Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dimitri
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 25 bijdrage(n) van Dimitri (Pagina: 1 van 3)
Topic: Ableton Live 4 (8-9-2006 22:03:00)
De verf die er nu op ligt is trouwens Sigma verf, twee lagen en de kleur ligt tussen grijs en lichtblauw. De nieuwe kleur wordt zilvergrijs. Kan ik dan de primer weglaten? Denk van wel...Denk dat je die primer dan wel weg kunt laten idd. Scheelt weer E20,- Topic: Draaitafel meubel (28-11-2004 23:51:00)Leek me ook al het meest voor de hand liggend. Maar kan in ieder geval weer rustig slapen
Let vooral op een snelle harde schijf 7200 RPM, zorg dat er een firewire aansluiting op zit en een dual core CPU sluit ik me bij aan. Zelf zit ik te kijken naar een 12,1' MSI notebook. Deze zijn licht (2 kg), behoorlijk stevig (magnesium behuizing, zijn ook nog neopreen beschermsleeves voor), relatief niet erg duur en bij verschillende shops (kijk eens bij het Duitse ALB) volledig te configuren naar wens. Weet alleen niet zeker of het glanzende display ook erg geschikt is on the road, ivm reflecties.
Topic: Filterz oordoppen (2-4-2006 17:07:00)Bij MIJN Exinores ER zat er bij de €159 een pasvorm garantie van 2 jaar inbegrepen. Diefstal en verlies garantie kon ik extra er bij nemen, waarmee het iets van €180 werd.
Topic: Filterz oordoppen (2-4-2006 15:28:00)je krijgt bij de Exinore ER FlexComfort 2 jaar pasvorm garantie er (gratis) bij.
Topic: Ableton Live 4 (27-3-2006 19:29:00)Voor €249,- is de Lite naar de Full up te graden. Als je nou een niet al te dure M-Audio geluidskaart koopt waar zo'n lite versie bij zit ben je goedkoper dan de €500 uit en heb je een geluidskaart er ook nog bij. https://www.ableton.com/index?main=upgrade&sub=lite-version
Topic: Thuisstudio... (21-2-2006 20:53:00)Die Hercules 16/12 is bij onze oosterburen al voor €269 te krijgen.
Topic: Numark 5000-FX (6-7-2005 16:07:00)Een vriend van me heeft em gekocht (zat er al maanden op te wachten). Moet zeggen dat ik de potfaders en effecten wel wat fijner vind werken dan mn Synq SMX (mag ook wel, de 5000FX is ook wat duurder). Toonregeling vond ik klonk iets muzikaler. Faders zijn afgeschermd tegen stof, levensduur ervan durf ik geen uitspraken over te doen. Wat me wel opviel is dat laatste stukje (vanaf het dikke streepje) het geluid opeens harder wordt dan bijvoorbeeld mijn SMX. Effecten zijn wat uitgebreider dan SMX en de jogweel werkt goed, alleen vind ik de presets van de Synq weer iets fijner werken, zal wel kwestie van gewenning zijn. Beatkeaper werkte goed (het was iets makkelijker in een keer een goede loop te maken dan bij de synq, omdat de BPM makkelijker bijgestuurd kan worden als ie er naast zit). Minpuntje is de voeding die wel erg warm werd , zo warm dat ik mn vingers er niet langer dan 2 sec er tegen kon houden (het was wel een warme dag toen). Maar al met al was eerste ervaring wel positief.
Topic: Hulp gevraagd: Tech-house, Electro, Minimal Techno, Techno, Progressive (12-1-2005 22:17:00)Nog een paar populaire/toegankelijke techno/elektro nummers (sommige zijn al wat ouder):
Nathan Fake - the sky was pink (james holden remix)
Funk D'Void - Diabla' (Heavenly Mix)
legowelt - disco rout
Michel de Hey vs. Secret Cinema - Another Sweater (Original Mix)
Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran remix)
dahlback & krome - murder was the bass
Mark Broom - Shanty Star
3 klassiekers die het ALTIJD goed blijven doen op ieder feest waar ik geweest ben:
Jeff Mills - the Bells
Marco Carola - avalanche
Born Slippy - underworld
Topic: Draaitafel meubel (30-11-2004 10:47:00)Nathan Fake - the sky was pink (james holden remix)
Funk D'Void - Diabla' (Heavenly Mix)
legowelt - disco rout
Michel de Hey vs. Secret Cinema - Another Sweater (Original Mix)
Agoria - La 11eme Marche (Phil Kieran remix)
dahlback & krome - murder was the bass
Mark Broom - Shanty Star
3 klassiekers die het ALTIJD goed blijven doen op ieder feest waar ik geweest ben:
Jeff Mills - the Bells
Marco Carola - avalanche
Born Slippy - underworld
Snake schreef:
Oke bedankt mannen.De verf die er nu op ligt is trouwens Sigma verf, twee lagen en de kleur ligt tussen grijs en lichtblauw. De nieuwe kleur wordt zilvergrijs. Kan ik dan de primer weglaten? Denk van wel...
Wat ik ook niet practisch vind bij die www.djfurniture.nl is dat je geen ruimte voor je voeten hebt. Ik zou er hele tijd tegen mn meubel aanschoppen (kan ook door grote schoenmaat komen)
GRTS TOM.VThanks 
.Gewoon de hoekjes met een kwast de rest met een lakroller (schuim). Als je gaat primen neem dan een primer in een passende kleur (wit/zwart/grijstint) die bij je verf past, welke kleur dat is kunnen ze je bij de verfwinkel wel vertellen. Na iedere laag verf heel lichtjes opschuren (oneffenheden uithalen met P300+). En neem voor de verf/primer een pot Sigma of Sikkens, allebei goed. Succes
Topic: rare dingen met synq smx-1 (27-9-2004 17:15:00)Tom. V schreef:
nog een zeer mooi vb. groups.msn.com/djmeubels/djmeubeldimitrilangereis.msnwGRTS TOM.V

Snake schreef:
Ik wil het meubel nu als ik tijd heb opnieuw schilderen. Mijn vraag is hoe ik dit het beste kan doen. Weer een roller (maar dit keer een andere?), of de verfkwast (dat vind ik zelf niet zo'n goed idee want dan krijg je vlug strepen dacht ik)? Moet ik het meubel eerst schuren om dat eierschaal effect kwijt te raken?.
Reind schreef:
Geen nieuwe feature, geen fabrieks fout, geen kapotte SMX1 maar gewoon zoals het hoort