Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chiel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 25 bijdrage(n) van Chiel (Pagina: 2 van 3)
Topic: nieuwe merken op new line (19-3-2004 21:13:00)
die hercules set lijkt me mooi compact
hoeveel volwassenen kan je eigenlijk aan met een hercules geluidsset als het een disco is en hoeveel met een rustiger feestje?
groetjes machiel van der linde
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-3-2004 18:01:00)
hoeveel volwassenen kan je eigenlijk aan met een hercules geluidsset als het een disco is en hoeveel met een rustiger feestje?
groetjes machiel van der linde
irritant is ook als iemand een liedje klaarzet voor een playbackshow en vergeet dat je bij een cdj-100 in de cue stand een geluidje hoord en dat de hele zaal kan mee genieten. Terwijl je tegen hem hebt gezegd de faders nog niet open te zetten
Topic: Contract (11-3-2004 21:26:00)maar tom jij was toch altijd van de kreet beter goed gejat dat slecht bedacht
Topic: Statieven en belastbaarheid. (17-2-2004 15:54:00)
ik vind het idee van dre toch wel goed verzonnen!
Topic: zelfbouw sub kan dat (26-1-2004 16:41:00)
heb je niet nog een stukje schuim over
ik zoek nog een klein stukje voor mijn speakers of ga je later nog meer speakers bouwen?
groetjes machiel
Topic: zelfbouw sub kan dat (25-1-2004 17:15:00)
ik zoek nog een klein stukje voor mijn speakers of ga je later nog meer speakers bouwen? groetjes machiel
ze zijn mooi geworden! goed gedaan
maar hoe lang ben je ermee bezig geweest eigenlijk? en hoeveel was je nu eigelijk kwijt per sub?
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (22-1-2004 17:19:00)maar hoe lang ben je ermee bezig geweest eigenlijk? en hoeveel was je nu eigelijk kwijt per sub?
je kan de schroefgaatjes tellen
Topic: flightcaseboer !! (31-12-2003 09:47:00)
dan koop je daarna een paar dikke platen multiplex en zaag ze op de goede groote en lijm en schoef ze aan elkaar en je hebt al snel een super degelijk meubel mooi verven daarna een paar hoekprofielen en wielen eronder en je hebt een mooi meubel
Topic: leeftijd voor evenementen (7-11-2003 23:28:00)ik ben zelf nu 14 en snap best dat je voor dat soort grote feesten 18 moet zijn
daar ben ik het ook wel mee eens ik zou het namelijk niet moeten proberen om thuis aan te komen met een kaartje voor een feest dat tot 6:00 doorgaat dan zouden ze hem verscheuren dus dan doe ik wel weer wat anders leuks met het geld een paar mooie platen kopen
bijvoorbeeld
Topic: Sponsors (7-11-2003 23:06:00)daar ben ik het ook wel mee eens ik zou het namelijk niet moeten proberen om thuis aan te komen met een kaartje voor een feest dat tot 6:00 doorgaat dan zouden ze hem verscheuren dus dan doe ik wel weer wat anders leuks met het geld een paar mooie platen kopen
bijvoorbeeldje kan altijd je ouders nog lief aankijken of je oma!