Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Trancemaster

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 41 bijdrage(n) van Trancemaster (Pagina: 2 van 5)

Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (26-1-2005 08:50:00)

DJ.T schreef:

Zonder dollen:

Er zullen vast nog veel meer remixen van schnappi zijn, maar ik heb zo het idee dat als de mix van trancemaster nog op tijd verspreid kan worden, dit het echt helemaal wordt.
Trancemaster, hoe zou je het vinden als ik je remix hier uit ging delen aan mede dj's, speciaal voor carnaval?
Je hebt dan zeker geen versie met een hogere bitrate?
Hij is niet van mij he wink ;)
Maar gewoon zoveel mogelijk verspreiden, hij is ook al gedraait bij Giel Beelen op 3FM happy :)
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (25-1-2005 16:26:00)

DJ.T schreef:

Knikker hem dan meteen op het forum als hij echt zo leuk is, of zijn er verdere plannen mee?
hier is de site:

https://www.schnappi-remix.tk
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (25-1-2005 15:32:00)

timmel schreef:

Weet er iemand wie de après-ski-remix heeft gemaakt van "Schnappi das kleine krokodil"? Het zou door Nederlanders geremixt zijn. Ik heb hem gehoord maar kan hem niet vinden, is echt leuk. Wie helpt mij?
ik weet wel wie die gemaakt heeft, had tijd over op een vrijdag middag wink ;)

pm maar voor meer gegevens
Topic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (18-1-2005 00:41:00)

Webbie schreef:

Hallo Transmaster,

trancemaster schreef:

Dit heb ik erin liggen:

1504-4DT Black Widow + 22xt High Frequency Driver
Wat is de scheidingsfrequentie bij jouw? Volgens mij moet het bij jouw SP1's 600Hz zijn (jij hebt toch de Mark III ?). Bij mij op 500Hz, ik ben bang dat ik op zoek moet naar een scheidingsfiler van een MF1-X Mark III (waar de bekende FH1 bij hoorde). Het scheidingsfilter zat in de Mid/Highbox. Deze zal ook beter de belasting aan kunnen,

Greetz Webbie...
Ik heb exact de zelfde Sp1's als jij hebt. Dus niet met horizontaal schot in de bassbin.
Verder moeten die van mij binnenkort ook een een onderhoudsbeurt hebben. Weer eens een
beetje netjes bijwerken happy :)
Topic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (17-1-2005 23:28:00)
Welke speakers heb je er nu in zitten?
Dit heb ik erin liggen:

1504-4DT Black Widow + 22xt High Frequency Driver
Goeiendag..... ik heb net de SP1's voor de eerste keer een beetje verder opengegooit.
Mijn oren toeteren nog, wat een druk in die bass. Flut cdtje van de Vengaboys op gezet. Nu weet ik weer waarom ik ze wou, ben weer helemaal verliefd op die dingen.
Wat een geluid.
En ja die dingen gaan verschrikkelijk hard wink ;) , ik heb er als versterking een PV-1.3K opzitten.
Kan ik mooi opengooien, net niet in de DDT. Maar dan is 't niet om te hebben (zo hard) shut up :X
Topic: Hebben "oud hout" luidsprekers onderhoud nodig? (17-1-2005 12:48:00)
Ik heb die sp1 set nu al 6 jaar in mijn bezit. Heb meteen alle speakers vervangen door de nieuwe generatie.
En ik moet zeggen dat 't nogsteeds lekker (als in beter) klinkt.

Ook de filter functioneert nog steeds naar behoren. Dus kwa vermogens kan hij 't wel af.

m.v.g. Mark.
Topic: Versterker naar de knoppen (13-1-2005 14:08:00)

Eric schreef:

trancemaster schreef:

Mijn ampje draait weer, tnx Joost (JVS) laugh :D

Ik zal vragen of hij hier even een reply neerzet
wat er kapot/fout was.
Toch even wat anders dan die 350 euro die men volgens je startpost je uit je zak wou kloppen, hoop ik? wink ;)
Jep gelukkig wel wink ;)

Anders had ik een andere amp gekocht laugh :D
Topic: Versterker naar de knoppen (13-1-2005 13:39:00)
Mijn ampje draait weer, tnx Joost (JVS) laugh :D

Ik zal vragen of hij hier even een reply neerzet
wat er kapot/fout was.
Topic: Versterker naar de knoppen (29-12-2004 17:23:00)

Dj Hugo schreef:

Hoe is het met je amp afgelopen?
Ik moet hem nog een keer wegbrengen, zal volgende week denk ik
een keer gebeuren happy :)
Topic: Op zoek naar speakers die stonden in het t' Roefke, Renesse (20 jaar terug). (28-12-2004 21:50:00)
ik heb zoals beloofd nog een paar foto's gevonden:

Midbass Enclosure:

https://members.chello.nl/n.kooter/Midbass Enclosure.JPG

Peavey SP1

https://members.chello.nl/n.kooter/Peavey SP1.JPG