Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tha joshh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 2 van 11)
Topic: Het bouwen van een case (14-10-2004 15:20:00)
begint te lezen, zal je zien dat we tot in detail elke vraag al beantwoord hebben die jij zo kunnen stellen......
En als het niet zo is, mag je een nieuwe poging doen
LEZEN LEZEN LEZEN!Sorrie
ik heb serieus 30 pagina's doorgelezen, en met de zoekfuntie kreeg ik ook niet naar voren wat ik wilde hebben. Zal volgende keer het hele topic doorlezen voordat ik iets vraag
Sylvia bedankt
Topic: Het bouwen van een case (26-9-2004 22:02:00)Geweldig!Topic: truss in de webshop (13-9-2004 00:02:00)
FossaltaIk ben benieuwd... Veel succes in ieder geval.Topic: DMX Studio Professional (1-7-2004 22:56:00)
Ik heb een case gebouwd voor 2 winnerscans + kabels + controller. Het geheel is wat zwaarder geworden dan ik had gepland (zo'n 38 kg) dus wil ik er wieltjes onder monteren. Welke diameter wieltjes kan ik het beste gebruiken?
Topic: Het bouwen van een case (26-9-2004 22:31:00)Ik snap het wel
Topic: Het bouwen van een case (26-9-2004 22:28:00)
Tom schreef:
Als je nou eens bij het begin,begint te lezen, zal je zien dat we tot in detail elke vraag al beantwoord hebben die jij zo kunnen stellen......
En als het niet zo is, mag je een nieuwe poging doen
LEZEN LEZEN LEZEN!
ik heb serieus 30 pagina's doorgelezen, en met de zoekfuntie kreeg ik ook niet naar voren wat ik wilde hebben. Zal volgende keer het hele topic doorlezen voordat ik iets vraag
Sylvia bedankt
Ik ben bezig (eigenlijk practisch klaar) met het bouwen van een mooie FlightCase voor 2 winners. Al het profiel zit er al op, alleen de binnenkant moet nog worden afgewerkt, en de bolhoeken moeten er nog op.
Over die laatsten gaat mijn vraag. De bolhoeken komen op het profiel te liggen, daardoor zweven de gaatjes waar de popnagels in komen zo'n 1.5mm boven het hout. Vullen jullie die ruimte op met bijvoorbeeld een ijzeren ringetje of iets van dien aard?
Topic: truss in de webshop (13-9-2004 20:14:00)Over die laatsten gaat mijn vraag. De bolhoeken komen op het profiel te liggen, daardoor zweven de gaatjes waar de popnagels in komen zo'n 1.5mm boven het hout. Vullen jullie die ruimte op met bijvoorbeeld een ijzeren ringetje of iets van dien aard?
Dré schreef:
Bij de toekomstige opsplitsing (die inderdaad bij meer categorieën aan de orde is) zal per subcategorie een uitleg (en foto's) geplaatst worden. Je krijgt dan dus IT reeks (+ foto en uitleg), FT reeks (idem) etc. etc. etc.Ik bedoelde eigenlijk nog niet eens een echte opsplitsing op de site, maar dat is inderdaad nog beter. Wat ik eigenlijk bedoelde was gewoon een simpel lijstje met de verschillende afkortingen die de type-nummers van de truss verklaren.
Topic: truss in de webshop (11-9-2004 10:47:00)Is het misschien een idee om een klein lijstje te maken met de verschillende afkortingen die voor de truss in de webshop staan? Bijvoorbeeld: IT = instalatietruss enz.
Topic: DMX Studio Professional (10-9-2004 23:05:00)Hoe staat het er inmiddels mee? De crash al goed te boven gekomen?
Topic: DMX Studio Professional (2-7-2004 07:18:00)Fossalta schreef:
Jup vakantie (eindelijk) en zaterdag gaat er dan toch echt begonnen worden... Nieuwe site, energy-drink, chips, cola en bier staan klaar en best of all.. we hebben er zin in!Fossalta
heb je inmiddels al vakantie?