Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Kala
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Dj Kala (Pagina: 1 van 2)
Topic: DJ Expo 2004 (12-11-2004 22:18:00)members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb029.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb028.jpg
Meer foto's soon........Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (27-10-2004 08:58:00)
Toch?Sterker nog het draait gewoon zwaar kut en werkt voor geen meter, althans dat zijn mijn bevindingen ermee. Gewoon leren te draaien zonder die dingen dan sta je ook nergens voor joker als er geen beatcounter voor handen is.
Toch?Topic: Welke van deze boxen?? (2-6-2004 14:43:00)
k kom ook zondag en zal omstreeks 11:00 uur uit Zoetermeer vertrekken, met de trein helaas
( binnenkort me rijbewijs als het meezit )
Als het gezellig is en er genoeg te zien en te doen is zal ik waarschijnlijk tot 20:00 blijven. Weet iemand van jullie of er bij de stand van American Audio ook dj gear wordt verkocht en dan met namen koptelefoons?
Tot zondag
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (28-10-2004 17:35:00)
( binnenkort me rijbewijs als het meezit )Als het gezellig is en er genoeg te zien en te doen is zal ik waarschijnlijk tot 20:00 blijven. Weet iemand van jullie of er bij de stand van American Audio ook dj gear wordt verkocht en dan met namen koptelefoons?
Tot zondag
Hier zijn ze dan, toch 'sooner' dan ik in eerste instantie met soon in gedachte had
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb004.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb030.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb026.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb025.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb024.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb023.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb022.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb021.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb020.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb019.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb018.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb009.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb008.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb042.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb007.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb036.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb034.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb033.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb005.jpg
Niet allemaal even duidelijk maar wederom met me telefoon gemaakt.
Groeten!
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (28-10-2004 17:00:00)
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb004.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb030.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb026.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb025.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb024.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb023.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb022.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb021.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb020.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb019.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb018.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb009.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb008.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb042.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb007.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb036.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb034.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb033.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb005.jpg
Niet allemaal even duidelijk maar wederom met me telefoon gemaakt.
Groeten!
jeroenvdv schreef:
Hier nog mensen met foto('s) van de stand van 5-Star Systems en VisualDMX?members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb028.jpg
Meer foto's soon........
Morreguh!
Tot straks dan maar............
( ga samen met dj Roschi )
Ciau!
Topic: lasershow boven maastricht (19-9-2004 10:48:00)Tot straks dan maar............
( ga samen met dj Roschi )
Ciau!
( voor de outdoor-laser lovers )
Volgens mij zijn dit ook niet de minste lasers.....
www.geo.unizh.ch/~mrueegg/Pictures/HongKong/lasershow.jpg
www.supercross.nl/media/images/persfotoos/lasershow.jpg
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (16-7-2004 08:27:00)Volgens mij zijn dit ook niet de minste lasers.....
www.geo.unizh.ch/~mrueegg/Pictures/HongKong/lasershow.jpg
www.supercross.nl/media/images/persfotoos/lasershow.jpg
Ik zou er heel graag heen willen alleen het is zo ver reizen ( gezien het feit dat ik met ov moet ) Mensen die vanuit zoetermeer gaan met de auto, ik hou me aanbevolen
Ik ga uiteraardt wel naar de Discobeurs in Utrecht.
Topic: Beat Counter (5-7-2004 05:56:00)
Ik ga uiteraardt wel naar de Discobeurs in Utrecht.
tommik schreef:
Ik wil jullie mening eens weten. Onlangs was michel de hey bij ons op een party op bezoek. Hij legde een set af van 2 uur. Hij had tussen zijn headphone en dateq een beatcounter geplugd. Ik vind dat zo een dj dat niet meer nodig heeft.Toch?
Toch?
I.d.d. Budget redenen. Ik heb ook het idee dat het lang niet zo slecht klinkt als men vaak zegt. Dit is volgens mij gewoon een kwestie van wat men gewend is.
Vandaar dat ik een eerlijk antwoordt wil over de klank van de boxen en als het kan de versterker.
Als een van deze merken aangeschaft wordt dan zullen ze voornamelijk bij kleinschalige feestjes gebruikt worden.
Wederom bedankt!
Topic: Welke van deze boxen?? (2-6-2004 11:07:00)Vandaar dat ik een eerlijk antwoordt wil over de klank van de boxen en als het kan de versterker.
Als een van deze merken aangeschaft wordt dan zullen ze voornamelijk bij kleinschalige feestjes gebruikt worden.
Wederom bedankt!
Goedenmorgen
Welke van deze onderstaande speakers zouden jullie mij aanbevelen, of welke juist niet. En dan bedoel ik niet qua prestaties bij aantal personen op dansvloer maar meer qua prijs/ kwaliteit verhouding, geluid ( klank, bas ) etc.
- JB systems TSX10
- DAP MC-10
- Gemini GT-1002
O, ja! en wat vinden jullie van de DAP-Palladium P-500 versterker om dit eventueel aan te sturen?
Alvast bedankt!
Topic: Wanbetalers (15-4-2004 16:18:00)
Welke van deze onderstaande speakers zouden jullie mij aanbevelen, of welke juist niet. En dan bedoel ik niet qua prestaties bij aantal personen op dansvloer maar meer qua prijs/ kwaliteit verhouding, geluid ( klank, bas ) etc.
- JB systems TSX10
- DAP MC-10
- Gemini GT-1002
O, ja! en wat vinden jullie van de DAP-Palladium P-500 versterker om dit eventueel aan te sturen?
Alvast bedankt!
Stel een einddatum om het bedrag alsnog te voldoen, betaalt men niet!? Dan zou ik het gewoon gaan halen/ incasseren
Maar dat mag je uiteraard zelf bepalen.
Maar dat mag je uiteraard zelf bepalen.