Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Skylight
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Skylight (Pagina: 2 van 3)
Topic: Truss & Moving Head (8-4-2004 10:18:00)
)Is deels bullshit; bij veel MH's kun je gewoon twee G-haken of scaffs naast elkaar hangen. Dan is apex down net zo goed mogelijk!Als je mij wilt verbeteren oke, maar lees dan ook wel het hele topic door.
bv 3 a 4 posts boven jou:
"Mijn excuses, ik heb mij idd vergist Mh's hebben (meestal) 2 klemmen. Zat in de war met bevestigingspunten. Maar volgens mij hadden X-spots wel 4 haken, maargoed die zie je ook niet echt veel op de meeste feesten"
Laten we nu maar weer ontopic gaan
Topic: Truss & Moving Head (7-4-2004 22:27:00)
Niek Bolscher schreef:
skylight schreef:
Als je er MH's aan gaat hangen moet je waarschijnlijk (ligt aan de MH's) apex up nemen, aangezien je 2 vd 3 buizen nodig hebt om een mh's op te hangen (er zitten 4 haken aan 2 naastelkaar links, 2 naast elkaar rechts
)bv 3 a 4 posts boven jou:
"Mijn excuses, ik heb mij idd vergist Mh's hebben (meestal) 2 klemmen. Zat in de war met bevestigingspunten. Maar volgens mij hadden X-spots wel 4 haken, maargoed die zie je ook niet echt veel op de meeste feesten"
Laten we nu maar weer ontopic gaan
Mijn excuses, ik heb mij idd vergist
Mh's hebben (meestal) 2 klemmen. Zat in de war met bevestigingspunten. Maar volgens mij hadden X-spots wel 4 haken, maargoed die zie je ook niet echt veel op de meeste feesten
Topic: Truss & Moving Head (7-4-2004 19:37:00)
Mh's hebben (meestal) 2 klemmen. Zat in de war met bevestigingspunten. Maar volgens mij hadden X-spots wel 4 haken, maargoed die zie je ook niet echt veel op de meeste feesten
Als je er MH's aan gaat hangen moet je waarschijnlijk (ligt aan de MH's) apex up nemen, aangezien je 2 vd 3 buizen nodig hebt om een mh's op te hangen (er zitten 4 haken aan 2 naastelkaar links, 2 naast elkaar rechts
)
Maar dat komt wel vervelend uit met kabels ed, als je apex down hebt kan je kabels op je truss leggen. Dus dan is square truss misschien wel aantrekkelijker
.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (25-3-2004 21:37:00)
)Maar dat komt wel vervelend uit met kabels ed, als je apex down hebt kan je kabels op je truss leggen. Dus dan is square truss misschien wel aantrekkelijker
. Slecht huurspul heb ik ook wel ervaring mee
Heb je net 9 meter truss op 2 windups neergelegd, lampen deraan, alles aangesloten. Wil je het gaan optakelen, zie je opeens dat alleen de onderste buis uitschuift, en dat dus de staalkabels in het statief niet gespannen zijn.
Dan moet ik er ook WEL bij vertellen dat de TD van het verhuurbedrijf binnen 20 minuten op lokatie was, truss optilde, kapotte statief eronderuit haalde en nieuwe eronderzette. Dat was nou eens goede service
Topic: JB DMX 1612 Scanmaster (14-1-2004 16:06:00)
Heb je net 9 meter truss op 2 windups neergelegd, lampen deraan, alles aangesloten. Wil je het gaan optakelen, zie je opeens dat alleen de onderste buis uitschuift, en dat dus de staalkabels in het statief niet gespannen zijn.
Dan moet ik er ook WEL bij vertellen dat de TD van het verhuurbedrijf binnen 20 minuten op lokatie was, truss optilde, kapotte statief eronderuit haalde en nieuwe eronderzette. Dat was nou eens goede service

ja, of je schroeft gewoon de frontplaat eraf, en spuit die alleen. Geen ledjes zwart, niks mis met je shuifen, display afleesbaar, En ook geen verf op de printplaten
Maar ik zou hem zowiezo zilver laten
Topic: JBs Truss-system (7-12-2003 01:45:00)
Maar ik zou hem zowiezo zilver laten
Voor zover ik het op deze foto kan zien zijn de statiefen van betere kwalitiet dan die shwotec dingen. In ieder geval zonder plastic bevestigingen en katrol systemen, maar met gewoon metaal (alu?). Lijkt mij iig die halfe meter en paar eurotientjes waard. Tenzij je natuurlijk geen ruimte hebt voor 2 meter delen truss :P
Topic: Truss (23-11-2003 13:25:00)weer offtopic:
Ik ben Johan ok van westplantsoen, vandaar dat ik esther, en jou ook ken.
Ontopic:
Als ik gebruikerservaringen van die scan's met de bat one's vergelijk, zou ik toch voor die bat one's gaan. Ik heb zelf op dit moment showtec tornado scan's, maar ik ga er toch maar een bat one bijhangen. Scan's zijn leuker om te prgrameren, en je kan er in principe meer mee, maar juist voor woonkamers ed kan je beter voor een bat-one gaan gezien de spreiding die deze geeft. Je vult een ruimte er veel beter mee.
Maar ieder heeft zo zijn eigen smaak, je kan wel in andere topics op dit forum filmpjes van deze verschillende effecten vinden (plaats hier filmpjes van je lichtset topic).
Topic: Truss (20-11-2003 22:47:00)Ik ben Johan ok van westplantsoen, vandaar dat ik esther, en jou ook ken.
Ontopic:
Als ik gebruikerservaringen van die scan's met de bat one's vergelijk, zou ik toch voor die bat one's gaan. Ik heb zelf op dit moment showtec tornado scan's, maar ik ga er toch maar een bat one bijhangen. Scan's zijn leuker om te prgrameren, en je kan er in principe meer mee, maar juist voor woonkamers ed kan je beter voor een bat-one gaan gezien de spreiding die deze geeft. Je vult een ruimte er veel beter mee.
Maar ieder heeft zo zijn eigen smaak, je kan wel in andere topics op dit forum filmpjes van deze verschillende effecten vinden (plaats hier filmpjes van je lichtset topic).
helemaal offtopic:
Hoe is het met esther ;)
En weer over die truss, dat setje hierboven lijkt mij wel goed, alleen die windups niet echt, is het niet migelijk om deze te huren? bv bij improve zit ook in delft.
Topic: Filmpje lichtset (13-10-2003 15:05:00)Hoe is het met esther ;)
En weer over die truss, dat setje hierboven lijkt mij wel goed, alleen die windups niet echt, is het niet migelijk om deze te huren? bv bij improve zit ook in delft.
Ik heb ook dit quicktime filmpje nog gevonden, zonder geluid maar geeft wel een idee van de Geni.
home.wanadoo.nl/huysse/PIC039.mov
Topic: Filmpje lichtset (12-10-2003 17:32:00)home.wanadoo.nl/huysse/PIC039.mov
Die filmpjes zijn div-x 5 gecodeerd. Ik hoop maandag nog wat andere filmpjes te hebben.