Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Trancemaster
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 41 bijdrage(n) van Trancemaster (Pagina: 1 van 5)
Topic: Restauratie Peavey SP1 en T-300. (13-7-2005 19:52:00)
geweldig dat oudhout
Topic: Restauratie Peavey SP1 en T-300. (13-7-2005 19:36:00)
Ik heb vandaag 2 Peavey Black Widows 1504-4 besteld.
Het adres waar ik het nu besteld heb, was meer als een derde goedkoper als A.R.K.
(bedankt nog voor de tip Martin).
Greetz Webbie...Kun je mij dat adres mailen
Daar wil ik dan ook wel gebruik van maken, mocht 't weer
een keer nodig zijn.
alvast bedankt
Topic: Ontploffende cd's (17-5-2005 20:12:00)
Dit zegt dus helemaal NIKS over kwaliteit van cd's.En kun je ze nog wel afdraaien??
Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen.
begint altijd aan de buitenkant te verkleuren.Me eerste brandertje is van eind 03 
Asus 52x. Prima ding fik dr nu nog mee.
En jij moet je cd's s proberen niet in de zon te leggen ( slecht voor cd's
*hint ) Die cd's zitten toch allemaal in een koffer hoor. Na verloop van tijd krijg je daar toch last van
Topic: Ontploffende cd's (17-5-2005 18:34:00)Is dat een ziekte ofso voor cd-roms?
CD-rot. Goeie cd-s verkleuren niet zo snel lijkt me...(tenzij je ze op het fornuis legt ofso)Als je ze gebrand hebt met een 1 speed brandertje, dan liggen ze der ook al een paar jaar
Topic: Ontploffende cd's (17-5-2005 18:22:00)
Dit zegt dus helemaal NIKS over kwaliteit van cd's.En kun je ze nog wel afdraaien??
Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen.
begint altijd aan de buitenkant te verkleuren.Topic: Het Punisher baskast topic (2-3-2005 13:29:00)
https://www.look2me.nl/punisherZiet er netjes uit, jammer dat je ze misschien weg wilt doen.
als dat 't geval is dan wil ik het bedrag wel horen. Ik heb wel intresse.
mvg MarkTopic: Het Punisher baskast topic (2-3-2005 12:52:00)
gewoon bij JVS hehe
Het plan is om volgend jaar een Crest CPX-2600 bij te kopen, en zo het zaakje te gaan Bi-Ampen.
Greetz Webbie...
Kijk, ja dan wil ie wel. Ik zou voor de buren alvast oordopjes regelen Greetz Webbie...
geweldig dat oudhout
uhm komt me bekend voor
nu klinken ze echt stukken beter, dat kan niet anders.
en je zet nog maar 180 watt per stuk op die kasten?? Dan begint ie net
Topic: Restauratie Peavey SP1 en T-300. (10-6-2005 17:58:00)
nu klinken ze echt stukken beter, dat kan niet anders.
en je zet nog maar 180 watt per stuk op die kasten?? Dan begint ie net
Webbie schreef:
Hallo,Ik heb vandaag 2 Peavey Black Widows 1504-4 besteld.
Het adres waar ik het nu besteld heb, was meer als een derde goedkoper als A.R.K.
(bedankt nog voor de tip Martin).Greetz Webbie...
Daar wil ik dan ook wel gebruik van maken, mocht 't weereen keer nodig zijn.
alvast bedankt
GoTMoRe schreef:
trancemaster schreef:
GoTMoRe schreef:
Kan me eerste brandertje nog goed herinneren met pakje Maxel cd's. Kon ik ook zo mooi doorheen kijken
Dit zegt dus helemaal NIKS over kwaliteit van cd's.
Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen.
begint altijd aan de buitenkant te verkleuren.

Asus 52x. Prima ding fik dr nu nog mee.
En jij moet je cd's s proberen niet in de zon te leggen ( slecht voor cd's
*hint )
Powerbeat schreef:
trancemaster schreef:
Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen..
CD-rot. Goeie cd-s verkleuren niet zo snel lijkt me...(tenzij je ze op het fornuis legt ofso)
GoTMoRe schreef:
Kan me eerste brandertje nog goed herinneren met pakje Maxel cd's. Kon ik ook zo mooi doorheen kijken
Dit zegt dus helemaal NIKS over kwaliteit van cd's.
Ik heb hier cd's liggen uit mijn eerste brandertje, allemaal cdrot niet meer te lezen.
begint altijd aan de buitenkant te verkleuren.
lichtenlawaai schreef:
trancemaster schreef:
Heb je foto's van hoe die punishers er nu bij staan?
als dat 't geval is dan wil ik het bedrag wel horen. Ik heb wel intresse.
mvg Mark
Heb je foto's van hoe die punishers er nu bij staan?
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (8-2-2005 00:45:00)
schnappi is relaxt
Schni shcna snappie schappi schappi schnap
bier smaakte goed
Topic: Versterker naar de knoppen (1-2-2005 22:43:00)
Schni shcna snappie schappi schappi schnap
bier smaakte goed
Powerbeat schreef:
dan weet ik als mijn peavey kapot is waar ik moet zijn gasten