Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Skylight

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van Skylight (Pagina: 1 van 3)

Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (16-1-2009 22:16:00)
Een probleem kan zijn als je in programma 1 kanalen gebruikt die in programma 2 niet worden aangesproken.
Hierdoor blijven die waarden uit prog 1 staan terwijl prog 2 alleen op andere kanalen werkt. Dit kan je oplossen door in programma 2 voor die kanalen een vaste waarde te kiezen.
Bij transparant programmeren moet je altijd goed opletten welke kanelen in welke chase worden gebruikt.
Topic: Twijfels over laser output (20-12-2008 15:05:00)
Het lijkt erop dat laserworld nu te duidelijk betrapt is om op ebay zo nog door te kunnen gaan.

Er is iemand uit Duitsland die een aantal verschillende lasers heeft gekocht waarbij _alle_ waarden lager zijn dan opgegeven. Hij legt het allemaal uit op youtube inclusief metingen ed .

Hij heeft fraudemeldingen aan e-bay gestuurd en feedbacks aan LW gegeven. Waarna LW een einde heeft gemaakt aan hun veilingen. (Opeens zijn alle aangeboden producten verdwenen).

Zo te zien zijn alle verhalen over outputs dus toch waar gebleken.
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (12-12-2008 16:01:00)
Je doet niks fout, dat is nou eenmaal zo, op deze manier kan je geen delay maken.
De enige manier om een delay te verkrijgen is door zelf elke ge-delayde shape te maken.

Voor bv 4 scan's dezelfde circle op verschillende beginpunten:
Je moet in het shape window bv 'circle' kiezen, deze 90 graden draaien (ja, 90 keer op de '+' of '-' klikken) en dan deze nieuwe shape opslaan als bv 'circle delay1'. Als je dit herhaalt voor 180 en 270 graden heb je 4 verschillende circle shapes.
Hierna klik je op 'new que' selecteer je de 4 scan's en wijs je aan alle vier 'circle' toe, daarna 'circle delay1' aan scan 2, 'circle delay2' aan scan 3, 'circle delay3' aan scan 4.
Het is belangrijk te beginnen met alle scan's dezelfde shape te geven ivm de snelheid van de shapes, dat kan anders fout gaan.
Sla de que nu op en bekijk _daarna_ hoe het totaal plaatje eruit ziet (voor dat je het opslaat hoeft de delay nog niet goed zichtbaar te zijn.)

Het is in de eerste instantie veel werk, maar zodra je de shapes hebt staan gaat het redelijk vlot.
Topic: DMX4ALL Interface (12-12-2006 03:34:00)
Dit kan helaas niet, maar je kan wel heel makkelijk shapes aanpassen zodat je alsnog delays in je chases kan gebruiken.

Je kan bijvoorbeeld de circel-shape 3x 90 graden gedraaid opslaan (0, 90, 180, 270). Je geeft elke scan een eigen shape en je hebt een chase met delay. (Als je de shapes duidelijk benoemd kan je ze heel makkelijk gebruiken om later chases te maken met andere/meerdere scan's).
Topic: Terminator? (20-5-2005 15:23:00)
Ik had laatst een klus op school, 8x martin pro 218 + 8x pro 518 met een dmx-booster (vd scancommander -> booster -> 3 dmx lijnen voor de 3 trussen), voor de zekerheid terminators op de eindscan's gegooid en meteen grote problemen, scan's die niet reageerden ed. Terminators eraf en geen problemen meer.
Hoogstwaarschijnlijk waren die terminators brak of kon de booster er niet mee omgaan ofzo, maar het is dus niet altijd zo dat terminators altijd goed zijn.

@lj-djcenter:
IPV goedkope XLR pluggen gebruiken kan je ook goeie terminators maken en die dan met bv een staalkabeltje aan het apparaat schroeven, heb je altijd een terminator bij de hand en "kwijtraken" wordt dan eens tuk moeilijker. (Tenzij iemand wel heel erg graag jouw terminator wil en die er met grof geweld afsloopt razz :p).
Topic: Rode verlichting (neon?) (21-5-2004 12:07:00)
Zijn rode lichtsnoeren geen mogelijkheid?? Zijn dimbaar en bij mijn lokale verhuur relatief goedkoop te huren.
Topic: Aankleding DJ ;) (22-4-2004 18:55:00)
Of ga als ipods (als dat na deze pics ook niet meer origineel laugh :D).

www.partyarea.nl/album_pic.php?pic_id=7773

www.partyarea.nl/album_pic.php?pic_id=7770
Topic: T-4 Eurolite (11-4-2004 18:45:00)
Wij hebben bij de drive-in op dit moment ook alleen nog maar verdeeldozen met klepjes en rubber stekkers. Je kan natuurlijk wel heel erg ver gaan door je cd-speler stekkers te vervangen, maar ik denk niet dat je die goed kan vergelijken met verdeeldozen. Verdeeldozen leg je namelijk nogal vaak op de grond enz... terwijl (onze) cd-spelers netjes aangesloten in kost zitten, dus bij de stekkers kan zowiezo geen drank komen.
In principe kan je met je drive-in niet ver genoeg gaan kwa veiligheid (wij zijn ook niet het toppunt van veilig laugh :D , maar we doen ons best).
Topic: TMF Awards 2003 (11-4-2004 18:39:00)
pffff, valt mij weer es zwaar tegen, ieder jaar weer hetzelfde, een bak licht waar je U tegen zegt, en dan zo slecht ingeprogrammeerd, uitgevoerd...
Die twee lasers waren wel mooi, maar veel te zwak voor zo'n ruimte. En (bijna) geen van de bekende buitenlandse artiesten is komen opdagen laugh :D
Topic: Drive-in (10-4-2004 19:10:00)

djjens schreef:

hey het is mss belachelijk maar zo heb ik een naam voor mijn drive in show gevonden
discobar scooby doo ( ik ben van belgie en discobar beteknd drive in ) laugh :D
denk aan disney land of looney tunes en zo van die dingen!!! laugh :D laugh :D laugh :D zet je 5 uur voor de tv en je hebt een naam wink ;) wink ;) jullie denken weer rare belgen laugh :D haha

gr jens happy :) happy :) laugh :D
Sorry, maar heb je nog toevallig gekeken naar de datum van de laatste posting toen je besloot dit topic te kicken? bijna 15 maanden geleden, ik denk dat die jongens er ondertussen al wel uitzijn wink ;)
Voortaan misschien handig om eventjes te kijken hoe oud een topic is, want ik heb weer net het hele topic zitten lezen in de veronderstelling dat dit een nieuw topic was.