Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van R1talin

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van R1talin (Pagina: 2 van 2)

Topic: Synq of pioneer... (25-1-2004 18:48:00)
Maar licht het nou aan mij of is die synq gewoon beter dan de pioneer ? of lijkt het maar zo :P
en zoja waarom wel en zoniet waarom niet (misschien leuke discussie :P)
Topic: Synq of pioneer... (22-1-2004 22:53:00)

Reind schreef:

r1talin schreef:

Reind schreef:

r1talin schreef:

Maar er zit op de synq geen loop functie... (net als bij de pioneer)
dat vindt ik nou juist zwaar chill,
en kan je met de synq alleen maar het effect toepassen @ bepaalde maten dus niet zoals bij depioneer met een level knop ?
Je kunt een loopje maken van 32 beats geloof ik (moet ik hem vanavond ff aansluiten handleiding er bij pakken en proberen razz :p )

Verder kun je alle effecten naar wens instellen en kun je de parameters gewoon naar wens aanpassen. Same as an pioneer dus.
dus er zit wel een soort sampler op :) (loops)
maar moet je dat ding ingedrukt houden dan...
Nee werkt door middel van de crossfader -> Hoe verder je hem naar het midden schuift hoe korter de loop word. Je kunt hem een beetje vergelijken met de beatcutter op de CDJ800 van pioneer.
dus stell ik zet hem zo dat ik een 4 kwarts maat heb dan hoor je dus zonder dat je verder wat doet hoor je 100e keren achterelkaar dezelfde loop ?
Topic: Synq of pioneer... (22-1-2004 18:20:00)

Reind schreef:

r1talin schreef:

Maar er zit op de synq geen loop functie... (net als bij de pioneer)
dat vindt ik nou juist zwaar chill,
en kan je met de synq alleen maar het effect toepassen @ bepaalde maten dus niet zoals bij depioneer met een level knop ?
Je kunt een loopje maken van 32 beats geloof ik (moet ik hem vanavond ff aansluiten handleiding er bij pakken en proberen razz :p )

Verder kun je alle effecten naar wens instellen en kun je de parameters gewoon naar wens aanpassen. Same as an pioneer dus.
dus er zit wel een soort sampler op :) (loops)
maar moet je dat ding ingedrukt houden dan...
Topic: Synq of pioneer... (22-1-2004 15:03:00)
Maar er zit op de synq geen loop functie... (net als bij de pioneer)
dat vindt ik nou juist zwaar chill,
en kan je met de synq alleen maar het effect toepassen @ bepaalde maten dus niet zoals bij depioneer met een level knop ?
Topic: Review Synq SMX1 (21-1-2004 21:45:00)
VRAAGJE:

Reind is die loopfunctie die je zij alleen bij effecten...
of kan je hem ook als een soort sample gebruiken net als bij de pioneer...
en kan je hem ook locken ofzo dat je dat verotte dingen niet ingedrukt moet houden.
als dat kan dan koop ik hem :)
Topic: Synq of pioneer... (21-1-2004 17:25:00)
Heey,

Ik vroeg me nou is af.
Welke is nou beter en waarom de Synq SMX-1 of de Pioneer DJM-600 (als we niet naar de prijs kijken)
ik hoop wat leuke reacties te krijgen,
heeft iemand trouwens pictures van de SMX-1 Homemade..
en heeft iemand ervaring met deze 2 mixers.