Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Kala
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Dj Kala (Pagina: 2 van 2)
Topic: draaien mbv laptop? (31-3-2004 22:45:00)Ik heb recentelijk het verschil gezien tussen de Foggy en de Z-80 en dan echt naast elkaar en dit is echt waarneembaar. De Antari spuit veel verder en meer en ziet er bovendien degelijker en netter uit.
Het is de bedoeling dat deze bij een kleine drive inn gebruikt gaat worden wat het totaal op 2 Antari Z-80's brengt, dit lijkt me echt meer dan voldoende, toch?
Groeten.Topic: Antari V-1 (31-3-2004 15:54:00)
@ Kvm:
Toen het woordt dj werdt bedacht bestonden er niet eens mensen die muziek luisterden, laat staan draaiden met een pc, dus waar dat op slaat?
En de D van DJ staat wel degelijk voor disc, hiervan ben ik overtuigd totdat iemand mij het tegendeel bewijst.
Ciau.
Topic: draaien mbv laptop? (31-3-2004 22:16:00)Toen het woordt dj werdt bedacht bestonden er niet eens mensen die muziek luisterden, laat staan draaiden met een pc, dus waar dat op slaat?
En de D van DJ staat wel degelijk voor disc, hiervan ben ik overtuigd totdat iemand mij het tegendeel bewijst.
Ciau.
Mijns inziens is een dj een DISC-jockey, m.a.w. iemand die met behulp van zijn laptop draait is geen dj. Maar eerder een mp3j ofzo, en o,ja ik vindt het niet kunstig hoe iemand zijn tracks met een muis uit een playlist selecteerd en vervolgens op een klein schermpje cue't (schrijf je dat zo?) en inmixt. Ik vindt het juist de kunst om te LEREN draaien en dat leren op de pc is wat mij betreft geen draaien.
Misschien wel makkelijk, maar voor het publiek lijkt me dit er toch wat TE makkelijk uitzien.
Maar dat is mijn mening.
Topic: Antari V-1 (31-3-2004 21:01:00)Misschien wel makkelijk, maar voor het publiek lijkt me dit er toch wat TE makkelijk uitzien.
Maar dat is mijn mening.
Ik vraag me alleen nog steeds af waarom er zo weinig mensen iets vanaf weten en waarom hij nergens te bestellen is?
Terwijl de gegevens er toch niet om liegen, 800watt, 70 sec opwarmtijd?! en 1 minuut ononderbroken spuiten.... en dat voor nog geen 50 Euro?
Maarja.......
Topic: Antari V-1 (31-3-2004 19:24:00)Terwijl de gegevens er toch niet om liegen, 800watt, 70 sec opwarmtijd?! en 1 minuut ononderbroken spuiten.... en dat voor nog geen 50 Euro?
Maarja.......
Dré schreef:
Spaar dan door voor de Z-800. Ook de Z-80 is namelijk een instappertje (net als de Foggy). Het is allemaal net wat te veel uitgekleed en net wat te veel "wegwerp". Vanaf de Z-800 begint het tenminste ergens op te lijken ;-)Het is de bedoeling dat deze bij een kleine drive inn gebruikt gaat worden wat het totaal op 2 Antari Z-80's brengt, dit lijkt me echt meer dan voldoende, toch?
Groeten.
Doe geen moeite meer, er komt een Antari Z-80 voor in de plaats.
Daar zijn gelukkig wel een heleboel en goede referenties over te vinden.
Greetings!
Topic: Antari V-1 (30-3-2004 22:17:00)Daar zijn gelukkig wel een heleboel en goede referenties over te vinden.
Greetings!
Goedendag allemaal,
Even een vraagje, heeft er hier iemand ervaring of ken je iemand die dat heeft met de Antari Vivid V-1?
Ik kan er namelijk weinig over terug vinden, zou in plaats moeten komen van mijn huidige Showtec Foggy.
Alvast bedankt!
Topic: Stel je even voor... (24-3-2004 05:47:00)Even een vraagje, heeft er hier iemand ervaring of ken je iemand die dat heeft met de Antari Vivid V-1?
Ik kan er namelijk weinig over terug vinden, zou in plaats moeten komen van mijn huidige Showtec Foggy.
Alvast bedankt!
Thanks Rolf, nou dan zal ik ook maar eens wat vertellen...
Ik (Kelvin) ben al vanaf mijn tiende levensjaar (inmiddels de 20 mogen bereiken) actief bezig met het draaien van plaatjes. Uiteraard in het begin nog met zeer beperkte mogelijkheden en apparatuur. Ondanks dit lukte het mij toch om op kleinschalige verjaardags feestjes en familie gelegenheden de boel aardig los te krijgen. Ik dacht er goed aan te doen om een investering te doen in een Homemix systeem!?
NIET DUS! deze heeft zelfs nooit op een feestje meegedaan en ik besloot al gauw het ....systeem in te ruilen voor apparatuur waar dus mee te mixen valt( Gemini cdj-20/ ps 626i). Inmiddels al weer even verder en de mixtechnieken al behoorlijk onder de knie. Na in januari j.l. gedraaid te hebben voor ca 120 man/ vrouw heb ik de smaak toch echt te pakken, laat het toeval nou bestaan dat Rolfs A.K.A. DJ Roschi dit gevoel ook heeft en zijn passie voor licht en geluid ook graag wat meer zou willen uiten naar de buitenwereld. Zoals reeds hierboven besproken dan uiteindelijk het besluit een balletje op te gooien in de zin van een Drive In Show
Uitbreiding is nu alleen nog een kwestie van tijd, maar zal zeker gaan gebeuren.
Greetings,
<<-< Kala >->>
Ik (Kelvin) ben al vanaf mijn tiende levensjaar (inmiddels de 20 mogen bereiken) actief bezig met het draaien van plaatjes. Uiteraard in het begin nog met zeer beperkte mogelijkheden en apparatuur. Ondanks dit lukte het mij toch om op kleinschalige verjaardags feestjes en familie gelegenheden de boel aardig los te krijgen. Ik dacht er goed aan te doen om een investering te doen in een Homemix systeem!?
NIET DUS! deze heeft zelfs nooit op een feestje meegedaan en ik besloot al gauw het ....systeem in te ruilen voor apparatuur waar dus mee te mixen valt( Gemini cdj-20/ ps 626i). Inmiddels al weer even verder en de mixtechnieken al behoorlijk onder de knie. Na in januari j.l. gedraaid te hebben voor ca 120 man/ vrouw heb ik de smaak toch echt te pakken, laat het toeval nou bestaan dat Rolfs A.K.A. DJ Roschi dit gevoel ook heeft en zijn passie voor licht en geluid ook graag wat meer zou willen uiten naar de buitenwereld. Zoals reeds hierboven besproken dan uiteindelijk het besluit een balletje op te gooien in de zin van een Drive In Show
Uitbreiding is nu alleen nog een kwestie van tijd, maar zal zeker gaan gebeuren. Greetings,
<<-< Kala >->>