Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chiel

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 25 bijdrage(n) van Chiel (Pagina: 1 van 3)

Topic: Het Denon DN-S1000-topic (13-6-2005 23:36:00)
heb je nog een fototje van je s-1000 in case ben wel benieuwd moet ze ook nog eens bestellen

groetjes machiel
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (7-3-2005 21:28:00)
Had laatst een mailtje gestuurd aan andre erover. Hij zei dat het met een beetje moeite wel zou moeten lukken. zit er zelf ook een beetje aan te denken om een kist voor mij s-1000 te kopen.
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (6-3-2005 20:34:00)
je kan hem toch gewoon in dezelfde case als die voor een pioneer cdj-100 stoppen
Topic: Parlampen van showtec (22-5-2004 17:32:00)
Maar als je nu een par van showtec koopt voor 35 euro dan krijg je er een GE lamp bij. Maar niet alleen showtec lampen zijn slecht, had namelijk paar weken geleden dat ik er eentje kocht kom thuis is die kapot, dus ik terug nieuwe gekregen en naar huis, en is die ook kapot bleek dat de hele lading slecht was elke lamp was geljk kapot of na een paar minutjes dus je hept gewoon weleens pech ook bij GE lampen

groetjes machiel
Topic: Welke geluidsset raden jullie aan? (19-5-2004 16:14:00)
dit setje had ik op de eerste pagina ook al aangegeven. leek mij ook wel mooi. Je kan er volgens andre 200 man goed van geluid mee voorzien en hij was er erg over de kwaliteit te spreken.

groetjes machiel
Topic: Welke geluidsset raden jullie aan? (18-5-2004 14:55:00)
wat heb je al als versterkers? vroeg ik mij af
niet actief: 2x2w-250(hoog mid)
2xsm-15 (bas 15ich) later mischien nog 2 erbij
alles bij elkaar met 4 subs 2000 euro

actief: een lem hercules set 2000 euro

ik heb heel veel gelezen op verschillende fora en dit zijn toch wel setjes waar veel mensen erg tevreden mee zijn en ze zijn erg makkelijk uit te breiden
groetjes machiel
Topic: DJ-nickname (20-4-2004 15:45:00)
ik heet voortaan DJ Scratch n' Whiff volgens die site happy :) happy :)
Topic: Xone Slipmats !? (12-4-2004 09:34:00)
ook een leuke slimat is die van bacardi die kan je bestellen op de site van bacadi

groetjes machiel
Topic: Kabels Kabels en nog eens kabels (9-4-2004 20:00:00)
bij ons op school gbruiken wij alleen XLR-kabels van 10 meter lang en die rollen we met op een haspel werkt wel maar het gaat niet sneller dan losse kabels in een kist stoppen bij dikkere kabels zijn haspels we handiger

groetjes machiel
Topic: nieuwe merken op new line (22-3-2004 15:34:00)
oke bedankt meer mensen dan dat wil ik toch niet gaan doen want 200 mensen dat zijn er al veel dat wordt gaan sparen happy :)

groetjes machiel