Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dimitri
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 25 bijdrage(n) van Dimitri (Pagina: 2 van 3)
Topic: rare dingen met synq smx-1 (26-9-2004 23:36:00)
Maarja geen hond die dat kan. (die ik ken tenminste)Ik ken wel iemand die dat zou kunnen, dmv airbrush met sjablonen. Ik heb een paar frontjes voor verschillende mobieltjes gezien die hij had geairbrushed (en dat zag er knapper uit dan die my little pony op die Technics. Weet dat hij daar toen iets van 60 tot 80 gulden voor vroeg. Ook heeft hij scooters helmen ed geairbrushed. Als iemand echt interesse heeft wil ik best vragen wat ie voor een TT zou vragen en of ie daar zin en tijd voor heeft. Topic: Review Synq SMX1 (2-8-2004 20:49:00)
Gemini CS-19 mixer
Reloop RP-4000 M3D silver draaitafels
Sony MDR V500 koptelefoon
Heeft iemand ervaring met deze spullen of raad iemand mij iets beters (zelfde prijsklasse) aanIk zou die koptelefoon vervangen voor een Stanton DJ 2000. Ik vind de Stanton net ff wat lekkerder klinken, voelt steviger aan en is ook nog eens goedkoper (en momenteel op voorraad bij Dré). Ik weet niet of je al die kanalen nodig hebt van die CS-19, maar anders zou ik ook naar deze set kijken: www.new-line.nl/v/11165Topic: Review Synq SMX1 (30-12-2003 22:18:00)Dan is mn keuze eindelijk (na paar maanden info zoeken)gemaakt
Synq SMX-1 + 2x Synq XTRM + 2x Concorde Pro. Lijkt me wel goeie beginnersset
. Nu wachten tot Dre weer geopend is.
Komt er in het kort gezegd op neer dat wanneer ik bij de manual filter on (als een gek) de X-parameter (tijd) heen en weer draai het qua klank niet uitmaakt of ik Y-parameter op 0 of op 100 heb (of er iets tussen in). Het klinkt allemaal het zelfde (dry). Bij de auto filter hoor ik wel duidelijk het verschil als Y-parameter op 0 of 100 staat.
Topic: rare dingen met synq smx-1 (26-9-2004 22:50:00)De manual filter. De auto filter doet wel 'normaal'. Zou het een fout in de software van MIJN Smx (bezit ook een 'oudje' met de CD-player sticker) kunnen zijn? Ik kan anders morgen ofzo wel een stukje recorden, dan is het misschien wat duidelijker.
Topic: rare dingen met synq smx-1 (26-9-2004 20:30:00)Nog iets anders over de Synq SMX1. Wat mij opviel is dat wanneer je het filter effect gebruikt, de mixer de Y-parameter (dry/wet) reset naar dry (dus parameter Y=0) als je aan de X-parameter (time) zit. Vervolgens blijft Y op nul staan als je niet meer aan de X parameter draait. Overigens geeft ie dit niet weer op het display dat de Y op 0 gaat, je hoort het alleen maar. Ik weet niet hoe andere effect units dit doen maar vond het wel vreemd.
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED (30-8-2004 22:14:00)Helaas heeft die jongen die kon airbrushen geen tijd om decks te airbrushen. Hij had 'bigger fish to fry' laten we maar zeggen.
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED (25-8-2004 17:04:00)Heb een mailtje gestuurd hoeveel hij zou vragen voor die my little pony SL. Het kan wel even duren voordat ik antwoord terug heb, maar zodra ik meer weet zal ik het laten weten.
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED (25-8-2004 12:04:00)Reind schreef:
Ik wil mijn draaitafels graag zo -> www.aboutdj.nl/images/turntable/customsl.jpgMaarja geen hond die dat kan. (die ik ken tenminste)
Overigens heeft de Synq SMX1 nu ook (eindelijk) een Dré's Choice
zag ik net.
Topic: Linker kanaal SynQ SMX-1 soms weg! (11-4-2004 19:59:00)
zag ik net. Bah, ben ook weer een gelukkige met het probleem dat soms kanaal 1 uitvalt (rechter kanaal). Zal wel binnenkort contact opnemen met de winkel (helaas geen New-Line, ik was te ongeduldig om zo lang te moeten wachten totdat ie weer zou binnenkomen). 'Gekke' is dat als ik de gain ietsjes open draai dat ie het dan wel weer doet. Heb nu kanaalfader 1 met kanaalfader 4 gewisseld, neem aan dat het probleem zich dan alleen verschuift, of niet?
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (17-2-2004 19:17:00)Rob19db schreef:
Ik heb nog geen dj set maar het volgende gaan kopen:Gemini CS-19 mixer
Reloop RP-4000 M3D silver draaitafels
Sony MDR V500 koptelefoon
Heeft iemand ervaring met deze spullen of raad iemand mij iets beters (zelfde prijsklasse) aan
DJ Tim schreef:
Mag toch aannemen van wel, Reind zou nooit voor een Pioneer kiezen en zeker niet voor een mixer die slechter is als een Pioneer.
Synq SMX-1 + 2x Synq XTRM + 2x Concorde Pro. Lijkt me wel goeie beginnersset
. Nu wachten tot Dre weer geopend is.