Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Inter-company
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Inter-company (Pagina: 2 van 2)
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (15-10-2003 09:37:00)
Gaan lekker die dingen, nabouwen mag niet, zeggen ze dus: ik heb helaas geen tekeningen en of info.
Zie ook eens: www.t4m-online.de/vgl_endstufen.shtml#aa
PS is er in Nederland weleens een shoot-out
Mvg Michel
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (14-10-2003 21:46:00)Zie ook eens: www.t4m-online.de/vgl_endstufen.shtml#aa
PS is er in Nederland weleens een shoot-out
Mvg Michel
Ik heb deze spullen gekocht omdat ik ze nodig had voor een feestje vorige maand. Heel eerlijk; veel verstand heb ik niet van allerlei gegevens zoals x-max etc.
Ik vindt zelf dat er wel een goed geluid uitkomt. Wat betreft de versterkers had ik ook al van Lucas gehoort en nu zelf ondervonden, er is 1 ta 3200 uitgerookt. Maar wel garantie hoor en het is gekomen doordat er een lompe boer op de connector sprong, de aders zijn aan elkaar gelast.
Wat betreft 60% kijk naar de db meter op de dcx`n deze komen niet eens tot -20dB. Is volgens jullie een deq en dcx ook niet wat? Ik heb ze op aanraden van een vriend gekocht welke dezelfde heeft gebruikt.
Mvg Michel
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (13-10-2003 22:24:00)Ik vindt zelf dat er wel een goed geluid uitkomt. Wat betreft de versterkers had ik ook al van Lucas gehoort en nu zelf ondervonden, er is 1 ta 3200 uitgerookt. Maar wel garantie hoor en het is gekomen doordat er een lompe boer op de connector sprong, de aders zijn aan elkaar gelast.
Wat betreft 60% kijk naar de db meter op de dcx`n deze komen niet eens tot -20dB. Is volgens jullie een deq en dcx ook niet wat? Ik heb ze op aanraden van een vriend gekocht welke dezelfde heeft gebruikt.
Mvg Michel
Het probleem is dat artiesten nu zo slecht verdienen, 50% minder per jaar. Die 50% is ongeveer 10 keer mijn jaarsalaris. Sorry maar ik heb nog steeds geen medelijden met de artiesten.
Ik wil best betalen, maar een normaal salaris zou ook leuk zijn voor artiesten. Als ik een CD koop van b.v. Marco Bosato wil ik niet mee betalen aan zijn nieuwste Porsche of 1 van zijn huizen. Ik wil gewoon een cd kopen en muziek luisteren.
Er proberen teveel mensen mee te eten van de opbrengsten van een CD.
Als ik voor een CD 10 Euro mag betalen doe ik dat graag maar 22.50 of nog meer. Wie is hier nu gek? Goedkoper is altijd goed, daar zijn we toch Hollanders voor!
Ps de meeste muziek wordt door amtenaren gedownload op PC`s van de overheid.
SUCCES BREIN
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (13-10-2003 21:27:00)Ik wil best betalen, maar een normaal salaris zou ook leuk zijn voor artiesten. Als ik een CD koop van b.v. Marco Bosato wil ik niet mee betalen aan zijn nieuwste Porsche of 1 van zijn huizen. Ik wil gewoon een cd kopen en muziek luisteren.
Er proberen teveel mensen mee te eten van de opbrengsten van een CD.
Als ik voor een CD 10 Euro mag betalen doe ik dat graag maar 22.50 of nog meer. Wie is hier nu gek? Goedkoper is altijd goed, daar zijn we toch Hollanders voor!
Ps de meeste muziek wordt door amtenaren gedownload op PC`s van de overheid.
SUCCES BREIN
Lucas, ik heb nog eens gekeken op PSW en zie daar toch ook echt met max 6 per kant a gig met 10000 man BUITEN of 2x2 met 5000 en nog wel van Tom.
www.prosoundweb.com/community/read.php?board=3&id=150828
Ik denk dat het sterk afhankelijk is van de verwachting trance of tentfeest. Ik ben echt niet van plan om die andere 4 of 8 mee te slepen.
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (13-10-2003 20:42:00)www.prosoundweb.com/community/read.php?board=3&id=150828
Ik denk dat het sterk afhankelijk is van de verwachting trance of tentfeest. Ik ben echt niet van plan om die andere 4 of 8 mee te slepen.
Lucas, we hebben hier in Borculo elk jaar een feestje (www.barbeesten.nl) (www.oranje-borculo.nl) en ze hebben er dit jaar gestaan met EV wat al redelijk ging. Volgend jaar staan we er met de zut. Ook dan verwachten we weer 4000 man. Dus dat gaat met gemak lukken. Wat is nu 4000 man. Verschil zit zeker wel in een trance feest of een feest zoals hier waar de ouderen juist zover mogelijk naar achteren kruipen voor het geluid.
Heb je nog geprobeert op 15 meter? Ik krijg aanstaande week de Ta3200 weer en ga deze dan met de MX3000(a) vergelijken we hebben er 1 geregeld. Aanstaande week hopen we Lab6 en 7 af te hebben, even als TD6 en 7
Zie je Michel
Topic: Dap mc-15 en Dap mcb-15 (13-10-2003 16:44:00)Heb je nog geprobeert op 15 meter? Ik krijg aanstaande week de Ta3200 weer en ga deze dan met de MX3000(a) vergelijken we hebben er 1 geregeld. Aanstaande week hopen we Lab6 en 7 af te hebben, even als TD6 en 7
Zie je Michel
Hoi Jasper, dit klingt best goed hoor, we hebben ze zelf ook. We hebben ze aangestuurd met de dcx2496 en een Tamp. Tuurlijk is er beter spul te krijgen dat is altijd zo en al heb je de beste set na 2 maand komt er altijd weer een beter systeem uit.
We draaien nu zelf met 4 labs en 4 TD1`s met een aansturing van ongeveer 16kw en ik wil nog steeds meer en ik weet dat er betere systemen zijn, dat houd je altijd. Gewoon mee draaien en over een tijdje als je geld hebt verdient koop je weer wat groters.
Zo doen we het allemaal.
Succes Michel
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (13-10-2003 16:10:00)We draaien nu zelf met 4 labs en 4 TD1`s met een aansturing van ongeveer 16kw en ik wil nog steeds meer en ik weet dat er betere systemen zijn, dat houd je altijd. Gewoon mee draaien en over een tijdje als je geld hebt verdient koop je weer wat groters.
Zo doen we het allemaal.
Succes Michel
Wij draaien met 4 Labsubs en 4 td1`s, aangestuurd met 3x3200watt 2x2400 watt en 1x1050watt, 2xdcx2496, 1xdeq2496
Dus met 8 boxjes draaien we 4000man plat. En we kunnen dan zeker niet voluit draaien +/- 60%.
Als je goede boxen hebt kun je rustig met minder toe, waarom stapelen en sjouwen als het zeker niet nodig is.
Dus met 8 boxjes draaien we 4000man plat. En we kunnen dan zeker niet voluit draaien +/- 60%.
Als je goede boxen hebt kun je rustig met minder toe, waarom stapelen en sjouwen als het zeker niet nodig is.