Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bizz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Bizz (Pagina: 2 van 4)

Topic: Goede/slechte DJ's?? (7-1-2004 08:39:00)

Wardt schreef:

Hoi Björn

Bij Dj's gaat het niet alleen om de techniek, maar ook om de sfeer aan te voelen van het publiek en de presentatie
Groeten van Wardt
En dat is wat de thuis dj's missen.
Topic: Goede/slechte DJ's?? (6-1-2004 15:58:00)
Je bent niet alleen een goede dj als je kan beatmixen, denk dat je platenkeuze veel belangerijker is. Ken genoeg jongens die strak kunnen mixen maar waarvan de platenkeuze nogal wat te wensen overlaat.

Als je een superset neerzet kwa platen en misschien wat mixfoutjes hebt gaan de mensen met een beter gevoel naar huis dan dat je superstrak mixt en alleen maar kutplaten of hitjes draait.
Topic: sorry hoor, maar welke mixer... (6-1-2004 15:35:00)
Omdat ik zelf hele goede ervaring met DNR heb.
Hier staat trouwens een complete review.

www.d-r.nl/dnrsite/products/discom/discom.html
Topic: sorry hoor, maar welke mixer... (6-1-2004 12:22:00)
Ik zou voor de Discom 5 van DNR gaan.
Topic: Beste koptelefoon? (3-12-2003 08:37:00)

Reind schreef:

Heb je ooit wel is een SE-450 op je kop gehad dan?
Ja, dat was mn eerste koptelefoon. razz :p
Topic: Beste koptelefoon? (1-12-2003 09:52:00)

Reind schreef:

Ik heb tiesto ook wel is op een foto gezien met een pro dj user koptelefoon en met zo'n ding wil je nog niet begraven worden dus je kan er gewoon vanuit gaan dat meneer lekker gesponserd word (en waarom zou je daar nee tegen zeggen als je alleen maar ff op de foto moet razz :p )

Maarja de vraag was de beste koptelefoon en dan kom je uit op de 2 modellen die ik aan gaf als je naar geluidskwaliteit/hufterproofnes (mooi woord is dat wink ;) ) kijkt.
Ik heb geen problemen met de Prodjuser koptelefoon.

Reind schreef:

Ik weet niet welke forums jij leest maar dat zijn 2 middelmatige koptelefoons voor wat je er voor moet lappen.

In mijn ogen zijn er maar 2 echte super koptelefoons en dat zijn de sony mdv-r900 en de Senheiser HD25.
De rest dondert of te snel uit elkaar of klinkt ronduit kut.
De senheiser HD 25 vind ik echt een schijt ding. Denk dat je voor jezelf gewoon moet uitmaken wat jij het lekkerst vindt zitten en klinken. Geen hoofd is kwa vorm gelijk. Er is uit eindelijk maar 1 goede koptelefoon en dat is de Pioneer SE-450. Helaas niet meer leverbaar. sad :(
Topic: Wat kosten jullie nou? (27-11-2003 15:52:00)
Je gaat bij 250 man toch niet minder vragen dan bij 500. Je kijkt toch gewoon naar de ruimte waar je moet draaien. Daar maak je een offerte voor.

Ik verdien 20 euro per uur excl. reiskosten vergoeding als resident dj.
En als ik een set van 2 uur draai vraag ik 100 euro excl reiskosten.
Topic: Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ?? (27-11-2003 08:44:00)

Reind schreef:

Daar komt nog is bij dat ik tegenwoordig een vriendin heb en het probleem met vrouwen is dat ze dj's helemaal geweldig vinden totdat ze er 1 hebben want dan begint het gedonder als je weer is om 3 uur s'nachts de deur uit gaat omdat je ergens om 5 uur moet afsluiten op een feestje. Voor iedereen die het nog niet wist -> vrouwen zijn ongelofelijke zeikerds wat dat betreft razz :p
.
Daar ben ik het helemaal mee eens. wink ;)
Topic: hoe zijn jullie bekend geworden? (26-11-2003 15:24:00)
Is het belangerijk om bekend te worden. Je gaat toch niet met draaien beginnen om bekend te worden. Denk dat je dan verkeerd bezig bent.

Maar wie vindt zichzelf een bekende dj?
Topic: Hey DJ's Hoe vaak per maand per week draaien jullie ?? (26-11-2003 15:22:00)
Tussen de 2 en 6x per maand