Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Verwijderd101213
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Verwijderd101213 (Pagina: 2 van 7)
Topic: Martin Wizard Extreme ? (18-11-2008 20:07:00)Daar ga ik je uiteraard niet in tegenspreken, maar beschadigingen aan het hoofd middels een glas is voor mij toch lang geleden dat ik dit voor het laatst buiten zag.Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (17-7-2008 19:00:00)
Als centerfrequenties zou je kunnen beginnen met 12 kHz (hoog), 1500 Hz (mid) en 50 Hz (laag). Deze wijken iets af van de standaardinstelling.En gevondenTopic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (13-4-2008 19:32:00)
Zijn kleine goedkopere broertje misschien?
Topic: Herstel F.A.L. Primoscan (18-11-2008 19:02:00)Vandaag opgehaald, mooie deal weer via new-line forumpje. 3 Werkende, 1 in losse onderdelen, hoe ze het echter voor elkaar krijgen om met zo'n defect te werken, is voor mij een vraag.
Topic: Herstel F.A.L. Primoscan (17-11-2008 22:45:00)Welke schoonmaakgoedjes heb je nog meer gebruikt, lampenolie voor de filters, turtle was voor de metalen delen maar verder nog iets speciaals voor de printplaten? Of hier enkel met de tandenborstel overheen geweest?
Topic: Numark 5000-FX (8-9-2008 13:54:00)Weet iemand wat de symptonen zijn wanneer de voeding van de 5000fx defect is geraakt? Heb er hier één staan die geen signaal over de kanalen laat binnenkomen, overige functies werken wel gewoon.
Wellicht iemand in de omgeving van Eindhoven die zijn adapter zou willen uitlenen om dit euvel te testen?
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (18-7-2008 01:51:00)Wellicht iemand in de omgeving van Eindhoven die zijn adapter zou willen uitlenen om dit euvel te testen?
Sylvia schreef:
En opstootjes zijn er wel vaker op het Stratumseind, was iig niet anders toen ik nog in Eindhoven studeerde.Ben zelf een roker maar dat doet ik in het volgende niet toe:
Afgelopen zaterdag rondje stratumseind te Eindhoven gedaan. Uiteraard gezellig buiten gestaan, aangezien het daar het drukste was, ondanks de temperatuur.
Glazen mochten voorheen op zaterdagavond niet naar buiten. Nu echter wel, en jawel; twee opstootjes gezien waarbij één jongeman werd toegetakeld met een bierglas.
Maar voor de rest een gezellig avondje.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-7-2008 14:47:00)Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (13-4-2008 19:36:00)Afgelopen zaterdag rondje stratumseind te Eindhoven gedaan. Uiteraard gezellig buiten gestaan, aangezien het daar het drukste was, ondanks de temperatuur.
Glazen mochten voorheen op zaterdagavond niet naar buiten. Nu echter wel, en jawel; twee opstootjes gezien waarbij één jongeman werd toegetakeld met een bierglas.
Maar voor de rest een gezellig avondje.
Victor schreef:
DJ Berjo bedoelt waarschijnlijk de instelling van de parametrische eq, die op de X1500 de mogelijkheid geeft om bijvoorbeeld de center-frequentie in te stellen. De X1500 is de enige dj-mxer afaik die deze mogelijkheid geeft. Helemaal geen gekke vraag dus.Als centerfrequenties zou je kunnen beginnen met 12 kHz (hoog), 1500 Hz (mid) en 50 Hz (laag). Deze wijken iets af van de standaardinstelling.
Ik meen dat ik de 'juiste' instellingen in ditzelfde topic gelezen heb.
Topic: PA Repetitieruimte (14-2-2008 00:15:00)Ik raad subs in de oefenruimte zeer af. Geluid gaat rommelig klinken (boerenschuur) en je zult merken dat je steeds harder moet/wilt gaan spelen wat niet ten gunste komt van je oren. Inderdaad gewoon twee goede topkasten, 12" als er niet al teveel basgeluid uit de pc komt, 15" indien wel.
Geen gedoe met actief versterkte boxen in de oefenruimte als je te krap zit met budget, het beste gewoon een powermixer nemen die hiervoor gemaakt zijn, zoals deze (slechts een voorbeeld).
(edit= overigens een leuke set wel uit die advertentie, samen met de monitors die de verkoper erbij aan biedt.)
Geen gedoe met actief versterkte boxen in de oefenruimte als je te krap zit met budget, het beste gewoon een powermixer nemen die hiervoor gemaakt zijn, zoals deze (slechts een voorbeeld).
(edit= overigens een leuke set wel uit die advertentie, samen met de monitors die de verkoper erbij aan biedt.)