Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 2 van 20)
Topic: 100 volt versterking (9-11-2006 20:08:00)
Ik heb echt het idee dat ik iets over het hoofd zie.
Ik zou graag wel eens antwoord zien op deze vraag... Is er iets met die versterker, of is deze gewoon zo 'goedkoop'?
Topic: Wat te doen met een budget van 5500 euro (muziek productie) (2-10-2006 10:44:00)kijk... precies mijn punt
Topic: hoe komt er geluid uit het mengpaneel (29-6-2006 12:45:00)
zelfs zonder verstand van zaken heb je dat met de handleiding in een half uurtje uitgezocht
Dat denk jij...... toen mijn ex (en nee het was niet de blonde ;-) ) voor het eerst een draaitafel en mixer zag heeft het een dag geduurd voor ze wist hoe alles werkte en ik ken mensen die hun headphone jack achter in de toonarm van een SL hebben gedrukt (waar je normaal het extra contra gewicht in schroeft) en mij belden dat hun SL stuk was.
Iedereen is ooit eens begonnen, ieder begin is moeilijk en voor de één duurt dat begin net ff wat langer als de ander.
Ik kan na 10 jaar nog steeds niet fatsoenlijk draaien maar ach mijn begin duurt gewoon iets langer dan bij de rest ;-)Wat ik bedoel is dat het een kleine moeite is om de handleiding door te nemen, zo heel veel staat er niet in
Topic: hoe komt er geluid uit het mengpaneel (28-6-2006 14:32:00)
Timmiej schreef:
Alleen zit ik nog met die isa. Er staat toch echt bij 2x 500 watt. te gebruiken op 70 volt en 100 volt. Dat ding is in verhouding helemaal niet duur. rond de 900 euro. En hij is te gebruiken als normale amp.Ik heb echt het idee dat ik iets over het hoofd zie.

Voor 5500 euro:
- En MacPro
- Een profi geluidskaart (Motu 828 mkII)
- Monitoren (hier kan ik je wel zetten wat ik zou doen, maar omdat die voor iedereen zo anders is moet je toch echt zelf gaan luisteren naar wat je wilt)
- Software (Cubase/Logic/Fruity Loops)
- Midi keyboard (of eventueel een hardware synth)
- Enkele VST's
- Eventueel een simpele hardware synth (een dure haal je simpelweg niet in de budget).
Mensen die meteen roepen dat je voor een virus TI moeten gaan vind ik een beetje vreemd... Dan is de helft van je budget al op en je hebt nog niks...
Topic: Nieuw setje gebouwd. (30-6-2006 17:14:00)- En MacPro
- Een profi geluidskaart (Motu 828 mkII)
- Monitoren (hier kan ik je wel zetten wat ik zou doen, maar omdat die voor iedereen zo anders is moet je toch echt zelf gaan luisteren naar wat je wilt)
- Software (Cubase/Logic/Fruity Loops)
- Midi keyboard (of eventueel een hardware synth)
- Enkele VST's
- Eventueel een simpele hardware synth (een dure haal je simpelweg niet in de budget).
Mensen die meteen roepen dat je voor een virus TI moeten gaan vind ik een beetje vreemd... Dan is de helft van je budget al op en je hebt nog niks...

netjes 
Topic: Nieuw setje gebouwd. (30-6-2006 15:56:00)
sow... dat is net echt
ziet er echt super uit, ben ook heel benieuwd hoe dat klinkt 
Topic: hoe komt er geluid uit het mengpaneel (29-6-2006 12:47:00)
ziet er echt super uit, ben ook heel benieuwd hoe dat klinkt 
big bang schreef:
Ik snap best dat als je nog nooit een mengpaneel van dichtbij hebt bekeken dat je dan niet 1,2,3 er geluid uit zult krijgen. Maar juist als het een voor mij relatief groot bedrag zou zijn zou ik me heel goed willen oriënteren om mezelf voor een miskoop te behoeden. Dat betekend VOOR de koop al veel lezen, de handleiding van de verschillende opties binnen je budget eens doorlezen om te kijken wat er allemaal mogelijk is en als het even kan verschillende opties van te voren in een winkel uitproberen. Daarnaast heb je om een vliegtuig te snappen al een deel van een opleiding nodig (dan kun je nog niet eens vliegen, maar weet je waar de knopjes voor dienen) terwijl om te weten hoe een mengpaneel werkt je met een uurtje handleiding lezen toch echt wel alles gehad moet hebben (en nee, ook dan kun je nog neit meteen mixen, net als je niet kunt vliegen, maar je weet wel de functies te vinden).
Reind schreef:
H. schreef:
hier zitten veel knopjes op... niet hierop
zelfs zonder verstand van zaken heb je dat met de handleiding in een half uurtje uitgezocht 
Iedereen is ooit eens begonnen, ieder begin is moeilijk en voor de één duurt dat begin net ff wat langer als de ander.
Ik kan na 10 jaar nog steeds niet fatsoenlijk draaien maar ach mijn begin duurt gewoon iets langer dan bij de rest ;-)

hier zitten veel knopjes op... niet hierop
zelfs zonder verstand van zaken heb je dat met de handleiding in een half uurtje uitgezocht 
Topic: Nieuw setje gebouwd. (27-6-2006 13:13:00)
zelfs zonder verstand van zaken heb je dat met de handleiding in een half uurtje uitgezocht 
Ok, ben het met je eens dat je niet klakkeloos kopiëert 
Topic: Nieuw setje gebouwd. (26-6-2006 19:59:00)
kopie hiervan? 
Topic: wat voor een set 100 man? (6-6-2006 16:31:00)
als het niet hard hoeft, maar wel over 2 'zalen' verspreid is zou ik bijna zeggen dat je meer aan een extra geluidsset hebt dan aan een grotere. Misschien een idee om in die schuur ook nog 2 speakers te plaatsen 
