Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ati_dido

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 24 bijdrage(n) van Ati_dido (Pagina: 1 van 3)

Topic: Lounge (14-11-2004 22:47:00)
"dave dudley - tosca" is een goeie
Topic: muziek voor communiefeest (22-9-2004 07:53:00)
jawel, maar wat vinden de mensen goed, zij kunnen toch heel anders reageren op een lied dan ik
Topic: muziek voor communiefeest (21-9-2004 21:27:00)
ok, tnx, zal ik zeker doen, toch al allemaal bedank
Topic: muziek voor communiefeest (21-9-2004 17:14:00)
Ik ben er mij wel van bewust dat ik het nog zeer zwaar zal hebben. en draaien doe ik alleen, zowel "dj" als "lj" ben ik nog, nog geen helper gevonden.
Topic: muziek voor communiefeest (21-9-2004 12:49:00)
ja, ik begreep wel dat het meer was dan cdschijf erin, weer open en nieuwe, maar als beginner heb je,denk ik, van op het een naar het ander moment die feeling, zoiets moet toch groeien,...
Topic: muziek voor communiefeest (21-9-2004 12:38:00)
wat bedoel je dan met het volk vermaken, wat moet je dan nog meer doen als dan die 2 dingen die je ervoor zij.
Topic: MIXvibes pro5 (21-9-2004 07:56:00)
miw vibes lijkt me nu toch eigenlijk meer mogelijkheden te hebben in verband met efeecten en dat soort dinges, maar bmp heeft me nu het voordeel dat ik mijn cd-tracks ook kan gebruiken, wat mixvibes niet heeft.
Topic: muziek voor communiefeest (21-9-2004 07:50:00)
Als er nog mensen zijn die nuttige tips hebben voor iemand die nog beginner is, zijn de reacties hartelijk welkom.
Topic: gaatje voor luchtverplaatsing?? (21-9-2004 07:46:00)
ik heb dus gisteren avond nog die us-blaster uit elkaar gehaald, was eigenlijk wel een zwaar stuk; de magneet appart woog 7,5 kg, derest in fikkie gestoken.
Topic: gaatje voor luchtverplaatsing?? (20-9-2004 12:59:00)
piëzo tweeter, zelfde piëzo als in de ts10 van jb-s
De middentoon is van visaton, MR130 8ohm
15" us-blaster als sub

filter ook van vistaton LW 3/100 8 ohm