Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Trancemaster
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 41 bijdrage(n) van Trancemaster (Pagina: 2 van 5)
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (26-1-2005 08:50:00)
Er zullen vast nog veel meer remixen van schnappi zijn, maar ik heb zo het idee dat als de mix van trancemaster nog op tijd verspreid kan worden, dit het echt helemaal wordt.
Trancemaster, hoe zou je het vinden als ik je remix hier uit ging delen aan mede dj's, speciaal voor carnaval?
Je hebt dan zeker geen versie met een hogere bitrate?Hij is niet van mij he
Maar gewoon zoveel mogelijk verspreiden, hij is ook al gedraait bij Giel Beelen op 3FM
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (25-1-2005 16:26:00)hier is de site:
https://www.schnappi-remix.tkTopic: Carnavalsklappertjes 2005 (25-1-2005 15:32:00)ik weet wel wie die gemaakt heeft, had tijd over op een vrijdag middag
pm maar voor meer gegevensTopic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (18-1-2005 00:41:00)
1504-4DT Black Widow + 22xt High Frequency DriverWat is de scheidingsfrequentie bij jouw? Volgens mij moet het bij jouw SP1's 600Hz zijn (jij hebt toch de Mark III ?). Bij mij op 500Hz, ik ben bang dat ik op zoek moet naar een scheidingsfiler van een MF1-X Mark III (waar de bekende FH1 bij hoorde). Het scheidingsfilter zat in de Mid/Highbox. Deze zal ook beter de belasting aan kunnen,
Greetz Webbie...Ik heb exact de zelfde Sp1's als jij hebt. Dus niet met horizontaal schot in de bassbin.
Verder moeten die van mij binnenkort ook een een onderhoudsbeurt hebben. Weer eens een
beetje netjes bijwerken
Topic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (17-1-2005 23:28:00)
1504-4DT Black Widow + 22xt High Frequency Driver
, ik heb er als versterking een PV-1.3K opzitten.
Kan ik mooi opengooien, net niet in de DDT. Maar dan is 't niet om te hebben (zo hard)
Topic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (17-1-2005 12:48:00)
Ik zal vragen of hij hier even een reply neerzet
wat er kapot/fout was.Toch even wat anders dan die 350 euro die men volgens je startpost je uit je zak wou kloppen, hoop ik?
Jep gelukkig wel
Anders had ik een andere amp gekocht
Topic: Versterker naar de knoppen (13-1-2005 13:39:00)Ik moet hem nog een keer wegbrengen, zal volgende week denk ik
een keer gebeuren
Topic: Op zoek naar speakers die stonden in het t' Roefke, Renesse (20 jaar terug). (28-12-2004 21:50:00)
DJ.T schreef:
Zonder dollen:Er zullen vast nog veel meer remixen van schnappi zijn, maar ik heb zo het idee dat als de mix van trancemaster nog op tijd verspreid kan worden, dit het echt helemaal wordt.
Trancemaster, hoe zou je het vinden als ik je remix hier uit ging delen aan mede dj's, speciaal voor carnaval?
Je hebt dan zeker geen versie met een hogere bitrate?
Maar gewoon zoveel mogelijk verspreiden, hij is ook al gedraait bij Giel Beelen op 3FM
DJ.T schreef:
Knikker hem dan meteen op het forum als hij echt zo leuk is, of zijn er verdere plannen mee?https://www.schnappi-remix.tk
timmel schreef:
Weet er iemand wie de après-ski-remix heeft gemaakt van "Schnappi das kleine krokodil"? Het zou door Nederlanders geremixt zijn. Ik heb hem gehoord maar kan hem niet vinden, is echt leuk. Wie helpt mij?
pm maar voor meer gegevens
Webbie schreef:
Hallo Transmaster,trancemaster schreef:
Dit heb ik erin liggen:1504-4DT Black Widow + 22xt High Frequency Driver
Greetz Webbie...
Verder moeten die van mij binnenkort ook een een onderhoudsbeurt hebben. Weer eens een
beetje netjes bijwerken
Welke speakers heb je er nu in zitten?
Dit heb ik erin liggen:1504-4DT Black Widow + 22xt High Frequency Driver
Goeiendag..... ik heb net de SP1's voor de eerste keer een beetje verder opengegooit.
Mijn oren toeteren nog, wat een druk in die bass. Flut cdtje van de Vengaboys op gezet. Nu weet ik weer waarom ik ze wou, ben weer helemaal verliefd op die dingen.
Wat een geluid.
En ja die dingen gaan verschrikkelijk hard Mijn oren toeteren nog, wat een druk in die bass. Flut cdtje van de Vengaboys op gezet. Nu weet ik weer waarom ik ze wou, ben weer helemaal verliefd op die dingen.
Wat een geluid.
, ik heb er als versterking een PV-1.3K opzitten.Kan ik mooi opengooien, net niet in de DDT. Maar dan is 't niet om te hebben (zo hard)
Ik heb die sp1 set nu al 6 jaar in mijn bezit. Heb meteen alle speakers vervangen door de nieuwe generatie.
En ik moet zeggen dat 't nogsteeds lekker (als in beter) klinkt.
Ook de filter functioneert nog steeds naar behoren. Dus kwa vermogens kan hij 't wel af.
m.v.g. Mark.
Topic: Versterker naar de knoppen (13-1-2005 14:08:00)En ik moet zeggen dat 't nogsteeds lekker (als in beter) klinkt.
Ook de filter functioneert nog steeds naar behoren. Dus kwa vermogens kan hij 't wel af.
m.v.g. Mark.
Eric schreef:
trancemaster schreef:
Mijn ampje draait weer, tnx Joost (JVS)
Ik zal vragen of hij hier even een reply neerzet
wat er kapot/fout was.
Anders had ik een andere amp gekocht
Mijn ampje draait weer, tnx Joost (JVS)
Ik zal vragen of hij hier even een reply neerzet
wat er kapot/fout was.
Topic: Versterker naar de knoppen (29-12-2004 17:23:00)
Ik zal vragen of hij hier even een reply neerzet
wat er kapot/fout was.
Dj Hugo schreef:
Hoe is het met je amp afgelopen?een keer gebeuren
ik heb zoals beloofd nog een paar foto's gevonden:
Midbass Enclosure:
https://members.chello.nl/n.kooter/Midbass Enclosure.JPG
Peavey SP1
https://members.chello.nl/n.kooter/Peavey SP1.JPG
Midbass Enclosure:
https://members.chello.nl/n.kooter/Midbass Enclosure.JPG
Peavey SP1
https://members.chello.nl/n.kooter/Peavey SP1.JPG