Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Trancemaster

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 41 bijdrage(n) van Trancemaster (Pagina: 1 van 5)

Topic: Restauratie Peavey SP1 en T-300. (13-7-2005 19:52:00)
Het plan is om volgend jaar een Crest CPX-2600 bij te kopen, en zo het zaakje te gaan Bi-Ampen.

Greetz Webbie...
Kijk, ja dan wil ie wel. Ik zou voor de buren alvast oordopjes regelen wink ;)
geweldig dat oudhout happy :)
Topic: Restauratie Peavey SP1 en T-300. (13-7-2005 19:36:00)
uhm komt me bekend voor wink ;) happy :)

nu klinken ze echt stukken beter, dat kan niet anders.
en je zet nog maar 180 watt per stuk op die kasten?? Dan begint ie net laugh :D razz :p
Topic: Restauratie Peavey SP1 en T-300. (10-6-2005 17:58:00)

Webbie schreef:

Hallo,

Ik heb vandaag 2 Peavey Black Widows 1504-4 besteld.
Het adres waar ik het nu besteld heb, was meer als een derde goedkoper als A.R.K. shocked 8O (bedankt nog voor de tip Martin).

Greetz Webbie...
Kun je mij dat adres mailen happy :) Daar wil ik dan ook wel gebruik van maken, mocht 't weer
een keer nodig zijn.

alvast bedankt happy :)
Topic: Ontploffende cd's (17-5-2005 20:12:00)

GoTMoRe schreef:

trancemaster schreef:

GoTMoRe schreef:

Kan me eerste brandertje nog goed herinneren met pakje Maxel cd's. Kon ik ook zo mooi doorheen kijkenlaugh :D

Dit zegt dus helemaal NIKS over kwaliteit van cd's.
En kun je ze nog wel afdraaien??

Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen.
begint altijd aan de buitenkant te verkleuren.
Me eerste brandertje is van eind 03 razz :p

Asus 52x. Prima ding fik dr nu nog mee.

En jij moet je cd's s proberen niet in de zon te leggen ( slecht voor cd's wink ;) *hint )
Die cd's zitten toch allemaal in een koffer hoor. Na verloop van tijd krijg je daar toch last van wink ;)
Topic: Ontploffende cd's (17-5-2005 18:34:00)

Powerbeat schreef:

trancemaster schreef:

Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen..
Is dat een ziekte ofso voor cd-roms? shocked 8O laugh :D CD-rot. Goeie cd-s verkleuren niet zo snel lijkt me...(tenzij je ze op het fornuis legt ofso)
Als je ze gebrand hebt met een 1 speed brandertje, dan liggen ze der ook al een paar jaar wink ;)
Topic: Ontploffende cd's (17-5-2005 18:22:00)

GoTMoRe schreef:

Kan me eerste brandertje nog goed herinneren met pakje Maxel cd's. Kon ik ook zo mooi doorheen kijkenlaugh :D

Dit zegt dus helemaal NIKS over kwaliteit van cd's.
En kun je ze nog wel afdraaien??

Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen.
begint altijd aan de buitenkant te verkleuren.
Topic: Het Punisher baskast topic (2-3-2005 13:29:00)

lichtenlawaai schreef:

trancemaster schreef:

Heb je foto's van hoe die punishers er nu bij staan? happy :)
https://www.look2me.nl/punisher
Ziet er netjes uit, jammer dat je ze misschien weg wilt doen.
als dat 't geval is dan wil ik het bedrag wel horen. Ik heb wel intresse.

mvg Mark
Topic: Het Punisher baskast topic (2-3-2005 12:52:00)
Heb je foto's van hoe die punishers er nu bij staan? happy :)
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (8-2-2005 00:45:00)
schnappi is relaxt laugh :D shut up :X

Schni shcna snappie schappi schappi schnap sneaky :V

bier smaakte goed laugh :D
Topic: Versterker naar de knoppen (1-2-2005 22:43:00)

Powerbeat schreef:

dan weet ik als mijn peavey kapot is waar ik moet zijn gasten laugh :D sneaky :V
gewoon bij JVS hehe wink ;) laugh :D