Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Fl@x
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 49 bijdrage(n) van Fl@x (Pagina: 2 van 5)
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (27-3-2005 23:33:00)
Leuke opmerking, hoevaak ben je met je drive-in show al met Vari*lite op pad geweest???Topic: Showtec RGB led tube (27-3-2005 20:04:00)Yep, één van de donkerste kleuren die er in zitten.Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (27-3-2005 14:13:00)
Er zijn trouwens verschillende soorten mac 2000 (wash, profile en preformence meen ik).De Mac 2000 wordt veelvuldig toegepast bij disco en housefeesten. Denk maar aan zo'n beetje alle ID&T party's.
En het klopt dat er drie verschillende zijn.Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (27-3-2005 05:03:00)
een 2000 koop je meestal in bijzondere omstandigheden. zelfs de"normale" lokale huurfirmas zullen deze niet(bijna niet) hebben.Een Mac 2000 is natuurlijk leuk speelgoed, het hangt compleet af van het type producties dat je als bedrijf doet. Pincipieel kan je met een zijn kleinere broertjes net zulke leuke dingen doen. Tuurlijk hebben de duurdere versies meer mogelijkheden maar zo speciaal is een Mac 2000 ook niet te noemen. Je gaat dit soort grote heads vooral toepassen als je veel lichtsterkte nodig hebt, en het budget van de productie het ook toelaat. Topic: Showtec RGB led tube (27-3-2005 04:52:00)Yep, dit waren 24 showtec Led-tubes inclusief 4 controllers.
Komt wel degelijk veel licht vanaf, ik gebruikte ze i.p.v parren om een beetje extra kleur te zetten boven de dansvloer.
Erg leuke dingen, jammer dat ze niet RGB zijn.Topic: Showtec RGB led tube (26-3-2005 22:14:00)Hallo, geen licht vanaf??
Check deze pics maar eens.
https://groups.msn.com/Sanderlightingdesign/lipgloss8th.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=28Topic: Nieuwe lichttafel: JB-Lighting Licon CX (16-3-2005 10:02:00)
het wordt een bruin RnR festival met veel bier en mensen. van verschillende kanten wordt afgeraden om kwetsbare spullen te gebruiken omdat het er gewoon niet past en de toegevoegde waarde minimaal is. En dan krijg je als argument om er wel intelligent neer te hangen dat het "best tegen een stootje kan".
Het gaat erom dat het budgetair niet past, aan 12 parren heb je meer dan een mac 250. en dat op een (Buiten) rock festival bewegend licht amper toegevoegde waarde heeft. maarja ben lekker eigenwijs en dan zal het ook wel gaan maar bedenk ff heo je het de volgende keer zou doen.Ben het helemaal met je eens, aan die foto's van vorig jaar te zien kun je gewoon helemaal geen bal met dat podium. Maar laat ze het ook maar uitzoeken. Achteraf zal blijken wie hier nou gelijk had.Topic: openluchtfestival: advies? (23-6-2004 00:30:00)
Hurricane schreef:
lang leve vari*lite. mac sucks
-bart- schreef:
En dit is standje vol-blauw ?dj fleur schreef:
mac 2000 is meer een lamp voor theaterproducties enzo. Je ziet ze weinig bij disco-feesten, dit komt omdat ze daar ook niet echt voor gemaakt zijn (geen speel-gobo's ed.)Er zijn trouwens verschillende soorten mac 2000 (wash, profile en preformence meen ik).
En het klopt dat er drie verschillende zijn.
stekelvarke schreef:
mac 2000's zijn vrij speciale MH's die je niet zomaar koopt om effe naast de dj te zetten bij een drive in showtje.een 2000 koop je meestal in bijzondere omstandigheden. zelfs de"normale" lokale huurfirmas zullen deze niet(bijna niet) hebben.
Dré schreef:
En die is van het hier genoemde merk? Met dezelfde specs?Komt wel degelijk veel licht vanaf, ik gebruikte ze i.p.v parren om een beetje extra kleur te zetten boven de dansvloer.
Erg leuke dingen, jammer dat ze niet RGB zijn.
pietje schreef:
heb hem toevallig gister gezien. is grappig hoor.... maar komt weinig licht vanafCheck deze pics maar eens.
https://groups.msn.com/Sanderlightingdesign/lipgloss8th.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=28
Ik heb zijn grote broer hier in de verhuur.
Alle mensen die bekend zijn met de MA scanco tikken hier zo op weg. Ben zelf Avolites fan, maar na een aantal wat grotere producties begin ik die Licon toch erg te waarderen. Veel cues, presets en chases dicht bij de hand. Zo te zien is het kleine broertje bijna met evenveel cue/chase/seq knoppen uitgevoerd.
Voordelen:
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Simpele tafel
Veel playback buttons
Stabiel/degelijk
Leuke combi van Par/intelli
Nadelen:
redelijk omslachtig programeren
Shape generator kost veel tijd om een mooie move te fabrieken.
Par sectie via encoderswheels bedienen is niet makkelijk.
Kortom goede aankoop.
Topic: openluchtfestival: advies? (23-6-2004 23:35:00)Alle mensen die bekend zijn met de MA scanco tikken hier zo op weg. Ben zelf Avolites fan, maar na een aantal wat grotere producties begin ik die Licon toch erg te waarderen. Veel cues, presets en chases dicht bij de hand. Zo te zien is het kleine broertje bijna met evenveel cue/chase/seq knoppen uitgevoerd.
Voordelen:
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Simpele tafel
Veel playback buttons
Stabiel/degelijk
Leuke combi van Par/intelli
Nadelen:
redelijk omslachtig programeren
Shape generator kost veel tijd om een mooie move te fabrieken.
Par sectie via encoderswheels bedienen is niet makkelijk.
Kortom goede aankoop.
Here we go again!!!!!!!!!
Topic: openluchtfestival: advies? (23-6-2004 16:36:00)Mezz schreef:
wat is er zo moeilijk te begrijpen:het wordt een bruin RnR festival met veel bier en mensen. van verschillende kanten wordt afgeraden om kwetsbare spullen te gebruiken omdat het er gewoon niet past en de toegevoegde waarde minimaal is. En dan krijg je als argument om er wel intelligent neer te hangen dat het "best tegen een stootje kan".
Het gaat erom dat het budgetair niet past, aan 12 parren heb je meer dan een mac 250. en dat op een (Buiten) rock festival bewegend licht amper toegevoegde waarde heeft. maarja ben lekker eigenwijs en dan zal het ook wel gaan maar bedenk ff heo je het de volgende keer zou doen.
Mijn mond valt gewoon open van verbazing bij het lezen van dit topic. Dit gaat gewoon helemaal nergens over. Een paar dixo jongens die continue over MH's en Cyberlights lopen te blaten, terwijl 1: Het budget krap is, 2: geen ervaring met intelli aanwezig is.
Zo ja, beetje jammer!!!! Als je het voor deze klus bedoelt dan ben ik het met je eens
Tuurlijk kan intelligent licht voor RnR prima voldoen, maar de basis ligt nog altijd in een mooi aantal parren en e.v.t wat ACL en blinders.
@ Harmen
Ik zou zeggen leer met dit soort materiaal eerst maar eens een mooi showtje draaien voordat je over Cyberlights op zo'n klein podium begint.
Bah..
ma in godsnaam geen intelligent licht
Sorry Tiemen maar bedoel je dit in het algemeen in RnR?Zo ja, beetje jammer!!!! Als je het voor deze klus bedoelt dan ben ik het met je eens
Tuurlijk kan intelligent licht voor RnR prima voldoen, maar de basis ligt nog altijd in een mooi aantal parren en e.v.t wat ACL en blinders.
@ Harmen
Ik zou zeggen leer met dit soort materiaal eerst maar eens een mooi showtje draaien voordat je over Cyberlights op zo'n klein podium begint.
Bah..