Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Inter-company
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 17 bijdrage(n) van Inter-company (Pagina: 1 van 2)
Topic: min topkastjes, 6 inch (25-4-2004 00:51:00)
Klopt, de ontwikkelaar en of ontwerper welke eigenaar van het patent is heeft recht op zijn deel.
ps ik heb nog geen mail ontvangen
Wil je er mee werken en geld verdienen dan moet de ontwikkelaar daar natuurlijk ook betaald voor worden....
Maar, je hebt trouwens mail!Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (15-10-2003 12:06:00)
leuke speaker for a line-array, zie voorlaatste afbeelding www.inter-company.com/lab.htm
Topic: T-Amp 2400 en Dap P-2000 binnenkant en verschil foto`s (13-2-2004 12:56:00)Hallo, bijgaand een paar foto`s van de Tamp 2400 en de Dap P-2000 van binnen.
Er is 1 verschil: de Tamp heeft wel een softstart, nu lijkt het ons niet een probleem om niet in 1 keer 3 Daps in te schakelen verder zijn er door ons geen noemenswaardige verschillen geconstateerd alleen de gebruikte bedradings kleuren( das net wat er op de plank ligt bij de chinezen)
www.inter-company.com/amps.htm
Mvg Michel
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (16-1-2004 02:06:00)Er is 1 verschil: de Tamp heeft wel een softstart, nu lijkt het ons niet een probleem om niet in 1 keer 3 Daps in te schakelen verder zijn er door ons geen noemenswaardige verschillen geconstateerd alleen de gebruikte bedradings kleuren( das net wat er op de plank ligt bij de chinezen)
www.inter-company.com/amps.htm
Mvg Michel
We hebben de Tamps 3200 watt op 2 labs vol vermogen bij 1.5 Ohm( is ongeveer 3 Ohm conform berekeningen van Tom Danley) gedraaid, hij werd een beetje warm maar heeft gisteren avond 5 uur lang gestampt. Hebben jullie die test al gelezen. www.t4m-online.de/vgl_endstufen.shtml
Ik zal eens zòn ding open schroeven en een foto van maken. Zelf ben ik geen voorstander van goedkope amp etc. maar wij zijn er ook erg positief over. De MA 2400 serie van Crown haalt het niet bij de Tamps, wel gaat de fp6000 harder wat ook niet meer dan normaal is, 8 keer zo duur.
We hebben 1 tamp 3200 vorig jaar september uitgerookt. Tijdens een optocht ( www.barbeesten.nl )sprong iemand op de output tijdens vol vermogen (zou ie normaal tegen moeten kunnen)We hebben van Thomann binnen 1 week een nieuwe Tamp ontvangen onder garantie.
We love Tamp, we sell or Crowns!
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (11-1-2004 21:45:00)Ik zal eens zòn ding open schroeven en een foto van maken. Zelf ben ik geen voorstander van goedkope amp etc. maar wij zijn er ook erg positief over. De MA 2400 serie van Crown haalt het niet bij de Tamps, wel gaat de fp6000 harder wat ook niet meer dan normaal is, 8 keer zo duur.
We hebben 1 tamp 3200 vorig jaar september uitgerookt. Tijdens een optocht ( www.barbeesten.nl )sprong iemand op de output tijdens vol vermogen (zou ie normaal tegen moeten kunnen)We hebben van Thomann binnen 1 week een nieuwe Tamp ontvangen onder garantie.
We love Tamp, we sell or Crowns!
Hier een link naar een test welke ze in DLD hebben gedaan, moet je wel naar de TA1050 kijken dit is het China model de andere is in DLD gebouwd.
www.t4m-online.de/vgl_endstufen.shtml
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (11-1-2004 12:54:00)www.t4m-online.de/vgl_endstufen.shtml
IPC610-C Level 1 is een standaard voor het electronisch assembleren van printplaten. Level 1 is consumenten electronica of te wel bbq,maar ik heb nog maar zelden level 2 (industriele electronica) gezien in de geluidstechniek.
Level3 is coform militaire en medice specificaties.
Mvg Michel
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (9-1-2004 16:12:00)Level3 is coform militaire en medice specificaties.
Mvg Michel
We krijgen van Eminence 11 nieuwe drivers, er bleek een fabricage fout te zijn bij deze eerste serie.
Wat betreft de TAmps ze zijn gammel maar drukken wel, de Torren zijn gewoon van Tohsiba net als in 90% van de eindtrappen. 12x2sa1943 en de 12x2sc5200 = 24X150Watt maximaal. Wat betreft de IPC norm haalt ie net level1.
Wat is de GSP-2? Die wil ik graag beluiteren met de Labs.
Mvg Michel
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (7-1-2004 12:48:00)Wat betreft de TAmps ze zijn gammel maar drukken wel, de Torren zijn gewoon van Tohsiba net als in 90% van de eindtrappen. 12x2sa1943 en de 12x2sc5200 = 24X150Watt maximaal. Wat betreft de IPC norm haalt ie net level1.
Wat is de GSP-2? Die wil ik graag beluiteren met de Labs.
Mvg Michel
We hebben afgelopen weken een beetje geexperimenteerd met verschillende setup`s.
Zie www.inter-company.com/condor.htm er volgen nog meer foto`s
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (16-10-2003 08:54:00)Zie www.inter-company.com/condor.htm er volgen nog meer foto`s
Klopt, de ontwikkelaar en of ontwerper welke eigenaar van het patent is heeft recht op zijn deel.ps ik heb nog geen mail ontvangen
Reemski schreef:
Uiteraard...Wil je er mee werken en geld verdienen dan moet de ontwikkelaar daar natuurlijk ook betaald voor worden....
Maar, je hebt trouwens mail!
Hallo Reemski,
Ik nog een foto van het ampje bij op de site gezet.
Helaas heb ik hier geen beter fototoestel maar zal binnenkort betere en nieuwe foto`s maken, dit zijn nog foto`s van de eerste serie.
Wijziging van de nieuwe tov de oude:
1.andere handgrepen deze rammelen.(hebben we bij de oude al vervangen)
2.trapezium zoals de originelen(tijd te kort bij de eerste serie)
3. andere 5" speakers
4. andere 12" speakers( zijn bij de oude ook al vervangen)
Je begrijpt wel dat als de volgende boxen, welke inderdaad lijken op de TD`s, na het testen net als de vorige boxen verschroot worden.
Graag je reactie
Groetend Michel
Topic: hoeveel watt/rms voor fatsoenlijke drive in? (15-10-2003 11:18:00)Ik nog een foto van het ampje bij op de site gezet.
Helaas heb ik hier geen beter fototoestel maar zal binnenkort betere en nieuwe foto`s maken, dit zijn nog foto`s van de eerste serie.
Wijziging van de nieuwe tov de oude:
1.andere handgrepen deze rammelen.(hebben we bij de oude al vervangen)
2.trapezium zoals de originelen(tijd te kort bij de eerste serie)
3. andere 5" speakers
4. andere 12" speakers( zijn bij de oude ook al vervangen)
Je begrijpt wel dat als de volgende boxen, welke inderdaad lijken op de TD`s, na het testen net als de vorige boxen verschroot worden.
Graag je reactie
Groetend Michel
De link was voor een voorgaande opmerking over de Tamps.
Officieel mag je ze niet nabouwen, dus officieel heb ik geen tekeningen en heb ze niet gebouwd en heb hier ook geen foto`s van!
Maar ze klinken als een klok.
www.inter-company.com/hobby.htm
Officieel mag je ze niet nabouwen, dus officieel heb ik geen tekeningen en heb ze niet gebouwd en heb hier ook geen foto`s van!
Maar ze klinken als een klok.
www.inter-company.com/hobby.htm