperen en wapperen, neem dan gewoon een krypton.
Trouwens is die nieuwe mac250 krypton wash ook een erg leuk lampje! ben wel benieuwd naar de nieuwe mac700! dat belooft wat leuks!
Groeten
William
Topic: Op zoek naar lichtcontroller. (5-7-2005 13:50:00)
)Als het moet flitsen, knipperen en wapperen, neem dan gewoon een krypton.
Trouwens is die nieuwe mac250 krypton wash ook een erg leuk lampje! ben wel benieuwd naar de nieuwe mac700! dat belooft wat leuks!
Groeten
William
stekelvarke schreef:
-pearl 2000/2004(wel 2e hands dan)maar mss nog iets te duurDJYellow schreef:
- tap-sync ( dus mee tikken op de beat, zodat de chase op de maat gaat lopen )- makkelijk live ingrijpen ( gobo's verandere en dergelijke )
- shape generator, liefst live aan te passen.
Neej ik zoek dus echt wat "hogers" dan de dap en showtec tafeltjes
Naja zit te denken aan 1500 a 1800 euro ???
als je een goeie lichttafel wilt moet je daar gewoon centen voor neerleggen, en met het budget wat jij hebt kom je er gewoon niet mee. Ik kan niet zo 1.2.3 een tafel bedenken die aan jou eisen moet voldoen.
ik weet wel een leuk tafeltje die al die mogelijkheden heeft maar die kost 11.000 euro
als ik aan het opbouwen ben heb ik mn Blackstone werkschoenen aan (stalen neus/zool)
als ik moet operaten draag ik lekker mn Merrel's
als ik moet operaten draag ik lekker mn Merrel's