Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Drukje
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van Drukje (Pagina: 2 van 3)
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 23:39:00)
uhm, 50-100 man, dus 100 is maximaal. Hou het gemiddeld op 50 man. En de muziek is meer voor gezelligheid dan overheersend.
Toch moet ik zeggen dat ik met mijn set redelijk boven 50 man uit kan komen.
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 23:26:00)Toch moet ik zeggen dat ik met mijn set redelijk boven 50 man uit kan komen.
ik heb nu die hifi, en die con-rad set zou niet voldoende zijn:S:S
en voor die prijs is niets te vinden?
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 23:23:00)en voor die prijs is niets te vinden?
*zucht* beetje knullig muziek draaien met een HiFi set.
maar dat zijn geen antwoorden op mijn vraag.
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 23:20:00)maar dat zijn geen antwoorden op mijn vraag.
misschien een stomme opmerking, maar nu draai ik met 2 HiFi boxen van ieder 150/400 watt, waarmee ik voldoende geluid heb. Ik heb ze nog nooit vol aan gehad (mijn versterker is ook een HiFi van Techniks (4x 85 watt).
Dus dan snap ik niet waarom die boxen het niet zouden redden
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 23:14:00)Dus dan snap ik niet waarom die boxen het niet zouden redden
dat was mijn vraag niet, lees eerst het hele topic voordat je nutteloze opmerkingen maakt.
en als je even bij Conrad op pa-systeem had gezocht had je gezien dat die 116dB totaal was en niet voor de satellieten
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 23:06:00)en als je even bij Conrad op pa-systeem had gezocht had je gezien dat die 116dB totaal was en niet voor de satellieten
zoals ik zei: onder de gemini en die waren ongeveer € 650 euri.
nu heb ik bij de (jawel) Conrad een set gezien. Maar ik zou dus echt niet weten of dit iets is voor mij?
PA SYSTEEM M.A.R.L.I.S.
productomschrijving:
Ideaal voor drive-in shows, bands, muziekgezelschappen, modeshows, gala´s en feesten. Geen gesleep meer met veel te grote boxen en in een mum van tijd opgebouwd.
Uitvoering subwoofer:
15"-woofer • Krachtige versterker met speakon in- en uitgangen • Luchtgekoeld • Metalen draagbeugels • Stabiele zwenkwielen (verstelbaar en vergrendelbaar) • Bodemdeksel kan als transportschaal voor de satellieten worden gebruikt (past precies op het wooferfront) • Onverwoestbare wooferafdekking • Metalen boxflens • Bassreflex afgestemd • Stevige bekleding met metalen stootranden • Gewicht ca. 50 kg.
Uitvoering satellieten:
8"-woofer • Horntweeter • Speakon aansluitterminal • Metalen draagbeugels • Onverwoestbare wooferafdekking • Metalen boxflens • Bassreflex afgestemd • Stevige bekleding met metalen stootranden • Gewicht 4,6 kg.
Technische spec.:
Uitgangsver-mogen versterker 70 + 70 + 100/ 150 + 150 + 300 W RMS/max. • Impedantie satellieten 4 W • Maximaal geluidsniveau per kanaal 109 dB • Maximaal geluidsniveau 116 dB • Frequentiebereik 35 - 20.000 Hz • Afm. subwoofer (bxdxh) 575 x 885 x 450 mm • Afm. satellieten (bxdxh) 287 x 390 x 240 mm.
Super vermogen van 600 W!
Zeer mobiel
Afstandsstang en boxstatief worden niet meegeleverd
300W RMS
Geïntegreerde versterker
15"-woofer
€ 419,00
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 22:56:00)nu heb ik bij de (jawel) Conrad een set gezien. Maar ik zou dus echt niet weten of dit iets is voor mij?
PA SYSTEEM M.A.R.L.I.S.
productomschrijving:
Ideaal voor drive-in shows, bands, muziekgezelschappen, modeshows, gala´s en feesten. Geen gesleep meer met veel te grote boxen en in een mum van tijd opgebouwd.
Uitvoering subwoofer:
15"-woofer • Krachtige versterker met speakon in- en uitgangen • Luchtgekoeld • Metalen draagbeugels • Stabiele zwenkwielen (verstelbaar en vergrendelbaar) • Bodemdeksel kan als transportschaal voor de satellieten worden gebruikt (past precies op het wooferfront) • Onverwoestbare wooferafdekking • Metalen boxflens • Bassreflex afgestemd • Stevige bekleding met metalen stootranden • Gewicht ca. 50 kg.
Uitvoering satellieten:
8"-woofer • Horntweeter • Speakon aansluitterminal • Metalen draagbeugels • Onverwoestbare wooferafdekking • Metalen boxflens • Bassreflex afgestemd • Stevige bekleding met metalen stootranden • Gewicht 4,6 kg.
Technische spec.:
Uitgangsver-mogen versterker 70 + 70 + 100/ 150 + 150 + 300 W RMS/max. • Impedantie satellieten 4 W • Maximaal geluidsniveau per kanaal 109 dB • Maximaal geluidsniveau 116 dB • Frequentiebereik 35 - 20.000 Hz • Afm. subwoofer (bxdxh) 575 x 885 x 450 mm • Afm. satellieten (bxdxh) 287 x 390 x 240 mm.
Super vermogen van 600 W!
Zeer mobiel
Afstandsstang en boxstatief worden niet meegeleverd
300W RMS
Geïntegreerde versterker
15"-woofer
€ 419,00
die laatste is nog boven mijn budget.
Ik draai (tot nu toe) gratis voor die vereniging.
Maar zo'n set als die gemini, zijn die er ook goedkoper? Of zelf samenstellen?
Topic: Actieve of passieve speakers (6-6-2004 22:24:00)Ik draai (tot nu toe) gratis voor die vereniging.
Maar zo'n set als die gemini, zijn die er ook goedkoper? Of zelf samenstellen?
Hallo, ik draai een aantal keer per jaar muziek. Hoofdzakelijk is dit op feesten van een vereniging (ongeveer 50-100 man). De muzieksoort is dus: meezingers/top-40 en af en toe een leuk stampnummer.
Nu wil ik nieuwe boxen aanschaffen, omdat ik het nu moet doen met mijn hofo boxen van 150/400 watt.
Ik wou graag weten of ik het beste actieve boxen kan nemen of passieve.
Ik zou graag een set willen zoals hier te zien is (natuurlijk heb ik het dan niet over de prijs): www.new-line.nl/v/12748
Dit lijkt me erg handig. Zijn hier ook goedkopere versies van (je snapt dat mijn budget niet hoog is omdat ik weinig draai)
Ik hoor het graag,
mvg,
Dirk
Topic: hifi versterker??????????? (20-11-2003 23:23:00)Nu wil ik nieuwe boxen aanschaffen, omdat ik het nu moet doen met mijn hofo boxen van 150/400 watt.
Ik wou graag weten of ik het beste actieve boxen kan nemen of passieve.
Ik zou graag een set willen zoals hier te zien is (natuurlijk heb ik het dan niet over de prijs): www.new-line.nl/v/12748
Dit lijkt me erg handig. Zijn hier ook goedkopere versies van (je snapt dat mijn budget niet hoog is omdat ik weinig draai)
Ik hoor het graag,
mvg,
Dirk
een beetje off-topic...
maar ik heb een HiFi versterker, nl., de techniks SA-AX540, waarmee ik verschillende malen (omdat mijn PA vertserker verrot was) op kleine feestjes heb gedraait. Als ik het goed heb is deze maar 2 x 90 watt. Toch had ik voldoende volume. Het geluid stond zo, dat men elkaar net kon verstaan en de versterker stond 3/4 open. Het was een groep van ongeveer 50 man.
Topic: Muziek stijldansen (5-11-2003 22:53:00)maar ik heb een HiFi versterker, nl., de techniks SA-AX540, waarmee ik verschillende malen (omdat mijn PA vertserker verrot was) op kleine feestjes heb gedraait. Als ik het goed heb is deze maar 2 x 90 watt. Toch had ik voldoende volume. Het geluid stond zo, dat men elkaar net kon verstaan en de versterker stond 3/4 open. Het was een groep van ongeveer 50 man.
ik ook....maar ik zoek ergens een goede tracklist online