Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Kala

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Dj Kala (Pagina: 1 van 2)

Topic: DJ Expo 2004 (12-11-2004 22:18:00)
k kom ook zondag en zal omstreeks 11:00 uur uit Zoetermeer vertrekken, met de trein helaas sad :( ( binnenkort me rijbewijs als het meezit )

Als het gezellig is en er genoeg te zien en te doen is zal ik waarschijnlijk tot 20:00 blijven. Weet iemand van jullie of er bij de stand van American Audio ook dj gear wordt verkocht en dan met namen koptelefoons?

Tot zondag happy :)
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (28-10-2004 17:35:00)
Hier zijn ze dan, toch 'sooner' dan ik in eerste instantie met soon in gedachte had laugh :D

members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb004.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb030.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb026.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb025.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb024.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb023.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb022.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb021.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb020.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb019.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb018.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb009.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb008.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb042.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb007.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb036.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb034.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb033.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb005.jpg

Niet allemaal even duidelijk maar wederom met me telefoon gemaakt.

Groeten!
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (28-10-2004 17:00:00)

jeroenvdv schreef:

Hier nog mensen met foto('s) van de stand van 5-Star Systems en VisualDMX?
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb029.jpg
members.lycos.nl/djkala/hpbimg/Afb028.jpg

Meer foto's soon........
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (27-10-2004 08:58:00)
Morreguh!

Tot straks dan maar............ razz :p

( ga samen met dj Roschi )

Ciau!
Topic: lasershow boven maastricht (19-9-2004 10:48:00)
( voor de outdoor-laser lovers )

Volgens mij zijn dit ook niet de minste lasers..... razz :p

www.geo.unizh.ch/~mrueegg/Pictures/HongKong/lasershow.jpg

www.supercross.nl/media/images/persfotoos/lasershow.jpg
Topic: Disco beurs 20 oh oh, 27! oktober 2004 (16-7-2004 08:27:00)
Ik zou er heel graag heen willen alleen het is zo ver reizen ( gezien het feit dat ik met ov moet ) Mensen die vanuit zoetermeer gaan met de auto, ik hou me aanbevolen wink ;)

Ik ga uiteraardt wel naar de Discobeurs in Utrecht.
Topic: Beat Counter (5-7-2004 05:56:00)

tommik schreef:

Ik wil jullie mening eens weten. Onlangs was michel de hey bij ons op een party op bezoek. Hij legde een set af van 2 uur. Hij had tussen zijn headphone en dateq een beatcounter geplugd. Ik vind dat zo een dj dat niet meer nodig heeft.

Toch?
Sterker nog het draait gewoon zwaar kut en werkt voor geen meter, althans dat zijn mijn bevindingen ermee. Gewoon leren te draaien zonder die dingen dan sta je ook nergens voor joker als er geen beatcounter voor handen is.

Toch?
Topic: Welke van deze boxen?? (2-6-2004 14:43:00)
I.d.d. Budget redenen. Ik heb ook het idee dat het lang niet zo slecht klinkt als men vaak zegt. Dit is volgens mij gewoon een kwestie van wat men gewend is.

Vandaar dat ik een eerlijk antwoordt wil over de klank van de boxen en als het kan de versterker.

Als een van deze merken aangeschaft wordt dan zullen ze voornamelijk bij kleinschalige feestjes gebruikt worden.

Wederom bedankt!
Topic: Welke van deze boxen?? (2-6-2004 11:07:00)
Goedenmorgen happy :)

Welke van deze onderstaande speakers zouden jullie mij aanbevelen, of welke juist niet. En dan bedoel ik niet qua prestaties bij aantal personen op dansvloer maar meer qua prijs/ kwaliteit verhouding, geluid ( klank, bas ) etc.

- JB systems TSX10

- DAP MC-10

- Gemini GT-1002

O, ja! en wat vinden jullie van de DAP-Palladium P-500 versterker om dit eventueel aan te sturen?

Alvast bedankt!
Topic: Wanbetalers (15-4-2004 16:18:00)
Stel een einddatum om het bedrag alsnog te voldoen, betaalt men niet!? Dan zou ik het gewoon gaan halen/ incasseren wink ;)

Maar dat mag je uiteraard zelf bepalen.