Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 2 van 20)
Topic: CD labels printen (30-11-2007 10:05:00)Bij b.v. CDRwinkel (webshop) betaal je nog geen euro voor b.v. Verbatim. dus gewoon een knap merk. Al zie ik persoonlijk het nut van dat hele lightscribe niet erg.
@Tribal Chief
Hoe "watervast" is zo'n printje?
Martin.Cd's printen zal ook zeker niet goedkoop zijn, het resultaat vind ik alleen wel erg mooi.
ik gebruik het ook niet voor dj gebeuren, dan voldoet de cdrpen prima. Maar voor een demo'tje kan het leuk zijn.
Watervastheid heb ik nog niet uitgetest, ik heb in ieder geval nog geen last gehad van uitloop door vette vingers o.i.d.
Er is wel een speciale spray verkrijgbaar om als finish voor de cd/dvd's te gebruiken.Topic: CD labels printen (28-11-2007 06:45:00)
Ik heb de Canon Pixma Ip5200, zijn opvolger de 5300 kost zo'n 140€ volgens mij en werkt met 5 losse patronen, is dat niks voor je?
Topic: CD labels printen (29-11-2007 15:20:00)Dré schreef:
En kun je dan nog wel shoppen bij de grote 3 of neem je genoegen met duurdere en inferieure CD-R discjes, alleen maar om een mooi "lightscribe" label te hebben? Indien dat laatste... Ikkeniesnappie...KVM schreef:
Ik vraag mij af wat duurder is, een cd'tje printen (full colour) + CD, of een CD'tje lightscriben.@Tribal Chief
Hoe "watervast" is zo'n printje?
Martin.
ik gebruik het ook niet voor dj gebeuren, dan voldoet de cdrpen prima. Maar voor een demo'tje kan het leuk zijn.
Watervastheid heb ik nog niet uitgetest, ik heb in ieder geval nog geen last gehad van uitloop door vette vingers o.i.d.
Er is wel een speciale spray verkrijgbaar om als finish voor de cd/dvd's te gebruiken.
Cd's kosten uit mijn hoofd een euro per stuk
Topic: CD labels printen (27-11-2007 19:28:00)Ik heb de Canon IP5200, werkt perfect met cd's printen (in fotokwaliteit), zonder witte randjes etc. gebruik hiervoor het bijgeleverde programma. Lightscribe is vrij duur en zoals jeroen al zegt duurt dit vreeeselijk lang
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (26-11-2007 00:29:00)Hoe oud is het kistje? er zijn wat problemen geweest doordat het schuim uit de kist te hard op de jog drukte.
Topic: 3 decks dj'en met serato, traktor scratch etc (10-11-2007 14:29:00)Even ter info, het is met traktor nu mogelijk om 4 decks te gebruiken, je zal alleen geen 4 tt's kunnen gebruiken.
Dit is waarschijnlijk te ondervangen door een voorversterkertje te gebruiken.
Topic: Installatie traktor scratch (10-11-2007 14:24:00)Dit is waarschijnlijk te ondervangen door een voorversterkertje te gebruiken.
Dit klinkt erg vreemd, vooral als het op een nieuwe kale PC ook al foutgaat, ik zou toch even contact leggen met NI
Topic: "het" scratch geluidje (19-10-2007 15:25:00)Hij staat wel op bijna elke battle plaat, digitaal zal je het internet even moeten afstruinen op scratch tools of iets dergelijks
Topic: "het" scratch geluidje (14-10-2007 23:52:00)Volgens mij bedoel je gewoon het typische "aaahhhhhhh" geluid waar de meeste mee scratchen?
Topic: Haakse female IEC stekkers (3-10-2007 16:54:00)In deze vorm heb ik ze wel eens gezien: klik halverwege ergens