Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ati_dido

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 24 bijdrage(n) van Ati_dido (Pagina: 2 van 3)

Topic: gaatje voor luchtverplaatsing?? (20-9-2004 07:49:00)
de doosjes heb ik natuurlijk al weggesmeten bij oud papier, maar ik zal vanavond zovlug mogelijk foto's plaatsen. de woofer ben ik al zeker die is een 15" us-blaster.
Topic: gaatje voor luchtverplaatsing?? (19-9-2004 18:26:00)
hoe kan ik da?
Topic: gaatje voor luchtverplaatsing?? (19-9-2004 13:55:00)
ik vrees dat ik die niet allemaal heb. 157liter bruto
Topic: gaatje voor luchtverplaatsing?? (19-9-2004 13:24:00)
ik heb nog eens zitten nadenken, mss heb ik de vraagstelling verkeerd geformuleerd, maar ik bedoel eigenlijk zo'n gat voor de diepe bas reflex, zodanig dat je een diepe bas krijgt, of heeft dit geen zin?
Topic: MIXvibes pro5 (18-9-2004 10:56:00)
Of is er iemand die een ander goed programma kent waar je mss wel tracks van de cd kan selecteren.
Topic: muziek voor communiefeest (17-9-2004 12:53:00)
niet iedereen op het feest is "zo gelovig", ik denk niet dat de muziek zal een rol spelen met hun geloof, niemand zal daarover nadenken, mijn familie kennende.
Topic: MIXvibes pro5 (14-9-2004 19:41:00)
Kan je met mixvibes pro5, ook tracks vanop de cd selecteren om te mixen?
Topic: muziek voor communiefeest (14-9-2004 12:25:00)
ik heb eigenlijk wel het geluk dat mijn eerste zware uitdaging een communiefeest is van de familie. Ik dank jullie alvast voor de goede raad.
Topic: muziek voor communiefeest (14-9-2004 07:53:00)
en wat voor genres spelen jullie zo op een communie feest, er zijn zo mensen van alle leeftijden. Ik ben maar nog in mijn opstart. Dit wordt de eerste keer dat ik op een "groot" feest draai, hebben jullie tips qua timing van muziek, of tips qua genres, of gewoon tips voor een beginner?
Topic: muziek voor communiefeest (13-9-2004 21:13:00)
Als iemand op een communiefeest draait, heb je dan altijd dezelfde volgorde?
En wat voor genres draaien jullie dan, als dus alle leeftijden er zijn?