Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Drukje

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 22 bijdrage(n) van Drukje (Pagina: 1 van 3)

Topic: Actieve of passieve speakers (8-6-2004 11:23:00)
ik heb nog niets gekocht.

en die aansluitmethode staat in deze topic en aangezien ik maar een leek ben weet ik niet beter
Topic: Actieve of passieve speakers (8-6-2004 00:12:00)
dus moet er een verloop naar mijn paneeltje, omdat die cinch heeft(tulp) ofzo en die boxen speakon.

maar goed.doe maar een slotje, ik weet genoeg.
Topic: (amateur-installatie ) help aub! (7-6-2004 21:45:00)
toch is een systeempje van Bose ook wel relax voor tuis.

Ik heb zelf de acoustimass 5, dus 4 kleine boxen en 1 subwoofer en ik ben er zeer tevreden over.
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 21:35:00)
leg uit wat je bedoelt
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 21:17:00)
Het was by the way geen mivoc maar een marlis systeem

ideedeluxe schreef:

Het is misschien geen slecht idee om even verder te bladeren in de Conrad catalogus. De Fidek speakerserie met de dubbel 15/1", 12/1" en 15/1", gecombineerd met een leuk versterkertje, zul je daar meer aan hebben. want, zo duur is die serie niet. Of je moet doorsparen.....

John
toevallig dezelfde pagina:P...deze zijn wel stukken duurder.

vreemd dat iedereen dat systeem afraadt. Dan vraag ik me af waarom het zo uitgebreid in de conrad gepresenteerd wordt als het toch k*t is.
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 21:04:00)
oke, maar ik gebruik het ook niet voor ruige feesten, het is voor gezelligheidsmuziek...niet voor keiharde disco. Dus daarom dacht ik dat zo'n setje daarvoor wel geschikt was. Maar jullie raden het dus af.

Daar komt bij dat als je bij andere (betere) merken gaat zoeken, je snel meer kwijt bent.

En die conrad speakers hadden ingebouwde versterker, dus als ik die op mijn mengpaneel douw, lijkt het mij dat ze de benoemde wattage halen, of zie ik dat verkeer?
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 17:21:00)
oke, misschien niet super professioneel, maar wat ik ermee wil, daar is het toch ruim voldoende voor?
( en in ieder geval beter dan mijn HiFi boxen van 150,400 watt, aangesloten met leuk speakersnoer)

Nog een vraagje:
actieve speakers, kunnen die op de line-out van je mengpaneel of moet er ook nog een amp tussen? (in het eerste geval zou je dan een verllop van speakon naar cinch moeten hebben in mijn geval, dat zijn dus 2 verloopjes: speakon->XLR, XLR-> cinch)
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 16:46:00)
maar kunnen jullie mij dan ook vertellen waarom die set die in de conrad staat (geen huismerk dus) niet voldoet?
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 10:46:00)
thanx for the info
Topic: Actieve of passieve speakers (7-6-2004 09:11:00)
eindelijk een beetje nuttige reactie...

tuurlijk staan die 50 man niet op de dansvloer. dat zullen er max 30 zijn, de rest zijn van die 'bar-hangers'.
Maar voor de mensen die denken dat ze het beter weten: met mijn hifi-set lukt het tot nu toe toch ook en jullie beweren dat het niet kan:S

maar goed, dus dat setje van de conrad komt nog boven mijn hifi uit? dan betekent dat dat het voldoende voor mij is.

Iemand enige ervaring met dit merk (lees een paar berichten terug)