Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Diontjuh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Diontjuh (Pagina: 2 van 4)

Topic: Zelfbouw spiegelbal (20-6-2005 14:56:00)
ik denk dat dit niet meteen het geschikte forum is.. maar het kwam het meeste in aanmerking.

Ik heb ooit eens een 30cm spiegelbol zelf gemaakt, 2 piepschuimen halven ballen aan elkaar gemaakt met een ijzeren as in het midden.
Maar nu wil ik eigenlijk een 100 cm spiegelbol zelf gaan maken zoals hier
Maar ik zie in de webshop dat de 50cm bal maar 45 euro kost en de 100cm kost 700 euro.

Nu neem ik aan dat er iets anders inzit als piepschuim. Wie weet wat erin zit en heeft tips voor mij?
Topic: Geslaagd?!?! (17-6-2005 11:56:00)
woei geslaagd voor havo
7 keer een 7 en 4 keer een 6
Topic: Geslaagd?!?! (15-6-2005 13:25:00)
ik hoor t ook morgen havo dus.. mja ik maak me niet zo druk hoor :p
Topic: Het Denon DND4500-topic (15-6-2005 13:18:00)

Niek Bolscher schreef:

Jammer dat het steeds sneller introduceren van nieuwe producten leidt tot een extra snelle waardedaling van de oudere series!
dat kan ook positief zijn als je iets nieuws wilt aanschaffen j@vascript:si(tf.mt, ' happy :) ');
Happy happy :)
Topic: Welke speakers heb ik nu (12-6-2005 17:03:00)
Hmm ja ik denk dat eminence speakers niet echt slecht zijn dan.. maar toch voel ik me zelf ook wel genaaid omdat de kennis me 2 keer heeft bevestigd dat het echt KS speakers zijn.. wat het dus niet zijn.
Ik print de mail van de importeur dan toch uit en ga hiermee naar hem toe.. en eigenlijk wil ik dan een bedrag terug hebben of hij mag de speakers weer mee nemen (of is dit geen goed idee want ik moet dan voor 700 euro wel nog 2 goeie speakers hebben?)
Topic: Welke speakers heb ik nu (10-6-2005 13:53:00)
quote van de mail:
Hallo Dion,
Dat je twijfels hebt is gegrond.
We hebben al vaak meegemaakt dat mensen KS systemen hebben nagebouwd en als origineel KS verkopen omdat het resultaat uiteindelijk niet in de buurt komt aan dat gene waar KS voor staat.

KS luidsprekers zijn onderdeel van een systeem, luidsprekers, versterkers en controllers. Het totaal zorgt voor de buitengewone KS klank.

De luidspreker op de foto’s heeft niets te maken met een KS product en mijn indruk is zelfs dat het een bijzonder low-cost systeem betreft. Meer iets van een luidsprekerkastje dat je voor een 200eu nieuw kunt kopen.
Ik hoop dus dat je er niet teveel voor hebt betaald.

Met vriendelijke groet,
Frank Schulenberg
hmm denk dat ik maar eens terug ga ermee sad :(
Edit Mod: moeilijk hè? die enter en quote knopjes, Tom
Topic: Welke speakers heb ik nu (9-6-2005 22:39:00)

Dré schreef:

Ik ken geen enkele KS kast die afgewerkt is zoals op de foto getoond wordt (KS is helemaal "heet" op speakerschuim om maar iets te noemen en jouw kasten hebben dat NIET).

Pak de kasten, gooi ze in de auto, maak een afspraak met de importeur en je weet het zeker. importeur.
ik heb hem gemaild :)
Topic: Welke speakers heb ik nu (9-6-2005 17:37:00)
ik ben zojuist bij de kennis geweest en heb hem hierover aangesproken. Hij zegt dat KS ook speakers met eminence drivers erin maakt.. maar geen standaard eminence maar speciaal voor KS gemaakte. JBL drivers zouden alleen in de hele dure zitten van hun. Ik hoop dat dit klopt, in ieder geval hebben ze gewoon een geweldig lekker geluid :)
Topic: Welke speakers heb ik nu (7-6-2005 13:19:00)

Rademakers schreef:

Budget?

Mvg Johan
licht eraan wat het is, eigenlijk rond de 200 -300 euro
Topic: Welke speakers heb ik nu (7-6-2005 13:10:00)
daar gaat het me nu niet om ;)
het gaat me erom wat een goeie keuze versterker is...