Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tomelohw
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Tomelohw (Pagina: 2 van 4)
Topic: Welke microfoons?? (9-12-2003 21:36:00)
maar is een handheld versie dan dus gewoon alleen de onvanger(dat met die antennes)en een microfoon??
zonder dat kstje....wat dat wil ik niet....
ik wil dus dat de zender al in de mic zit......
en gaat deze via jack in mijn mengpanneel???
Topic: Welke microfoons?? (9-12-2003 17:18:00)zonder dat kstje....wat dat wil ik niet....
ik wil dus dat de zender al in de mic zit......
en gaat deze via jack in mijn mengpanneel???
ja dat klopt...maar er is nog een klein derde kastje bij waar dient dat voor??
heeft dat iets met de tekst te maken die er bij staan nl:Keuze uit een beltpack versie of een handheld microfoon.
enne deze kan dus gewoon via de jack aansluiting??
Topic: Welke microfoons?? (9-12-2003 16:04:00)heeft dat iets met de tekst te maken die er bij staan nl:Keuze uit een beltpack versie of een handheld microfoon.
enne deze kan dus gewoon via de jack aansluiting??
oke bedankt......maarre waarvoor is dat kastje dat bij de draadloze bij zit??
is dat de zender die je steeds bij moet hebben???
Topic: Welke microfoons?? (8-12-2003 22:59:00)is dat de zender die je steeds bij moet hebben???
sorry voor de dubbele vragen....
maarre zit er ook nog verschil qua piepen in de veschillende senheisers?
bv deze:www.new-line.nl/v/11613
en deze:www.new-line.nl/v/11615
???
Topic: Welke microfoons?? (8-12-2003 21:51:00)maarre zit er ook nog verschil qua piepen in de veschillende senheisers?
bv deze:www.new-line.nl/v/11613
en deze:www.new-line.nl/v/11615
???
maar welke piept het minst...een draadloze op een met draad??
en kan ik een draadloze ook zo op mijn mengpaneel aansluiten??
want missscien wil ik er wel 2....heb je hier een splitser voor ofzo?
Topic: Welke microfoons?? (8-12-2003 17:52:00)en kan ik een draadloze ook zo op mijn mengpaneel aansluiten??
want missscien wil ik er wel 2....heb je hier een splitser voor ofzo?
oke bedankt.....
maar welke piept het minst...een draadloze op een met draad??
en kan ik een draadloze ook zo op mijn mengpaneel aansluiten??
want missscien wil ik er wel 2....heb je hier een splitser voor ofzo?
p.s. die shure staat niet in de webshop ofwel....
welke is het beste in deze webshop??
Topic: Welke microfoons?? (8-12-2003 15:50:00)maar welke piept het minst...een draadloze op een met draad??
en kan ik een draadloze ook zo op mijn mengpaneel aansluiten??
want missscien wil ik er wel 2....heb je hier een splitser voor ofzo?
p.s. die shure staat niet in de webshop ofwel....
welke is het beste in deze webshop??
hoi,
ik heb een kleine drive-in...
nu wil ik graag een paar(2) microfoons kopen.
ik wil jullie advies vragen wat ik het best kan kopen.
ik heb er nu zelf een van 10 euro....die ontzettend piept.
en ik wil er nu een die dus niet piept.
welke is het beste en piept het minste...???????
moet ik dan een draadloze kopen?
hoe kan ik deze op mijn mengpaneel aansluiten heb namelijk meaar één mic. ingang ???(gemini ps-626i)
ik heb me laten vertellen dat een dynamische mic. niet piept...klopt dit??en welke mic is dynamisch??
ik zat zelf te denken aan dit met ook deze prijsklasse:
www.new-line.nl/v/11613
wie kan mij helpen ...?alvast bedankt
Topic: melodie+zang live opnemen op pc (11-11-2003 14:13:00)ik heb een kleine drive-in...
nu wil ik graag een paar(2) microfoons kopen.
ik wil jullie advies vragen wat ik het best kan kopen.
ik heb er nu zelf een van 10 euro....die ontzettend piept.
en ik wil er nu een die dus niet piept.
welke is het beste en piept het minste...???????
moet ik dan een draadloze kopen?
hoe kan ik deze op mijn mengpaneel aansluiten heb namelijk meaar één mic. ingang ???(gemini ps-626i)
ik heb me laten vertellen dat een dynamische mic. niet piept...klopt dit??en welke mic is dynamisch??
ik zat zelf te denken aan dit met ook deze prijsklasse:
www.new-line.nl/v/11613
wie kan mij helpen ...?alvast bedankt
bedankt....snap het alleen niet zo goed...
kan de link niet vinden.....
ik zit gewoon op een forum met allemaal hele ingewikkelde plaatjes...
waar vind ik een simpel programma?
en waar staat de link of site?
Topic: melodie+zang live opnemen op pc (11-11-2003 11:29:00)kan de link niet vinden.....
ik zit gewoon op een forum met allemaal hele ingewikkelde plaatjes...
waar vind ik een simpel programma?
en waar staat de link of site?
bedankt.....waar kan ik deze vinden..
kan het trouwens ook via virtual dj of atomix??
Topic: melodie+zang live opnemen op pc (10-11-2003 21:58:00)kan het trouwens ook via virtual dj of atomix??
oke....wacht ff...
heb het geprobeerd maar met het programma dat standaart op windows zit kun je maar 60 sec opnemen...
en het is langer.....hoe moet ik dat doen.....of welke programma moet ik dan hebben????
heb het geprobeerd maar met het programma dat standaart op windows zit kun je maar 60 sec opnemen...
en het is langer.....hoe moet ik dat doen.....of welke programma moet ik dan hebben????